abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 november 2009 @ 20:49:17 #51
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74553495
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:40 schreef freecell het volgende:

[..]

Bárst
*vult aan*
Ja ik dacht ik meld het even...
Ben zo behulpzaam
maar het is gewoon om te

Davinia, kan me ergens wel voorstellen dat het je in het verkeerde keelgat schiet maar ik denk dat ze het niet zo bedoelde. Ik denk dat ze op een beetje lompe manier probeerde te relativeren.
zo vroeg een manager op mijn werk aan mij hoe dat nou voelde en wat je dan wel en niet kon met bekkenklachten. Vanwege dames op de werkvloer die dan in de ziektewet zaten maar die hij dan wel vrolijk zag wandelen in de stad. Ik tegen hem: tja, mij zie je ook rondhobbelen in de Jumbo en in de stad, maar wat je niet ziet is dat ik de rest van de middag en avond op de bank lig en pijn heb...
  maandag 9 november 2009 @ 20:49:33 #52
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74553510
free, jemig, wat een lijst! wat is sinusitis? nou, eenmalig dan een voor jou!
Gelukkig, ben niet de enige die het een rare opmerking vond

Eli weet wel dat er een baby verstopt zit in mama's buik. Hij bladert ook regelmatig in het boekje over zwangerschap, waarbij je de buik open kunnen flappen om de verstopte baby te zien, maar verder? kweet t niet zeker...

DJRandall, die smaak met banaan en chocola is echt wel goor, hoor! brrr...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74553530
Tan, fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk doet de rust je goed de komende tijd!

BJ, fijn dat de bloeddruk toch niet zo hoog was! En natuurlijk dat de baby met het hoofd naar beneden ligt!

Ik ben ook weer voor controle geweest en goedgekeurd! De kleine ligt ook met het hoofd naar beneden en is zelfs al een beetje ingedaald. Is wel vroeg lijkt mij!?
pi_74553670
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef DaviniaHR het volgende:
free, jemig, wat een lijst! wat is sinusitis? nou, eenmalig dan een voor jou!
Gelukkig, ben niet de enige die het een rare opmerking vond

Eli weet wel dat er een baby verstopt zit in mama's buik. Hij bladert ook regelmatig in het boekje over zwangerschap, waarbij je de buik open kunnen flappen om de verstopte baby te zien, maar verder? kweet t niet zeker...
Bijholteonsteking Gaat wel weer over over een paar dagen zeg maar

Welk boekje heb jij? Ik heb die van bibabebi over de bella bolle buik Ook met flapjes.
Leander begrijpt er geen drol van, maar vindt het boekje wel leuk. Het heeft een lekker metrum en er zitten flapjes in
pi_74553698
lees ik helemaal over tan heen

fijn dat je thuis bent maar wat vervelend dat je bloeddruk er zo'n zooitje van maakt
heb je geen recht op gezinshulp ofzoiets?
pi_74553704
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef DaviniaHR het volgende:
DJRandall, die smaak met banaan en chocola is echt wel goor, hoor! brrr...
Ow, ik eet eigenlijk nooit B&J ijs, veel te ongezond. Maar de keren dat ik het op heb, jammie! Om te smullen...Maar het klinkt dus beter dan het is?
Die strawberry cheesecake klinkt ook om te watertanden.
Iemand de McFlurry Oreo al op?

Damn, ik moet een ijsco hebben....
  maandag 9 november 2009 @ 20:54:30 #57
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74553732
ik heb deze

met een persoonlijk voorwoord van Jan Lieffering himself
  maandag 9 november 2009 @ 20:55:33 #58
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74553785
vanaf 6 jaar, maar er staan wel rare plaatjes in
http://www.editorialjuventud.es/3509-4.html
pi_74553802
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:49 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat was het idee
[..]

Ja, die vraag is misschien ook wel lastig, maar je antwoord is wel duidelijk
Wat balen zeg
ach komt wel goed! we hebben er zelf onze weg ingevonden en ik ga er nog steeds vanuit dat het beter kan worden!
pi_74553852
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:55 schreef amaranta het volgende:
Wat een "bijzonder" boekje inderdaad.
  maandag 9 november 2009 @ 20:58:23 #61
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74553898
strawberry cheesecake is toch van haagen dasz?

al mag je me voor cookie dough en caramel chew chew wel wakker maken

wij hebben deze:

vertelt het verhaal vanuit de optiek van de oudste zoon jacob (blond jongetje, blonde mama, niet zo blonde papa, precies ons gezin ) waarbij jacob zich dan bedenkt wat de baby doet. erg leuk.

wow, amaranta, die slaan de bloemtjes en de bijtjes een beetje over!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 9 november 2009 @ 21:00:03 #62
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74553962
De illustrator van dat boek is de ex van een excollega. En toen hij het boek heeft geillustreerd, en er een spaanse uitgave van kwam, heb ik er een van hem gekregen.
Ik heb hem niet zelf gekocht.
pi_74553987
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:58 schreef DaviniaHR het volgende:
strawberry cheesecake is toch van haagen dasz?

Ow, dat kan....maar ik ben niet zo kieskeurig....

Manlief is onderweg naar de schuur voor een simpele invrieslollie.....das de enige mogelijkheid..
  maandag 9 november 2009 @ 21:01:40 #64
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74554023
die is van haagen dasz ja
pi_74554050
Amaranta dat boekje hakt er wel in inderdaad
Daar is die van mij nog wat te jong voor
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:56 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ach komt wel goed! we hebben er zelf onze weg ingevonden en ik ga er nog steeds vanuit dat het beter kan worden!
Dat is in ieder geval de goede instelling
pi_74554161
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:02 schreef freecell het volgende:
Amaranta dat boekje hakt er wel in inderdaad
Daar is die van mij nog wat te jong voor
[..]

Dat is in ieder geval de goede instelling
dank

ik ben er weer vandoor fijne avond allemaal
pi_74554279
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:01 schreef amaranta het volgende:
die is van haagen dasz ja
b&j heeft hem ook hoor
pi_74554504
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:55 schreef amaranta het volgende:
sangdrax zegt: "teveel tekst"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74554654
Tan, wat fijn dat je terug thuis bent. Alleen jammer dat je het zo rustig moet houden.

Freecell wat een lijstje. Hopelijk kun je er binnenkort idd een aantal dingen van afstrepen

Een collega van mij vertelde vandaag dat ze oma wordt van een tweeling. Allemaal fijn natuurlijk, behalve dan dat haar schoondochter blijkbaar opgenomen is in het ziekenhuis omdat ze zoveel moet overgeven en echt niets kan binnenhouden. Blijkbaar mag ze per dag maar 30 minuten bezoek hebben, geen tv kijken, geen boek lezen, ... Ik vroeg me op dat moment echt af wat je dan een hele dag moet doen in het ziekenhuis. En voorspelling wanneer ze naar huis mag? Niets, doen ze niet aan mee in het ziekenhuis (blijkbaar hetzelfde ziekenhuis waar ik onder controle sta). Ik had al direct medelijden met die vrouw.

Ik vrees dat ik aan dit tempo toch nog maar eens naar mijn baas zal moeten stappen Ik heb woensdag (11 november) een dag vrijaf en ik voel nu al dat ik die heel hard ga nodig hebben om te recupereren. Misschien moet ik echt eens zien of ik niet elke week een dagje vrijaf kan nemen (heb toch nog genoeg verlof staan om dit jaar alleen nog 5 weken thuis te blijven). Als ik binnen een half uur nog wakker ben als mijn man gedaan heeft met werken, zal ik het toch maar eens met hem bespreken wat ik het beste kan doen.
pi_74554794
Leo, hebben jullie geen mogelijkheid voor ziektewet?
Hier is het zo, dat alles wat je minder gaat werken, wordt vervangen door ZW-uitkering. Dan hoef je dus geen vrij te nemen en hoeft jouw baas ook niet extra te betalen...
pi_74554945
Dat weet ik eigenlijk niet. Maar ik vind het ook niet zo'n drama om verlof te nemen, hoor.
Het probleem is dat ik tegenwoordig gigantisch slecht slaap en nu dus al doodop ben. Ik denk dan ook dat het probleem zich zal oplossen eens ik terug normaal slaap. En een hele regeling qua ziekteregeling vind ik dan te omslachtig. Misschien krijg ik het wel opgelost met een paar weekjes een dagje minder te werken
pi_74555059
Het verlof is bedoeld voor andere dingen! Voor vrije dagen en vakantie.
En veel regelen hoef je niet. Je meldt je een dag per week ziek en de rest wordt geregeld.
Ik snap wel dat je niet vervelend wil doen naar je baas, maar je moet wel goed voor jezelf opkomen hoor! Je verdient het gewoon om de rust te krijgen die je nodig hebt.
Geen idee of het in België hetzelfde gaat, maar dit soort regelingen zijn er niet voor niets.

Overleg anders eens met je vk, misschien kan zij je helpen.
pi_74555184
Mja, dat laatste kan ik misschien idd wel doen.
Ik heb deze week sowieso een dag betaald verlof omdat het een feestdag is en volgende week vrijdag hebben we ook een extra dag verlof. Volgende week donderdag moet ik in de namiddag toch op controle dus ik kan het donderdag eens met de gyn bespreken. Voor deze week hoef ik toch nog niets te 'regelen'

Het probleem is vooral dat ik ziek-melden pas van toepassing vind als je echt ziek bent, niet om een dag bij te slapen. Dus daarom dat ik me liever niet ziek ga melden maar ik ben dan ook nog nooit een dag ziek geweest sinds ik ga werken (ondertussen toch 7 jaar) zelfs niet met al die vruchtbaarheidsbehandelingen
pi_74555217
En nu maar even afsluiten en met mijn man overleggen. Eens zien wat hij zegt.
En dan vroeg mijn bed in
pi_74557681
Terug van de pufclub, was weer erg leuk vandaag. Een van de stellen bij onze groep gaat meedoen met dat nieuwe tv-programma "generatie 2010" of zoiets... Superlachen! Verder leren puffen (nu echt) en weer lekker ontspannen liggen doen.

Leo, rustig aan doen, hoe dan ook, is wel belangrijk... Maar geen idee natuurlijk hoe het allemaal in België werkt met ziekte ivm zwangerschap... Mijn halve dagen is voor het bedrijf financieel geen probleem geweest want dat gaat via UWV hier, maar bij jullie misschien anders Praat er anders ook eens over met iemand van p&o of hrm of hoe ze dat noemen bij jullie... Wellicht weten die hoe het beste te regelen.

Oh en over dat ijs... B&j heb ik wel een favoriete smaak maar die is al maanden niet meer bij onze super te krijgen (brownies smaak die ook nog es low-fat is, dus daar mag je 2 bakken van )
morgen maar eens kijken bij andere supermarkten....
In elk geval en weltrusten allemaal!

[ Bericht 16% gewijzigd door Lijnloos op 09-11-2009 22:45:14 (Ijs-gerelateerd) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')