Laat dan maar weten wat je precies bedoelde! Ik kan iig niet een constructie met 3 mensen en een CP bedenken (afgezien van gemeenschap). Komt misschien ook wel omdat ik maar 3 uur geslapen heb vandaag, en dus weinig kan bedenken op dit moment. Het is al een wonder dat ik m'n stukje hierboven nog kon neerzettenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik allemaal wel. Nou ja, ik vraag het wel een docent(e).
Best wel vaag dit.... laat je het weten als je aan jouw docent hebt gevraagd wat nou eigenlijk de vraag was?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:58 schreef Fascination het volgende:
Weet een van jullie misschien hoe het zit als je een levering cp met drie personen wil construeren?
Ik dacht net laatst "Goh, die hebben we lang niet gezien" maar toen voelde ik me weer een nerd omdat ik dat dacht dus schreef ik het niet opquote:Op woensdag 2 december 2009 12:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hooooi
Ik leef ook nog, fok deed het alleen zo'n 2 maanden niet op mijn internetverbinding
Tentamens
Dat denk ik ook van nog iemand anders, maar daarover wil ik ook maar niet beginnen, want dat staat idd zo raar...quote:Op woensdag 2 december 2009 13:38 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Ik dacht net laatst "Goh, die hebben we lang niet gezien" maar toen voelde ik me weer een nerd omdat ik dat dacht dus schreef ik het niet op.
Maar bevalt het een beetje daar? ZIjn er nog grote verschillen qua onderwijs met hier bij ons?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
International law en Comparative law..
Ik zit nu in Firenze voor Erasmus.. Dus zoveel stelt het allemaal niet voor..
Dat zijn er dit jaar 64.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:44 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Het meeste tot nu toe was bij Strafrechtelijke Aansprakelijkheid - ik dacht dat er daar een stuk of 80 arresten gekend dienden te worden.
Waarvan heb je arresten nodig?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:20 schreef aardappel het volgende:
Pfff. zit een beetje naar arresten te googlen, willen ze me alleen maar HR ketels aansmeren
Allesssssssss van:quote:Op donderdag 3 december 2009 00:46 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Waarvan heb je arresten nodig?
Het bevalt goed jaquote:Op woensdag 2 december 2009 19:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maar bevalt het een beetje daar? ZIjn er nog grote verschillen qua onderwijs met hier bij ons?![]()
Wat voor arresten moet je hebben van fiscale aspecten van het ondernemen? Ben op dit moment bezig met voor m'n Master met belastingheffing voor ondernemingen, wellicht kan ik een paar standaard arresten voor je vinden.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:27 schreef aardappel het volgende:
[..]
Allesssssssss van:
Rechtsbescherming tegen de overheid
Fiscale aspecten van het ondernemen
Intergratievak staats- en bestuursrecht
Onderneming- en insolventierecht
De magisterdingetjes heb ik al, blijven handig
Van Ondernemings- en Insolventierecht heb ik de Insolventiearresten samengevat. Het is wel een wat rare samenvatting: van de ene helft heb ik de relevante rechtsoverwegingen uit de arresten gekopieerd, de andere helft heb ik (via het boek van Polak) wat beter leesbaar gedaan. Als je ze wil hebben dan moet je maar even gillen...quote:Op donderdag 3 december 2009 01:27 schreef aardappel het volgende:
[..]
Allesssssssss van:
Rechtsbescherming tegen de overheid
Fiscale aspecten van het ondernemen
Intergratievak staats- en bestuursrecht
Onderneming- en insolventierecht
De magisterdingetjes heb ik al, blijven handig
*GILLLLLLLLL*quote:Op donderdag 3 december 2009 10:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Van Ondernemings- en Insolventierecht heb ik de Insolventiearresten samengevat. Het is wel een wat rare samenvatting: van de ene helft heb ik de relevante rechtsoverwegingen uit de arresten gekopieerd, de andere helft heb ik (via het boek van Polak) wat beter leesbaar gedaan. Als je ze wil hebben dan moet je maar even gillen...
PM maar even. Ik heb misschien nog wel wat....quote:Op donderdag 3 december 2009 13:23 schreef aardappel het volgende:
[..]
*GILLLLLLLLL*
heb je mn e-mailadres nog ergens staan, of zal ik je ff pm'en?
Mag ik daar ook op gillen?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:22 schreef Maharbal het volgende:
Onderneming- en insolventierecht heb ik denk ik hier en daar ook nog wel liggen. Just holla enzo!
Leuk om te horen. En als ik zo hoor hoe het daar georganiseerd is, ben ik ineens een stuk meer tevreden met de organisatie aan de UL...quote:
Ik zal nu even werken. Als ik straks thuis ben kijk ik even wat ik heb liggen van de onderwerpen. Verwacht niks uitgebreids....meestal is het bij mij copy-paste van de kern van het arrest met soms een toelichting van mijquote:Op donderdag 3 december 2009 14:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Mag ik daar ook op gillen?
Na je hulp van vorig jaar met Ondernemingsrecht, kan ik wel weer wat hulp gebruiken.
Waarom moest ik nu weer denken aanquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:33 schreef Pool het volgende:
Ik wil hier even iets kwijt over het kort geding. Degene die die term bedacht heeft, zouden we zelf eens moeten dagvaarden voor een voorlopig voorschot op de schadevergoeding.
Want hoe ga je hier taaltechnisch mee om? Kort geding schrijf je los, prima. In het meervoud is het al de vraag of je nu 'korte gedingen' of 'kort gedingen' schrijft. Maar hoe zit het nu met de kortgedingprocedure, de kort gedingprocedure of de kort geding-procedure?
En nu moet ik dus iets typen over een turbo-kort-geding, turbokortgeding of turbokort geding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2009 12:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Waarom moest ik nu weer denken aanJa ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bij het intypen op google kom je ook al gauw bij Kabouter Wesley uit.
Wel gaaf om bij zo'n kort geding TURBO! TURBO! te gaan roepen.![]()
Ja en dan duimen dat ze allemaal bekend zijn met Wesleyquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:52 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja ik ook.En bij het intypen op google kom je ook al gauw bij Kabouter Wesley uit.
Kijk eens op www.spatiegebruik.nl . Buiten het feit dat het een hilarische website is, staan er ook tal van tips over de correctie toepassing van spaties, verbindingsstreepjes en al wat dies meer zij. Ik wens je veel wijsheid toe in het achterhalen van de correcte schrijfwijzequote:Op vrijdag 4 december 2009 12:52 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja ik ook.En bij het intypen op google kom je ook al gauw bij Kabouter Wesley uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |