1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
quote:Op maandag 9 november 2009 13:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Sow hee!
Jij hebt je tandjes mooi gepoetst!
quote:Op maandag 9 november 2009 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
Het is hier freeeezing en het systeem is megalangzaam.
Same herequote:Op maandag 9 november 2009 @ 13:06 schreef MrSubtle het volgende:
Brrr ik heb het zo koud ... keelpijn, hoofdpijn... volgens mij ga ik ziek worden
(nee, tis geen smoesje voor morgen Cat)
Telefoon mee onder de douchequote:Op maandag 9 november 2009 13:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Same here
En ik ben nog niet gebeld door mn werk en nu durf ik niet te gaan douchen want dan zal je net zien dat ze belt.
boh, spannend zeg. sterkte!!quote:Op maandag 9 november 2009 13:22 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Nou over een kleine 10 minuten gaat ze Pucca opereren, de foto vanmorgen zag er "goed" uit (voor zover een gezwel er goed uit kan zien natuurlijk, maar geen uitzaaiingen iig)
Dus ben heel benieuwd
Dan gaat ie stuk.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier gaattie nog prima, én het is lekker warm op mn kamer
iPhone toch?quote:
hopen dat t goed gaatquote:Op maandag 9 november 2009 13:22 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Nou over een kleine 10 minuten gaat ze Pucca opereren, de foto vanmorgen zag er "goed" uit (voor zover een gezwel er goed uit kan zien natuurlijk, maar geen uitzaaiingen iig)
Dus ben heel benieuwd
Kom niet aan mijn iPhone!quote:Op maandag 9 november 2009 @ 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
iPhone toch?
Ik zie het probleem niet![]()
Sterkte als ze belt, ik hoop dat 't gewoon foutje is of ze met redelijke oplossing komt
Telefoon naast de douche leggen?quote:Op maandag 9 november 2009 13:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Same here
En ik ben nog niet gebeld door mn werk en nu durf ik niet te gaan douchen want dan zal je net zien dat ze belt.
heb er een, en persoonlijk vind ik van niet, tis een gimmick en erg duurquote:Op maandag 9 november 2009 13:31 schreef Ynske het volgende:
heeft er hier eigenlijk iemand zo'n Living Colour lamp van Philips?
is dat t geld waard?
[ afbeelding ]
Nee, want ik wil echt niet dat ie stuk gaatquote:Op maandag 9 november 2009 @ 13:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Telefoon naast de douche leggen?
Ff snel douchen dan? Duurt een kwartiertje ofzo? Als je net die pech heb kan je toch meteen terugbellen?quote:Op maandag 9 november 2009 13:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, want ik wil echt niet dat ie stuk gaat
Geen ervaring maar ik zou em ook graag willen hebbenquote:Op maandag 9 november 2009 13:31 schreef Ynske het volgende:
is dat t geld waard?
[ afbeelding ]
vertel eens meer over die alternatievenquote:Op maandag 9 november 2009 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb er een, en persoonlijk vind ik van niet, tis een gimmick en erg duur
als je kleurige leds wilt kan je overal goedkopere alternatieven vinden btw
Ja, dat zou op zich kunnen, maar ik ben nu al zooooo nerveus! Ik wil het echt niet missenquote:Op maandag 9 november 2009 @ 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff snel douchen dan? Duurt een kwartiertje ofzo? Als je net die pech heb kan je toch meteen terugbellen?
Ik ken meerdere mannen die 'm hebben. Ik vind het niet zo bijzonder en het geld niet waard. Het is een weekje leuk en daarna speel je niet meer met de kleuren en vergeet je 'm zelfs vaak aan te doen is mijn ervaring.quote:Op maandag 9 november 2009 13:31 schreef Ynske het volgende:
is dat t geld waard?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2009 13:40 schreef JJH het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb zin in een nieuwe aanbieder.
k kom naast je zittenquote:
klikquote:Op maandag 9 november 2009 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
vertel eens meer over die alternatieven
t werd hier nl aangeraden naast de daglichtlamp/lichttherapie die ik heb om ook eens te denken aan kleurenlichttherapie
daarom dat ik ook informeerquote:Op maandag 9 november 2009 13:48 schreef nokwanda het volgende:
@BigBird en man: Hoe het ook zal aflopen in de komende tijd: strerkte.
@ynske:
Die lamp lijkt me alleen mooi als je een heel strakke spierwitte muur hebt. Maar je vraagt het niet omdat ie voor decoratie is, maar als aanvulling op lichttherapie. Geen idee wat het dan zou doen, maar het is een dure grap en je huidige ruimte is maar klein.
Ze hebben er trouwens ook een kleine versie van.
quote:Op maandag 9 november 2009 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Beeh die van mij was ook op m'n werk hé die speedtest...
Zal 'm vanavond ff thuis doen
[geek] als het goed is issie dan ook 60mb/s download, en 10 mb/s upload, lang leve glasvezel [/geek]
*meldt*quote:Op maandag 9 november 2009 13:31 schreef Ynske het volgende:
is dat t geld waard?
[ afbeelding ]
Sterkte !quote:Op maandag 9 november 2009 13:51 schreef bigbird het volgende:
Thx Nok en Maes.
Bericht van schoonpa, ze gaan eerst nog weer tests doen. Dan pas krijgen we wat te horen van wat ze wel of niet kunnen en willen doen. Kan dus nog wel even duren..
of de lichtopbrengst goed is, als in als er een andere lamp brand, of je dan de kleuren nog goed meekrijgt?quote:Op maandag 9 november 2009 13:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*meldt*
Ik vind 'm tof ja
Wat wil je graag weten?
quote:Op maandag 9 november 2009 13:55 schreef Maes het volgende:
Ik heb ook even de speedtest gedaan en zit op dezelfde server als Ll. Gek h
Ik haal hier down 13.5 en up 15.3mb/s ... maar ik zit dan wel op m'n werkquote:Op maandag 9 november 2009 13:40 schreef JJH het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb zin in een nieuwe aanbieder.
oh dat zeker wel, als je em voluit zet kan hij zelfs vrij dominerend zijnquote:Op maandag 9 november 2009 13:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
of de lichtopbrengst goed is, als in als er een andere lamp brand, of je dan de kleuren nog goed meekrijgt?
De lichtopbrengst is prima, maar uitsluitend bedoeld als sfeerlamp... Overdag heeft ie geen functie, dus enkel 's avonds staat hij hier aan. Ik schijn 'm op een gebroken-wit geschilderde muur, kleuren zijn mooi en eigenlijk vind ik 't ook fel genoeg, want ik hoef geen 200 watt groene halogeen in m'n woonkamerquote:Op maandag 9 november 2009 13:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
of de lichtopbrengst goed is, als in als er een andere lamp brand, of je dan de kleuren nog goed meekrijgt?
Je betaalt ook een stuk voor het design en de handige afstandbedieningquote:Op maandag 9 november 2009 13:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh dat zeker wel, als je em voluit zet kan hij zelfs vrij dominerend zijn
over de kwaliteit van de lamp overigens niets dan lof, ik ben dan wel negatief, maar als ik iets zelf voor een tientje in elkaar kan solderen, vind ik die living colors wel erg overpriced
quote:Op maandag 9 november 2009 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Oeh Non, ik duim mee![]()
Ik krijg net weer es een mail van mn zusje.
Hi sis, hoe is ie, lang niks meer gehoord. Heb je al een nieuwe pup?
( laatste contact was vlak na Frits zn dood, haar reactie toen was ook al zo bot als maar kon ).
Of ze op bezoek mogen komen voor mn verjaardag![]()
Ja enig.
Nu heb ik zo een heel bang voorgevoel dat ze gaan trouwen en dat ik getuige moet zijn, want zomaar op bezoek komen voor mn verjaardag, dat lijkt me echt onwijs onwaarschijnlijk
dank je voor de uitgebreide info,quote:Op maandag 9 november 2009 14:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De lichtopbrengst is prima, maar uitsluitend bedoeld als sfeerlamp... Overdag heeft ie geen functie, dus enkel 's avonds staat hij hier aan. Ik schijn 'm op een gebroken-wit geschilderde muur, kleuren zijn mooi en eigenlijk vind ik 't ook fel genoeg, want ik hoef geen 200 watt groene halogeen in m'n woonkamer
Als er nieuwe visite komt krijg je er heel vaak opmerkingen over, afhankelijk van de kleur is dat meer of minder. Als ik plots een paarse muur heb dan krijg je eerder opmerking dan wanneer ik 'm op geel of creme wit/geel zet of zo. Als ik in de ruimte zit waar de lamp staat zet ik 'm meestal op een neutrale kleur, als ik in een andere ruimte zit dan zet ik 'm vaak op een opvallende kleur want dan zie je 'm vooral indirect.
Vast, met z'n minilaptopjequote:Op maandag 9 november 2009 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Zo Babynijltje ook interneppen op 'onze' server
nou, voor een tientje extra koop ik een vissekom en fixedquote:Op maandag 9 november 2009 14:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je betaalt ook een stuk voor het design en de handige afstandbediening... (los daarvan kan ik niet solderen
)
Alleen zelf op 'n kleur. In de winkels zie je soms automatisch-verlopende lampen, maar dat zijn enkel show-room modellen.quote:Op maandag 9 november 2009 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je voor de uitgebreide info,
nog een vraagje, kun je m alleen zelf op kleuren zetten? of kun je m ook op verloop zetten?
Ik hoop dat ik als ze het echt gaat vragen de kracht ga hebben om nee te zeggenquote:
hmm dat is nou jammer, ik had dat idd in de winkel gezien, en dat vond ik juist fijn eraanquote:Op maandag 9 november 2009 14:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Alleen zelf op 'n kleur. In de winkels zie je soms automatisch-verlopende lampen, maar dat zijn enkel show-room modellen.
Er zijn overigens wel peertjes te krijgen die dat doen (automatisch) maar die geven veel minder licht, moeten in een houder worden geschroefd en geven altijd alle kleuren licht en blijven niet op 1 kleur staan.
alleen vastzettenquote:Op maandag 9 november 2009 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je voor de uitgebreide info,
nog een vraagje, kun je m alleen zelf op kleuren zetten? of kun je m ook op verloop zetten?
Laat d'r mij even bellen anders als ze het vraagt... ik ben heul goed in nee zeggenquote:Op maandag 9 november 2009 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik als ze het echt gaat vragen de kracht ga hebben om nee te zeggen
Ik dacht in het begin ook dat ik dat jammer zou vinden, maar wisselende kleuren is al snel irritant denk ik... heb het nooit gemist eigenlijk. Maar ja, dat blijft smaakquote:Op maandag 9 november 2009 14:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
hmm dat is nou jammer, ik had dat idd in de winkel gezien, en dat vond ik juist fijn eraan
qua lichtopbrengst zou t nl wel goed zijn
Neuh, ik zeg t dr wel recht in dr gezicht, dat heeft ze wel verdiend na al die laffe egocentrische rotmailtjes van dr.quote:Op maandag 9 november 2009 14:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Laat d'r mij even bellen anders als ze het vraagt... ik ben heul goed in nee zeggen
He, hoe kan iemand nou weten dat er een lootje niet getrokken is? Daar is toch heul geen overzicht van? Want dan is het idd makkelijk redeneren wie wie heeft. Of deze gok goed is of niet laat ik natuurlijk in het midden..quote:Op maandag 9 november 2009 13:50 schreef nokwanda het volgende:
@Mor, jij hebt nu pas je lootje
Bamba was nog niet getrokken. Jij hebt dus Bamba![]()
Je haptquote:Op maandag 9 november 2009 14:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
He, hoe kan iemand nou weten dat er een lootje niet getrokken is? Daar is toch heul geen overzicht van? Want dan is het idd makkelijk redeneren wie wie heeft. Of deze gok goed is of niet laat ik natuurlijk in het midden..![]()
Ze lult maar wat omdat je het weekend weg was.quote:Op maandag 9 november 2009 14:10 schreef Morretje het volgende:
[..]
He, hoe kan iemand nou weten dat er een lootje niet getrokken is? Daar is toch heul geen overzicht van? Want dan is het idd makkelijk redeneren wie wie heeft. Of deze gok goed is of niet laat ik natuurlijk in het midden..![]()
Ow, tis mss wel es lekker om dr eindelijk es keihard de waarheid te vertellen.quote:Op maandag 9 november 2009 14:11 schreef Morretje het volgende:
Oef oh-oh, das niet echt een lekker vooruitzicht..
quote:
He nou, ik had honger en ben blont...quote:Op maandag 9 november 2009 14:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze lult maar wat omdat je het weekend weg was.
Zwangerschapsdementiequote:Op maandag 9 november 2009 14:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
[..]
He nou, ik had honger en ben blont...
Als je had opgelet hier was je er sowieso niet ingetrapt, want DML heeft al lang een lijst gepubliceerd van wie-wie heeftquote:Op maandag 9 november 2009 14:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
[..]
He nou, ik had honger en ben blont...
quote:Op maandag 9 november 2009 14:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als je had opgelet hier was je er sowieso niet ingetrapt, want DML heeft al lang een lijst gepubliceerd van wie-wie heeft
doe eens een linkjequote:Op maandag 9 november 2009 14:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als je had opgelet hier was je er sowieso niet ingetrapt, want DML heeft al lang een lijst gepubliceerd van wie-wie heeft
Tegenover volgens mij? In het rijtje van het MCRZ volgens mij?quote:Op maandag 9 november 2009 14:44 schreef Ml-etje het volgende:
Ll de boels bij feyenoord stadion in de buurt zit hij nou in het rijtje van Pathé? Of zoek ik dan verkeerd?
Niet in dit topicquote:Op maandag 9 november 2009 14:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zittie niet in dat groepje bedrijven daar naast/achter de Kuip, Tegenover Pathe, meteen de eerste links als je over de Olympiaweg vanaf dat kruispunt bij de Shell richting MCRZ rijdt? Zit ook autoschadebedrijf daarquote:Op maandag 9 november 2009 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tegenover volgens mij? In het rijtje van het MCRZ volgens mij?
Hmm dat betekend dan dat ik vanaf het rivium niet als ik richting feyenoord rij de eerste afslag het bedrijventerrein op maar dan nog even een stukje door.quote:Op maandag 9 november 2009 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zittie niet in dat groepje bedrijven daar naast/achter de Kuip, Tegenover Pathe, meteen de eerste links als je over de Olympiaweg vanaf dat kruispunt bij de Shell richting MCRZ rijdt? Zit ook autoschadebedrijf daar
Nee heeel simpel!quote:Op maandag 9 november 2009 14:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm dat betekend dan dat ik vanaf het rivium niet als ik richting feyenoord rij de eerste afslag het bedrijventerrein op maar dan nog even een stukje door.
Heb nl geen idee hoe ik naast/achter de kuip kom maarja kom er wel.
Overschrijven gaat, top!quote:Op maandag 9 november 2009 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee heeel simpel!
Je gaat de A16 meteen weer af (afslag Feyenoord inderdaad). Dan meteen daar richting Feyenoord. Je rijdt dan rechts langs de Kuip rechtdoor. Langs Pathé is dat, dan heb je daar vlak voor het Varkenoordse viaduct een kruispunt (bij Shell / politiebureau), daar ga je links, dan zit je op de Olympiaweg langs het spoor, daar ga je meteen weer eerste links, dan zit je op klein bedrijventerreintje, en daar zittie
Dus ná de afslag rechtdoor dan (je kan daar rechts en rechtdoor, rechts ga je IJsselmonde in). Dan zie je de Kuip al, en zit je op de weg langs Pathe. Je komt dan nog over die rotonde volgens mij daar bij die McDonalds, daar gewoon rechtdoor dat je RECHTS langs de Kuip rijdtquote:Op maandag 9 november 2009 14:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Overschrijven gaat, top!Ben de tom vergeten
quote:Op maandag 9 november 2009 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus ná de afslag rechtdoor dan (je kan daar rechts en rechtdoor, rechts ga je IJsselmonde in). Dan zie je de Kuip al, en zit je op de weg langs Pathe. Je komt dan nog over die rotonde volgens mij daar bij die McDonalds, daar gewoon rechtdoor dat je RECHTS langs de Kuip rijdt
Jij en niet hard rijden?quote:Op maandag 9 november 2009 15:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zal niet te hard rijden dan mis ik ook geen afslag..moet een enorme tegelsnijder halen
![]()
Mijn arme waggie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |