Tan, wat fijn dat je terug thuis bent. Alleen jammer dat je het zo rustig moet houden.
Freecell

wat een lijstje. Hopelijk kun je er binnenkort idd een aantal dingen van afstrepen
Een collega van mij vertelde vandaag dat ze oma wordt van een tweeling. Allemaal fijn natuurlijk, behalve dan dat haar schoondochter blijkbaar opgenomen is in het ziekenhuis omdat ze zoveel moet overgeven en echt niets kan binnenhouden. Blijkbaar mag ze per dag maar 30 minuten bezoek hebben, geen tv kijken, geen boek lezen, ... Ik vroeg me op dat moment echt af wat je dan een hele dag moet doen in het ziekenhuis. En voorspelling wanneer ze naar huis mag? Niets, doen ze niet aan mee in het ziekenhuis (blijkbaar hetzelfde ziekenhuis waar ik onder controle sta). Ik had al direct medelijden met die vrouw.
Ik vrees dat ik aan dit tempo toch nog maar eens naar mijn baas zal moeten stappen

Ik heb woensdag (11 november) een dag vrijaf en ik voel nu al dat ik die heel hard ga nodig hebben om te recupereren. Misschien moet ik echt eens zien of ik niet elke week een dagje vrijaf kan nemen (heb toch nog genoeg verlof staan om dit jaar alleen nog 5 weken thuis te blijven). Als ik binnen een half uur nog wakker ben als mijn man gedaan heeft met werken, zal ik het toch maar eens met hem bespreken wat ik het beste kan doen.