Nou jaaaaa, wat een bizar kwik-kwek-en kwak- ideequote:Op maandag 30 november 2009 17:43 schreef innepin het volgende:
Oh en er schijnen hier in de buurt drie zusjes te wonen genaamd Goud, Zilver en BronsNee echt
Bedankt hè.quote:Op maandag 30 november 2009 17:17 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik zag vandaag op hyves een Joely... Hoe sprek je dat uit? Djo-ee-lie, Djoe-lie, -jo-ee-lie, joe-lie... Geen idee. Niet mijn ding dus.
Ik hou zo erg van die 'simpele', hollandsche namen! Die Jan zoals eerder genoemd zie ik zo voor me haha. Ik hoop ook zo dat ik ook een 'Astrid Lindgren-kindje' krijg, zo'n Lasse of Emil met vieze voetjes en vrieskou-rode wangen... of een Anna of Mia met lange vlechten en een truttejurk.... *droomt verder....*
Dat klinkt kwaadaardig.quote:Op maandag 30 november 2009 17:43 schreef innepin het volgende:
Izaline
Raf, Willem en Jan vind ik allemaal leuk
In het NRC: een Bénine. Prima, okay, beetje een NRC-naam... maar hun achternaam is Bolle. Ik zei het hardop en had meteen trek in een Berliner Bol![]()
Oh en er schijnen hier in de buurt drie zusjes te wonen genaamd Goud, Zilver en BronsNee echt
Nou, dat had ik dus ook.quote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat klinkt kwaadaardig.benigne
En goud zilver en Brons.![]()
en dan er niet bij stilstaan dat het een verschillende waarde heeft ofzo? Echt. Buiten het kwik kwek en kwak gehalte.
Dat dus.quote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Nou, dat had ik dus ook.
Brons... dan ben je niet de leukste of de een-na-leukste dochter, maar heb je de 3e prijs.
Tatoeëer meteen maar een vette L op je voorhoofd.
dan ist dus juist een gezellig goedaardig kind met die naamquote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Benigne is dan juist goedaardig maar het roept hoe dan ook iets te medische associaties op.quote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En goud zilver en Brons.![]()
en dan er niet bij stilstaan dat het een verschillende waarde heeft ofzo? Echt. Buiten het kwik kwek en kwak gehalte.
ow, die haal ik iedere keer door elkaar. Lekker stom ook.quote:Op maandag 30 november 2009 21:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Benigne is dan juist goedaardig maar het roept hoe dan ook iets te medische associaties op.
En idd " Izaline" werd uitgesproken als Izalien. En als dan, wil ik nog een zoon volgaarne.
Ik helaas niet meerquote:Op maandag 30 november 2009 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, die haal ik iedere keer door elkaar. Lekker stom ook.![]()
Sjeezus, dat vind ik dus echt belachelijk! Van de ouders maar ook van de ambtenaar die die naam toegestaan heeft.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:48 schreef innepin het volgende:
Uit het NRC van vandaag -
Geboren, onze zoon:
Legal Match.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |