Het is weer weekend dus ik heb weer tijd om wat te gaan doen.
Er is niet heel veel veranderd sinds mijn laatste update.
Vriendlief heeft het werkblad voor de badkamer nog een aantal keer geoiled en even bijgeschaafd zodat het op maat is. Gaten voor de ondersteuning zijn geboord.
Gisteren heeft hij het horgordijn op gehangen dus de deur kan ook weer lekker open zonder dat allerlei beestjes binnen zitten.
Gisteravond zijn we naar de bouwmarkt gegaan om weer een klein fortuin achter te laten. Hebben nu een tuintafel gekocht, haken voor de zelf te maken kapstok en tegelplinten voor in de bijkeuken en hal.
Die laatste zijn duur zeg... Pff... maar ja... we willen het wel mooi afwerken en we hopen dat ze ons daarbij gaan helpen
Verder op de planning vandaag:
- chifon van de wastafel in de badkamer even nader bekijken want er drupt iets. Even waarschijnlijk wat vast draaien
- raankozijn en deurkozijn badkamer schuren (reeds gedaan)
- deurkozijn woonkamer / bijkeuken lakken
- Plinten slaapkamer laatste keer (hoop ik) lakken
- op 3 plekken moet er nog wat gedaan worden aan de inbouw aansluitingen van tv / internet. Gaan de overbuur en N vanmiddag mee aan de slag.
- op badkamer laatste raam van stopcontacten plaatsen (dan nog eentje op de overloop en in trappegat naar zolder maar dan moet ik er eerst de muren verven)
- start maken met de vensterbanken vast zetten. Die in de keuken en in de hal liggen er nu los maar die kunnen vast gezet worden
- op maat zagen van vensterbank in woonkamer en in de hal. In de woonkamer kan die meteen vast maar in de hal moet die nog los blijven. Kunnen we straks als de trap klaar is, de muur makkelijker latexen door de vensterbank er even weg te halen.
- plinten van voorkamer schuren en mss een eerste keer lakken
Eens kijken hoever we komen
Iedereen succes met klussen of veel plezier met het genieten van de zon