Nou jaaaaa, wat een bizar kwik-kwek-en kwak- ideequote:Op maandag 30 november 2009 17:43 schreef innepin het volgende:
Oh en er schijnen hier in de buurt drie zusjes te wonen genaamd Goud, Zilver en BronsNee echt
Bedankt hè.quote:Op maandag 30 november 2009 17:17 schreef Pyttpytt het volgende:
Ik zag vandaag op hyves een Joely... Hoe sprek je dat uit? Djo-ee-lie, Djoe-lie, -jo-ee-lie, joe-lie... Geen idee. Niet mijn ding dus.
Ik hou zo erg van die 'simpele', hollandsche namen! Die Jan zoals eerder genoemd zie ik zo voor me haha. Ik hoop ook zo dat ik ook een 'Astrid Lindgren-kindje' krijg, zo'n Lasse of Emil met vieze voetjes en vrieskou-rode wangen... of een Anna of Mia met lange vlechten en een truttejurk.... *droomt verder....*
Dat klinkt kwaadaardig.quote:Op maandag 30 november 2009 17:43 schreef innepin het volgende:
Izaline
Raf, Willem en Jan vind ik allemaal leuk
In het NRC: een Bénine. Prima, okay, beetje een NRC-naam... maar hun achternaam is Bolle. Ik zei het hardop en had meteen trek in een Berliner Bol![]()
Oh en er schijnen hier in de buurt drie zusjes te wonen genaamd Goud, Zilver en BronsNee echt
Nou, dat had ik dus ook.quote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat klinkt kwaadaardig.benigne
En goud zilver en Brons.![]()
en dan er niet bij stilstaan dat het een verschillende waarde heeft ofzo? Echt. Buiten het kwik kwek en kwak gehalte.
Dat dus.quote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Nou, dat had ik dus ook.
Brons... dan ben je niet de leukste of de een-na-leukste dochter, maar heb je de 3e prijs.
Tatoeëer meteen maar een vette L op je voorhoofd.
dan ist dus juist een gezellig goedaardig kind met die naamquote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Benigne is dan juist goedaardig maar het roept hoe dan ook iets te medische associaties op.quote:Op maandag 30 november 2009 19:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En goud zilver en Brons.![]()
en dan er niet bij stilstaan dat het een verschillende waarde heeft ofzo? Echt. Buiten het kwik kwek en kwak gehalte.
ow, die haal ik iedere keer door elkaar. Lekker stom ook.quote:Op maandag 30 november 2009 21:06 schreef Vivi het volgende:
[..]
Benigne is dan juist goedaardig maar het roept hoe dan ook iets te medische associaties op.
En idd " Izaline" werd uitgesproken als Izalien. En als dan, wil ik nog een zoon volgaarne.
Ik helaas niet meerquote:Op maandag 30 november 2009 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, die haal ik iedere keer door elkaar. Lekker stom ook.![]()
Sjeezus, dat vind ik dus echt belachelijk! Van de ouders maar ook van de ambtenaar die die naam toegestaan heeft.quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:48 schreef innepin het volgende:
Uit het NRC van vandaag -
Geboren, onze zoon:
Legal Match.
Dan vind ik dat het nog niet Legal mag zijn om je zoon zo te noemenquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:22 schreef innepin het volgende:
Overigens is Match vlgens mij de achternaam. Maar dan nog
Ik kan bijna niet geloven dat het echt is. Misschien is het wel reclame voor LegalMatch?quote:Op zaterdag 5 december 2009 13:48 schreef innepin het volgende:
Uit het NRC van vandaag -
Geboren, onze zoon:
Legal Match.
Jep. Of als een Disneyfilm.quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:31 schreef cattie het volgende:
Match is volgens mij idd de achternaam. Ik vind het een vreselijke naam en vreselijke combinatie. Zou hij een broertje genaamd Judge krijgen?
Bobber is ook wel heel erg. Klinkt als blubber.
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:21 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb nog weer wat vage namen, uit de WIJ jonge Ouders 3 kinderen uit 1 gezin, 2 dochters en een zoon:
B i e n n e (met streepje op de e), spreek je dat dan uit als Biejenne?
D o m e i
B o b b e r
Sssssst je hebt Tinus nog niet gezien!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:59 schreef Vlindur het volgende:
Als ik een meisje aan het maken zou zijn zou ze Jenthe gaan heten.
Ik droomde dus echt serieus vannacht dat we een meisje kregen! En dat ik dan zo baalde omdat we helemaal geen meisjes spullen hadden!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:11 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Sssssst je hebt Tinus nog niet gezien!
Misschien is z'n dingetje er wel afgevallen en is het een Jenthe!
Hoe gaat het met de zwangerschap? Was al benieuwd of er een ooievaar geland is, maar nog niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Vlindur het volgende:
Ik droomde dus echt serieus vannacht dat we een meisje kregen! En dat ik dan zo baalde omdat we helemaal geen meisjes spullen hadden!
Die zal de 15e landenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:41 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de zwangerschap? Was al benieuwd of er een ooievaar geland is, maar nog niet?
Spannend, ik houd fok wel in de gaten! succes met deze laatse loodjes, zijn niet de makkelijkste dagen.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:43 schreef Vlindur het volgende:
Die zal de 15e landenEn het gaat wel aardig verder!
Dank je!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:44 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Spannend, ik houd fok wel in de gaten! succes met deze laatse loodjes, zijn niet de makkelijkste dagen.
Wat grappig, Ive had ook Jenthe geheten als hij een meisje was geweest.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:59 schreef Vlindur het volgende:
Als ik een meisje aan het maken zou zijn zou ze Jenthe gaan heten.
quote:Op maandag 30 november 2009 15:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dát is nu precies wat ik met Willem heb. Ik zie een stevige blonde knul voor me in overall met regenlaarzenBij Martijn en mij is de kans vrij groot dat het zo gaat worden. Als we echter een heel fijn mannetje zouden krijgen zou dat voor mij reden kunnen zijn om te switchen naar een andere naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |