Hebben zulke bands nou groupies die niet afzichtelijker zijn dan Maikuuul?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die waren kansloos bij de verkiezingen.
Ik ga niet zo heel veel naar indieconcerten eigenlijk, maar indiemeisjes kunnen best leuk zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hebben zulke bands nou groupies die niet afzichtelijker zijn dan Maikuuul?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
einde week
Dat dit voor consultants een onbekende term is, was ons bekend.quote:
Jawel hoor. Dirigeren, coördineren, aansturen, plannen, organiseren, presenteren, controleren. Verder is jaren aan studie nodig om het projectjargon te leren. Oefen maar eens. "Oplossing voor de controlcyclus implementeren".quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat dit voor consultants een onbekende term is, was ons bekend.
QFT, Bittersweet Symphony in je mondquote:
Ik had het dan ook over werken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dirigeren, coördineren, aansturen, plannen, organiseren, presenteren, controleren. Verder is jaren aan studie nodig om het projectjargon te leren. Oefen maar eens. "Oplossing voor de controlcyclus implementeren".
"Opsporingsprioriteiten, selectieve onderzoeksmethodes en subjectief bepaalde SES-parameters", zou Mutant zeggen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:56 schreef Todesschwalben het volgende:
Even een scheet laten:
[ afbeelding ]
Yes, ik sta bovenaan als ik hem zou ophalenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:56 schreef Todesschwalben het volgende:
Even een scheet laten:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |