1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
quote:Op maandag 9 november 2009 13:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Sow hee!
Jij hebt je tandjes mooi gepoetst!
quote:Op maandag 9 november 2009 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
Het is hier freeeezing en het systeem is megalangzaam.
Same herequote:Op maandag 9 november 2009 @ 13:06 schreef MrSubtle het volgende:
Brrr ik heb het zo koud ... keelpijn, hoofdpijn... volgens mij ga ik ziek worden
(nee, tis geen smoesje voor morgen Cat)
Telefoon mee onder de douchequote:Op maandag 9 november 2009 13:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Same here
En ik ben nog niet gebeld door mn werk en nu durf ik niet te gaan douchen want dan zal je net zien dat ze belt.
boh, spannend zeg. sterkte!!quote:Op maandag 9 november 2009 13:22 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Nou over een kleine 10 minuten gaat ze Pucca opereren, de foto vanmorgen zag er "goed" uit (voor zover een gezwel er goed uit kan zien natuurlijk, maar geen uitzaaiingen iig)
Dus ben heel benieuwd
Dan gaat ie stuk.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier gaattie nog prima, én het is lekker warm op mn kamer
iPhone toch?quote:
hopen dat t goed gaatquote:Op maandag 9 november 2009 13:22 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Nou over een kleine 10 minuten gaat ze Pucca opereren, de foto vanmorgen zag er "goed" uit (voor zover een gezwel er goed uit kan zien natuurlijk, maar geen uitzaaiingen iig)
Dus ben heel benieuwd
Kom niet aan mijn iPhone!quote:Op maandag 9 november 2009 @ 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
iPhone toch?
Ik zie het probleem niet![]()
Sterkte als ze belt, ik hoop dat 't gewoon foutje is of ze met redelijke oplossing komt
Telefoon naast de douche leggen?quote:Op maandag 9 november 2009 13:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Same here
En ik ben nog niet gebeld door mn werk en nu durf ik niet te gaan douchen want dan zal je net zien dat ze belt.
heb er een, en persoonlijk vind ik van niet, tis een gimmick en erg duurquote:Op maandag 9 november 2009 13:31 schreef Ynske het volgende:
heeft er hier eigenlijk iemand zo'n Living Colour lamp van Philips?
is dat t geld waard?
[ afbeelding ]
Nee, want ik wil echt niet dat ie stuk gaatquote:Op maandag 9 november 2009 @ 13:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Telefoon naast de douche leggen?
Ff snel douchen dan? Duurt een kwartiertje ofzo? Als je net die pech heb kan je toch meteen terugbellen?quote:Op maandag 9 november 2009 13:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, want ik wil echt niet dat ie stuk gaat
Geen ervaring maar ik zou em ook graag willen hebbenquote:Op maandag 9 november 2009 13:31 schreef Ynske het volgende:
is dat t geld waard?
[ afbeelding ]
vertel eens meer over die alternatievenquote:Op maandag 9 november 2009 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb er een, en persoonlijk vind ik van niet, tis een gimmick en erg duur
als je kleurige leds wilt kan je overal goedkopere alternatieven vinden btw
Ja, dat zou op zich kunnen, maar ik ben nu al zooooo nerveus! Ik wil het echt niet missenquote:Op maandag 9 november 2009 @ 13:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ff snel douchen dan? Duurt een kwartiertje ofzo? Als je net die pech heb kan je toch meteen terugbellen?
Ik ken meerdere mannen die 'm hebben. Ik vind het niet zo bijzonder en het geld niet waard. Het is een weekje leuk en daarna speel je niet meer met de kleuren en vergeet je 'm zelfs vaak aan te doen is mijn ervaring.quote:Op maandag 9 november 2009 13:31 schreef Ynske het volgende:
is dat t geld waard?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2009 13:40 schreef JJH het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb zin in een nieuwe aanbieder.
k kom naast je zittenquote:
klikquote:Op maandag 9 november 2009 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
vertel eens meer over die alternatieven
t werd hier nl aangeraden naast de daglichtlamp/lichttherapie die ik heb om ook eens te denken aan kleurenlichttherapie
daarom dat ik ook informeerquote:Op maandag 9 november 2009 13:48 schreef nokwanda het volgende:
@BigBird en man: Hoe het ook zal aflopen in de komende tijd: strerkte.
@ynske:
Die lamp lijkt me alleen mooi als je een heel strakke spierwitte muur hebt. Maar je vraagt het niet omdat ie voor decoratie is, maar als aanvulling op lichttherapie. Geen idee wat het dan zou doen, maar het is een dure grap en je huidige ruimte is maar klein.
Ze hebben er trouwens ook een kleine versie van.
quote:Op maandag 9 november 2009 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Beeh die van mij was ook op m'n werk hé die speedtest...
Zal 'm vanavond ff thuis doen
[geek] als het goed is issie dan ook 60mb/s download, en 10 mb/s upload, lang leve glasvezel [/geek]
*meldt*quote:Op maandag 9 november 2009 13:31 schreef Ynske het volgende:
is dat t geld waard?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |