Zijn er dan ook andere headsets die op de X360 passen op die Microsoft dingen na?quote:Op maandag 9 november 2009 09:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zoals te lezen in het vorig topic kijkt bijv KneusTeun naar een Game Headset, zelf lijkt me dit ook wel wat. Iemand die nu al zo iets gebruikt?
De originele is helemaal gaar.
Bij de 'echte' modellen heb je dus al het geluid via de headset en niet alleen het gesprek? vin dhet lastig om te zien welke ook goed met een Xbox samengaan? (aansluiten etc)
Even naar gekeken, maar is niet mijn stijl.quote:Op maandag 9 november 2009 09:39 schreef -Dries- het volgende:
Dragonage: Origins aan de top!
Een RPG in de stijl van KOTOR/Mass Effect/Final Fantasy XII in een fantasy/LOTR setting van Bioware, de koning van de westerse RPG!
Dragonage > MW2
Daar ging ik van uit omdat ik ze tegenkwam in het xbox forum, maar ben idd benieuwd.quote:Op maandag 9 november 2009 09:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zijn er dan ook andere headsets die op de X360 passen op die Microsoft dingen na?
lol, 2 verschillende games.quote:Op maandag 9 november 2009 09:39 schreef -Dries- het volgende:
Dragonage: Origins aan de top!
Een RPG in de stijl van KOTOR/Mass Effect/Final Fantasy XII in een fantasy/LOTR setting van Bioware, de koning van de westerse RPG!
Dragonage > MW2
Ik moet woensdag ff een tentamen maken en daarna ga ik je joinen!quote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef Rossdale het volgende:
Morgen MW2 op de mat en woensdag een dag vrij om me helemaal uit te leven op de MP
Heb je voorbeelden of moet ik mij in een uitermate vervelend google-proces gaan storten?quote:Op maandag 9 november 2009 09:59 schreef KneusTeun het volgende:
Je kunt met een adapter alle headsets van bv een pc aansluiten.
Maar er zijn ook veel modellen die wel rechtstreeks passen, met 7.1 surround wat fijn is bij cod etc. omdat je dan voetstappen hoort etc.
Duurt vaak heel lang voordat je de game hebtquote:Op maandag 9 november 2009 10:26 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een PU abbonnementje afgesloten met MW2, dus ik hoop dat ik hem disndag al heb, maar ik heb er een hard hoofd in.
Weet ik. Maar goed, anders had ik MW2 denk ik ook niet op de release gekocht.quote:Op maandag 9 november 2009 10:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Duurt vaak heel lang voordat je de game hebt
denk het wel, maar dan in het magazijnquote:Op maandag 9 november 2009 10:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ligt MW2 stiekem niet vandaag al bij de MediaMarkt?
je laat je moeder gaan door dit weer?quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 10:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
je laat je moeder gaan door dit weer?
in vorige topic had ik al 2 headsets gezet.quote:Op maandag 9 november 2009 10:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden of moet ik mij in een uitermate vervelend google-proces gaan storten?
Denk niet dat de andere MMs het openingsfeestje gaan bederven..quote:Op maandag 9 november 2009 10:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ligt MW2 stiekem niet vandaag al bij de MediaMarkt?
volgens mij ben je je live account kwijtquote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
Hallo,
Ik ben gister (geheel terecht) gabanned van xbox live
Maar goed. morgen komt dus Modern warfare 2 uit en dat kan ik niet missen. Wat moet ik nu doen?
Nieuwe xbox kopen (arcade) en mn oude HD gebruiken en alles is weer opgelost?
Of ben ik ook mn xboxliveaccount kwijt? En is mijn HD ook gebanned en onbruikbaar?
Er is hier vast wel iemand die mij het verlossende antwoord kan geven.
jaja ik weet het.quote:
Ik hou niet van single player dus moet zeker wel online kunnen. vandaar.quote:Op maandag 9 november 2009 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij ben je je live account kwijt
eigen schuld
Je kan wel gewoon MW2 spelen, alleen niet live
quote:Op maandag 9 november 2009 10:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik moet woensdag ff een tentamen maken en daarna ga ik je joinen!
Wat heb je geflikt dan?quote:Op maandag 9 november 2009 11:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
jaja ik weet het.
ik zit ook niet te zeuren dat het onterecht is enzo. Had t kunnen verwachten. Mja nu precies voor de launch van cod
Nieuwe xbox kopen oude hd gebruiken kan?
MS bant allesquote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
Hallo,
Maar goed. morgen komt dus Modern warfare 2 uit en dat kan ik niet missen. Wat moet ik nu doen?
Of ben ik ook mn xboxliveaccount kwijt? En is mijn HD ook gebanned en onbruikbaar?
ik heb geen mailtje gehad iig.quote:Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
j krijgt toch een mailtje als je account ook gebanned wordt?
Waarom niet, ze hebben je dit toch aangedaan? Dan zullen ze ook wel vertellen wat je nu moet doenquote:
Support helpt je niet bij een ban. Dus die hoef je niet te bellen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom niet, ze hebben je dit toch aangedaan? Dan zullen ze ook wel vertellen wat je nu moet doen
Kunnen ze niet vertellen wat er precies geblokkeerd is dan?quote:Op maandag 9 november 2009 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Support helpt je niet bij een ban. Dus die hoef je niet te bellen.
Zodat je makkelijk achter de goedkoopste manier kan komen om microsoft weer verder te naaien?quote:Op maandag 9 november 2009 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kunnen ze niet vertellen wat er precies geblokkeerd is dan?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Bestelnummer: ******** Nieuw: Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd Xbox 360 Arcade - Microsoft 1 ¤ 199,99 ¤ 199,99 |
plus nog eens iedereen die toch maar Call of Duty in de winkel gaat kopenquote:Op maandag 9 november 2009 11:32 schreef Rossdale het volgende:
Microsoft verdient tegenwoordig op de verkoop van de 360, ze verkopen hem niet meer onder kostprijs. Dus ze gaan weer dik cashen na deze banronde
Volgens mij kan je op het xbox forum je vraag stellen en geven ze er antwoord opquote:Op maandag 9 november 2009 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kunnen ze niet vertellen wat er precies geblokkeerd is dan?
Nee, exacte datum nog niet bekend.quote:Op maandag 9 november 2009 11:15 schreef kepler het volgende:
Was er al bekend wanneer precies Alan Wake uitkomt? Behalve dan Q1 in 2010?
How do I tell if my Console is Banned?quote:Op maandag 9 november 2009 11:30 schreef _GdR_ het volgende:
ik kan op xboxlive nog inloggen met mn account. Daar staat ook nog hoeland mn membership duurt en hoeveel credits ik nog hebt. dus denk dat alleen mn xbox gebanned is.
[ code verwijderd ]
Sorry meneer Gates ik zou het nooit meer doen!
Vind het ook veel geld, maar je weet hoe lang MW1 hoog in prijs is gebleven? Gok er maar niet op dat deze snel in prijs zal dalen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel nog steeds, MW2 kopen? Niet kopen?
Ik vind hem te duur49.99 euro
Bij de MM als't goed is ook. In het laatste foldertje stond een aanbieding. Bij aankoop van een 360 kreeg je GTA IV en Episodes voor 33 euro of 25 euro per stuk. Gelijk zo'n popcorn box en een play & charge ding er bij en ik ben klaarquote:Op maandag 9 november 2009 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik las in het PS3 topic al dat je de 360 (o.a.) vanwege Episodes From Liberty City wou halen. Nou krijg je deze week het spel bij aanschaf van een 360 bij Bart Smit voor 25 euro mee.
Ik heb MW1 gelijk gekocht, maar ik heb maar 2 maanden gespeeld ofzo? Online speel ik toch meer Gears merkte ik toen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Vind het ook veel geld, maar je weet hoe lang MW1 hoog in prijs is gebleven? Gok er maar niet op dat deze snel in prijs zal dalen.
Daarnaast, wanneer je het spel veel later koopt en online wilt spelen heb je wel weer een dikke achterstand.
En ik kan het weten want heb MW1 nog niet eens zo lang
quote:Op maandag 9 november 2009 11:30 schreef _GdR_ het volgende:
ik kan op xboxlive nog inloggen met mn account. Daar staat ook nog hoeland mn membership duurt en hoeveel credits ik nog hebt. dus denk dat alleen mn xbox gebanned is.
[ code verwijderd ]
Sorry meneer Gates ik zou het nooit meer doen!
Cliffy, Kepler en Kneus Teun bedankt voor de antwoorden, heb goede moed dat de garantiequote:Op zaterdag 7 november 2009 19:00 schreef Sinarades het volgende:
Weet iemand hoelang de garantie van de Xbox 360 is?
Als je nu ff belt, dan weet je het zekerquote:Op maandag 9 november 2009 12:08 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Cliffy, Kepler en Kneus Teun bedankt voor de antwoorden, heb goede moed dat de garantie
dus langer is dan twee jaar.
Ik weet niet wat ze geantwoord hebben.quote:Op maandag 9 november 2009 12:08 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Cliffy, Kepler en Kneus Teun bedankt voor de antwoorden, heb goede moed dat de garantie
dus langer is dan twee jaar.
3 en 4 jaar.quote:Op maandag 9 november 2009 12:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet wat ze geantwoord hebben.
Maar het is 3 jaar geworden
Oh dat is erg fijn!quote:Op maandag 9 november 2009 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
Nee het is standaard 3 jaar geworden, voor alles.
Vriend van mij heeft vorige maand nog gebeld. En dat zeiden ze dus
Als je van metal houdt brutal. Anders borderlands, want eerlijk gezegd vind ik de gameplay best tegenvallen van brutal legend. Maar de sfeer, humor en metal houdt het geniaal gelukkigquote:Op maandag 9 november 2009 12:31 schreef jimjim1983 het volgende:
Brutal of Borderlands?
quote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
Hallo,
Spring 2010. Werd nog duidelijk na de E3 presentatie aangekondigd.quote:Op maandag 9 november 2009 11:15 schreef kepler het volgende:
Was er al bekend wanneer precies Alan Wake uitkomt? Behalve dan Q1 in 2010?
quote:Ubisoft demands high Assassin's Creed 2 review score?
We hear about these situations far too much, where a publisher is accused of attempting to broker a guaranteed favorable review from a press outlet. The latest to face such allegations is Ubisoft, having been named and shamed by German magazine Computer Bild Spiele for demanding a high score for Assassin's Creed 2. SCANDAL!
"Our reviews are tough, but fair. We will not give up our independent scores for the sake of a timely review," explains the magazine in its latest issue. "This holds true for Assassin’s Creed 2. The publisher asked us to guarantee the score 'sehr gut,' otherwise we would not receive a review copy, thus we will publish our review in next month’s issue. We’d be more than glad to give the game a ’sehr gut’, but only if it deserves it."
Sehr Gut is essentially Computer Bild Spiele's version of an A-grade, meaning that Ubisoft was only willing to trade a game copy for an incredibly positive review. Of course, asking an outlet to guarantee something like that before they've played the game is asking them to trade in every ounce of integrity they've worked to build, and if these allegations are true, it's a shame that Ubisoft felt the need to barter against someone's self respect like that.
In any case, Computer Bild Spiele has probably ensured that it won't be getting any more games from Ubisoft. Good for them, and let shame rain down on any writer that actually agreed to such shenanigans.
ik haat metal, maar ik stoorde me er niet echt aan in de demo. van borderlands ben ik een beetje bang dat het eentonig is?quote:Op maandag 9 november 2009 12:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je van metal houdt brutal. Anders borderlands, want eerlijk gezegd vind ik de gameplay best tegenvallen van brutal legend. Maar de sfeer, humor en metal houdt het geniaal gelukkig
Dan koop je ze allebei niet, opgelostquote:Op maandag 9 november 2009 13:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik haat metal, maar ik stoorde me er niet echt aan in de demo. van borderlands ben ik een beetje bang dat het eentonig is?
De marketing van Brutal Legend is een beetje slecht. De demo is helemaal niet representatief. Het is namelijk 50% een RTS game, die ik persoonlijk niet heel goed uitgewerkt vind (het rts gedeelte). Niet alleen hack n slashen dus.quote:Op maandag 9 november 2009 13:02 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik haat metal, maar ik stoorde me er niet echt aan in de demo. van borderlands ben ik een beetje bang dat het eentonig is?
ik hou wel van rts games, ook al zijn ze matigquote:Op maandag 9 november 2009 13:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De marketing van Brutal Legend is een beetje slecht. De demo is helemaal niet representatief. Het is namelijk 50% een RTS game, die ik persoonlijk niet heel goed uitgewerkt vind (het rts gedeelte). Niet alleen hack n slashen dus.
het zijn de enige 2 nieuwe games die me aanspreken.quote:Op maandag 9 november 2009 13:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan koop je ze allebei niet, opgelost
quote:Op maandag 9 november 2009 12:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Is de rest van de dus-familie ook getroffen?
Dus brutal legend spreekt je aan? het is een homage aan metal wat je haat. Dus dan kun je of borderlands kopen of geen van de 2.quote:Op maandag 9 november 2009 13:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik hou wel van rts games, ook al zijn ze matig
[..]
het zijn de enige 2 nieuwe games die me aanspreken.
ik neig wat meer naar borderlands maar is die nou eentonig of niet?
Heb je Batman: Arkham Asylum al gespeeld?quote:Op maandag 9 november 2009 13:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik hou wel van rts games, ook al zijn ze matig
[..]
het zijn de enige 2 nieuwe games die me aanspreken.
ik neig wat meer naar borderlands maar is die nou eentonig of niet?
Van MS of gewoon z'n ouders?quote:Op maandag 9 november 2009 13:23 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik kreeg gisteren nog een berichtje via XBL van een gastje dat zijn xbox gebanned was en dat hij een nieuwe kreeg.
zijn ouders ofc, ik heb trouwens geen idee wie het is en waarom ik hem uberhaupt ooit heb toegevoegd.quote:
misschien was het wel sinterklaasquote:
mja, ik vind de muziek in games bijna altijd kut dus ik negeer t maar. daarom stoor ik me er niet aan bij brutal.quote:Op maandag 9 november 2009 13:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dus brutal legend spreekt je aan? het is een homage aan metal wat je haat. Dus dan kun je of borderlands kopen of geen van de 2.
edit: lennart bied ook nog een goed alternatief aan
vond die demo wel ok, maar hou meer van spellen waar je de vrijheid hebt.quote:Op maandag 9 november 2009 13:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb je Batman: Arkham Asylum al gespeeld?
quote:partway through the game, you come across someone, get pretty far into a dialogue tree, get ready to accept a quest, then... The game asks you to log in and spend EA points. A paid DLC quest partway through a game at launch is utterly unacceptable. Not only do you feel like you're getting ripped off, it comepletely takes you out of the game. Dick move there EA.
quote:Op maandag 9 november 2009 14:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Ze pakken het flink aan deze banronde, heb nog nooit van zoveel mensen gehoord dat ze gebanned zijn!
Ik zie dat je Batman & Borderlands (bijna) hebt gekocht via 't ruiltopicquote:Op maandag 9 november 2009 13:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mja, ik vind de muziek in games bijna altijd kut dus ik negeer t maar. daarom stoor ik me er niet aan bij brutal.
[..]
vond die demo wel ok, maar hou meer van spellen waar je de vrijheid hebt.
Onzin. Ze geven heus wel antwoord op de vraag wat je het beste kunt doen als je niet weet wat er precies gebanned is. Het enige wat verandert is dat je géén garantie meer hebt.quote:Op maandag 9 november 2009 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Support helpt je niet bij een ban. Dus die hoef je niet te bellen.
ach ja alsof het geen geld isquote:Op maandag 9 november 2009 15:55 schreef MacorgaZ het volgende:
Jep, een neef van me is ook gebanned en iemand op MSN ook, als ik online ga krijg ik vast ook een insta-ban.
Maar ach, ff nieuwe Xbox kopen met MW2 erbij, en weer verder knallen
Vuilakquote:Op maandag 9 november 2009 15:55 schreef MacorgaZ het volgende:
Jep, een neef van me is ook gebanned en iemand op MSN ook, als ik online ga krijg ik vast ook een insta-ban.
Maar ach, ff nieuwe Xbox kopen met MW2 erbij, en weer verder knallen
Krijg morgen een nieuwe arcade binnen.quote:Op maandag 9 november 2009 15:54 schreef Anne het volgende:
[..]
_GdR_ kan dus gewoon een nieuwe xbox kopen, de HD er weer aan hangen et voila.
Ik krijg een voicemail van ene stefanquote:
En dan krijg je gewoon het volledige bedrag vergoed neem ik aan?quote:Op maandag 9 november 2009 16:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Online aankopen mag je altijd terug sturen, mits ongeopend enzo. Binnen 7 dagen
6.2 Kosten die voortvloeien uit een gewenste ruil (bijvoorbeeld verzendkosten) worden gedragen door de afnemerquote:Op maandag 9 november 2009 16:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik krijg een voicemail van ene stefan
[..]
En dan krijg je gewoon het volledige bedrag vergoed neem ik aan?
Bedankt
wat voor nut had het trouwens in deel 1 behalve een ander tekentje?quote:Op maandag 9 november 2009 16:44 schreef KneusTeun het volgende:
Heeft prestige eigenlijk nut in deel 2?
Kan het nergens vinden?!?!?! anders ga ik mooi niet in prestige!
[ afbeelding ]
Sourcequote:Like riddles? Here’s one for you: A Henchmen Inventor Tent Unto. Stuck? We just might have the answer below.
Square Enix posted that puzzle on the official Final Fantasy XIII website on Friday and smart cookies hintonmj and Squirrel Emperor on finalfantasy-xiii.net were able to decipher the mysterious message. It turns out the phrase is an anagram for “Announcement Nov Thirteenth”. And they say gaming rots your brain!
Could the 13th be the day Square Enix finally lifts the veil on the FFXIII’s North American release date? I guess we’ll have to wait until the then to find out. Bring on the puzzles Square Enix, were ready for them!
Een verbod op MW 2 verwelkom ik van hartequote:Op maandag 9 november 2009 17:25 schreef badboynova het volgende:
CDA overweegt verbod op Modern Warfare 2 vanwege 'vliegveld-scène'
volgens mij moeten er een paar bij de cda een xbox ban krijgen
Say what?quote:Op maandag 9 november 2009 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een verbod op MW 2 verwelkom ik van harte![]()
jup alleen ander tekentje en een grotere virtuele lulquote:Op maandag 9 november 2009 17:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wat voor nut had het trouwens in deel 1 behalve een ander tekentje?
quote:Op maandag 9 november 2009 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij bent echt gedaald in aanzien bij mij.quote:Op maandag 9 november 2009 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En een gouden gun!quote:Op maandag 9 november 2009 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
jup alleen ander tekentje en een grotere virtuele lul
Daarom hebben ze een nachtopeningquote:Op maandag 9 november 2009 10:00 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
lol, 2 verschillende games.
Ik ga vanavond rond half 9 even kijken of Mediamarkt MW2 al heeft, zo niet....dan haal ik hem morgen wel.
Tot snel Forza 3, je gaat even stof happen
Haha hier is me elite gebannedquote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
Hallo,
quote:Op maandag 9 november 2009 19:10 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.intertoys.nl/games/falo-bundel-x360-562320.html?PathCatalog=nl_ga_xbox360_alles&Refinement_Prijs=70-100-euro
Falo bundel
Biatches!quote:Op maandag 9 november 2009 19:32 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Godskolere, stomme hoerende kut MM
Kom ik daar, is de elite ¤20 duurder dan bij bol.com en is Episodes from Liberty city ¤15 duurder dan verwacht. Is die stomme aanbieding voorbij...
Die popcorn box was trouwens ¤80 en een losse wifi dongle was ¤70. Die heb ik dus wel gelijk mee genomen. Nu nog even naar bol.com.
Moe Szyslak1987. Heb ik ruim een jaar geleden al aangemaakt. Toen voor Gears op de PC. Bleek er een bug in de Live update te zitten en kon ik dus nooit online komen. Heel gears gespeeld en geen achievements gekregenquote:Op maandag 9 november 2009 19:35 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Biatches!
Maar dan heb heb je morgen vast je xbox al binnenWat wordt je gamertag?
Ik heb em inmiddels besteld bij Bol en Episodes of Liberty City bij GH. Bij de MM heb ik trouwens nog wel een play & charge kit gekocht. Die verpakkingquote:Op maandag 9 november 2009 19:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb je hem met bol.com nog wel binnen morgen?
anders consoleshop.nl
Welkom! Eindelijk een echte consolequote:Op maandag 9 november 2009 19:52 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb em inmiddels besteld bij Bol en Episodes of Liberty City bij GH. Bij de MM heb ik trouwens nog wel een play & charge kit gekocht. Die verpakkingStaat achterop "Rechargeable battery pack (Sold separately)". Zit uiteraard gewoon in de verpakking...
Je krijgt na het opgeven voor reparatie een UPS label met een nummer erop waardoor ups en microsoft weten welke xbox het is. En wat je error is moet je bij het opgeven invullen. Vergeet niet harde schijven en memory units NIET mee te sturenquote:Op maandag 9 november 2009 20:42 schreef Digixz het volgende:
Als je je xbox ter reparatie opstuurt, moet je dan nog iets bij die doos indoen? Of alleen de xbox en zien ze aan je serial wat het probleem is?
Triest zegquote:HOOFDDORP - De directeur van de Policy and Enforcement-afdeling van Xbox Live, Stephen Toulouse, is het afgelopen weekend bedreigd door boze bezitters van Xbox 360-consoles die van Xbox Live zijn verbannen.
© Gamer.nl
Het telefoonnummer van Toulouse was op een forum geplaatst nadat Microsoft de afgelopen weken meerdere illegaal omgebouwde spelcomputers had verbannen van Xbox Live. Als gevolg hiervan werd hij telefonisch lastiggevallen. Toulouse zegt doodsbedreigingen te hebben gehad voor zijn hele gezin en zijn huisdieren.
Chat
De telefonische dreigementen werden door Toulouse doorgespeeld aan de politie, waarna hij zelf via een chatkanaal een poging ondernam de boze Xbox 360-bezitters te laten stoppen met bellen. Of deze actie succesvol is gebleken, is nog onbekend.
Zijn ook allemaal paupers en criminelen die hun xbox ombouwen dus dit verbaast me nietsquote:Op maandag 9 november 2009 20:54 schreef kepler het volgende:
http://www.nu.nl/games/21(...)-xbox-live-baas.html
[..]
Triest zeg
Ik kan je garanderen dat het hele gedoe tegen gaat vallen en je ruim 3 uur staat te wachten tot je eindelijk de game in je handen hebtquote:Op maandag 9 november 2009 21:12 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga dr denk ik wel van genieten ja.
Kan best zijn dat tegenvalt, maar lijkt me sterk.
Zoals ik al eerder zei sta ik niet in een rij. ik krijg hem thuis gebracht voor de gigantische som van 25 euroquote:Op maandag 9 november 2009 21:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat het hele gedoe tegen gaat vallen en je ruim 3 uur staat te wachten tot je eindelijk de game in je handen hebt
Sterkte kerel
Teun gaat toch niet naar dat hele gebeuren?quote:Op maandag 9 november 2009 21:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat het hele gedoe tegen gaat vallen en je ruim 3 uur staat te wachten tot je eindelijk de game in je handen hebt
Sterkte kerel
dat bedoel ik, en nu stil want nu weet ik het wel en ben stik jaloers!quote:Op maandag 9 november 2009 21:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei sta ik niet in een rij. ik krijg hem thuis gebracht voor de gigantische som van 25 euro
Dus geen MM of welke rij dan ook en geen 55 euro!!! win win
haha net zoals die reviewer die was gebanned omdat ie ze werk deedquote:Op maandag 9 november 2009 21:32 schreef kikoooooo het volgende:
Ik geniet echt van die paupers die lopen te huilen na die banrondeWat mij betreft doen ze het wekelijks
Ohja, dat is waar ookquote:Op maandag 9 november 2009 21:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei sta ik niet in een rij. ik krijg hem thuis gebracht voor de gigantische som van 25 euro
Dus geen MM of welke rij dan ook en geen 55 euro!!! win win
sssssssst!quote:Op maandag 9 november 2009 21:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ohja, dat is waar ookMijn korte termijngeheugen laat me echt dramatisch in de steek de laatste tijd
Jezusquote:Op maandag 9 november 2009 20:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Triest zeg
inderdaad.. je weet als je bepaalde dingen doet, je gebanned wordtquote:Op maandag 9 november 2009 20:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Triest zeg
Hoezo, brickt? Ze ontzeggen je gewoon de toegang tot hun online netwerk.quote:Op maandag 9 november 2009 22:44 schreef speknek het volgende:
Ik kan me trouwens voorstellen dat het aanvechtbaar is dat een bedrijf je zelfgekochte console brickt als je ervoor kiest er illegale dingen mee te doen. Maarja, met de boetes voor copyrightschendingen, zal iedereen wel eieren voor z'n geld kiezen.
http://club.myce.com/f12/sexles-part-1-a-26143/quote:Op maandag 9 november 2009 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand die me kan vertellen wat je in godsnaam moet doen in de laatste wereld van Braid eenmaal het prinses op bed ligt?
quote:Op maandag 9 november 2009 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://club.myce.com/f12/sexles-part-1-a-26143/
quote:Op maandag 9 november 2009 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://club.myce.com/f12/sexles-part-1-a-26143/
quote:Ga er maar eens lekker voor zitten en snuffel aan die rosbief
Jij kan me wel het verlossende answer geven.quote:
ook een demo pleasequote:Platform: Xbox 360, PS3 Genre: RPG
Release date: Spring 2010 PEGI: TBC
Some people are legends, other people achieve legendary status, while the rest of us have legendary video games thrust upon us - and since that game is FINAL FANTASY XIII, we couldn’t be happier about it! Better still, we’ve got an exciting announcement coming up on 13th November, where we’ll be showing off some awesome new footage from the game and... we can't say! You'll have see for yourself! If you don’t remember to nail that soon-to-be-famous event to your diary, don’t worry, because our trademark countdown is on the official website. Your epic adventures in Pulse await, so... do you have the courage to face your destiny?
quote:
Krijg je ervan als je al een week voor de release begint te roepen dat je ODST aan het spelen bentquote:
quote:
Naast haar staan, dan zou ze wakker moeten worden.quote:Op maandag 9 november 2009 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand die me kan vertellen wat je in godsnaam moet doen in de laatste wereld van Braid eenmaal het prinses op bed ligt?
ik twijfel ook, maar dan tussen mw2 en tekken6quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
75 Personen in mijn lijst, waarvan 2 MW2 spelen
Maar denk dat de meeste hem vandaag gaan halen.
Ik twijfel nog steeds
i second thatquote:
Ik haal 'm (voorlopig iig) ook nietquote:
Idem.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik haal 'm (voorlopig iig) ook niet
Ik kreeg Prototype pas een maand na de release...quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:53 schreef Snuf. het volgende:
Ik hoop toch wel een beetje dat ie vandaag bezorgd wordt, want dat heeft de PU toch wel beloofd volgens mij
quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:52 schreef AQuila360 het volgende:
Ik hou niet echt van de MP en de SP is gewoon een ouderwetse schiettent met neppe shit er in
Totaal geen interesse inderdaad!quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:10 schreef -Dries- het volgende:
Zijn er ook mensen die niet MW2 gaan kopen?
Uhu.quote:Op dinsdag 10 november 2009 09:09 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Naast haar staan, dan zou ze wakker moeten worden.
Maar ik heb ook wel een keer gehad dat ze niets deed, had toen die speedrun gedaan over alle levels...kon ik helemaal overnieuw beginnen omdat die bitch niets deed.
Kan dus zijn dat jij die bug ook hebt
EDIT: oh, lol je hebt hem al
Ik ook nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:10 schreef -Dries- het volgende:
Heeft ie wat meer tijd voor MW2quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:43 schreef badboynova het volgende:
Door Biogarde (Forum Admin) - zondag 8 november 2009 @ 11:46
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:10 schreef remlof het volgende:
Edwinuss, foto's uit KPD posten in openbaar forum, drie maanden weg.
Klonen, week erbij. En nu hoor ik je denken, pfff, wat is nou een week op 3 maanden?! Nou, niet zo gek lang, maar ik adviseer je toch te stoppen met klonen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
als hij zo door gaat zien we edwin pas in 2011 en niet in 2010 terug hahaha
quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:43 schreef badboynova het volgende:
Door Biogarde (Forum Admin) - zondag 8 november 2009 @ 11:46
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:10 schreef remlof het volgende:
Edwinuss, foto's uit KPD posten in openbaar forum, drie maanden weg.
Klonen, week erbij. En nu hoor ik je denken, pfff, wat is nou een week op 3 maanden?! Nou, niet zo gek lang, maar ik adviseer je toch te stoppen met klonen.
als hij zo door gaat zien we edwin pas in 2011 en niet in 2010 terug hahaha
Moet in 1 keerquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Uhu.Moet je de speedrun voor de full game nou in een playthrough doen trouwens? Of kan je gewoon op iedere level individueel een tijd neerzetten en de eerstvolgende keer weer hervatten?
ik bied 5 euro!quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:50 schreef Sala-adin het volgende:
Wie wilt mijn banned xbx kopen? pm mij maar
Meh. Dan pas ik voorlopig ook maar even met MW II nu voor de deur.quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:52 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Moet in 1 keer
Nog best pittig
Dat is verdomde snel moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:24 schreef Snuf. het volgende:
Jeej! MW 2 komt net binnen
Ik heb hem gekregen bij een PU abbo.
Hoe kan hij dat doen als die gebanned is? Of met 1 van zijn vele kloons zeker?quote:Op dinsdag 10 november 2009 11:51 schreef badboynova het volgende:
ik zie het al voor me een nieuw tt " [Xbox 360 #456]WAAR Edwinuss MW2 ALS EERSTE UITSPEELT"
Maar ze hebben hem in een gewone envelop gedaanquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is verdomde snel moet ik zeggen.
en anders heb ik nog wel een elite te koopquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:50 schreef Sala-adin het volgende:
Wie wilt mijn banned xbx kopen? pm mij maar
ik bedoelde dat hij genoeg tijd heeft om mw2 te spelen, want als hij door blijft klonen kijk ik er niet verbaasd van op als hy een perm ban krijgt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoe kan hij dat doen als die gebanned is? Of met 1 van zijn vele kloons zeker?
hoe weet je zo zeker dat het de boven kant van de cd is, want wie zeg niet dat wat jij denk dat boven is maar in werkelijkheid de onderkant is hahaha.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar ze hebben hem in een gewone envelop gedaanMijn bovenkantje is gebroken. Inmiddels heb ik het geplakt, maar het is toch kut.
Hmm je savegames waren niet corrupt??quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:59 schreef Thrilled het volgende:
Nou ik zie dat er nog vele mensen na mij gebanned zijn, hihi.. toch ergens wel grappigNja goed, van het weekend de xbox elite bundel met Forza 3 gekocht..de omgebouwde xbox gaat naar de slaapkamer en dit zwarte monster gaat op mn hd scherm in de woonkamer..
Nu nog op zoek naar goedkope originele games
Iemand die van Fable II of FIFA 10 afmoeten?
Overigens voor de andere gebande, ik heb mijn xbox live account ge-recovered op mn nieuwe xbox, niks aan de hand.. ik had nog een data-transfer kabel liggen dus heb alle savegames van mn oude HD naar mn nieuwe HD verplaatst en kan nu gewoon weer verder.. alleen nu op zoek naar koopjes van de games die ik speelde
Wat is hun fout?quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en anders heb ik nog wel een elite te koop
tenzij ms er nog iets aan gaat doen, maar daar krijg ik nog reactie op
het blijft hun fout en ik kan het aantonen!
En nee AQ je hoeft niet te reageren!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
hoe weet je zo zeker dat het de boven kant van de cd is, want wie zeg niet dat wat jij denk dat boven is maar in werkelijkheid de onderkant is hahaha.
HAHAHAquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:59 schreef badboynova het volgende:
[..]
hoe weet je zo zeker dat het de boven kant van de cd is, want wie zeg niet dat wat jij denk dat boven is maar in werkelijkheid de onderkant is hahaha.
heel toevallig moet ik naar het winkel centrum,dus wie weet want me BANKpasje brand van verlangen om door een gleuf gehaald te wordenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
Van de 7 die nu live zijn, zijn er 7 MW2 aan het spelen
Ik ga hem denk ik ook maar halen.
59,95 euriquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
Weet iemand hoe duur MW2 bij Bart Smit en E-plaze zijn? Of free record shop?
een console bannen waar geen ombouw op zit, want daar heb ik orginele voor!quote:
Bij alle 3?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en anders heb ik nog wel een elite te koop
tenzij ms er nog iets aan gaat doen, maar daar krijg ik nog reactie op
het blijft hun fout en ik kan het aantonen!
En nee AQ je hoeft niet te reageren!
Toen GTA 4 uitkwam was iedereen die aan het spelen en toen was ik de demo van Test Drive Unlimited steeds aan het spelen toen ik heb echt veel berichtjes gekregen met >quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
Van de 7 die nu live zijn, zijn er 7 MW2 aan het spelen
Ik ga hem denk ik ook maar halen.
mequote:Op dinsdag 10 november 2009 10:10 schreef -Dries- het volgende:
geef dat jong gewoon een IP banquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Als hij blijft klonen is hij gewoon altijd op FOK!
100 keer liever Edwinuss dan die warezhoeren hierquote:
In eerste instantie was mn hele profiel corrupt, maar ik dacht dat kwam door een verkeerde transfer.. toen heb ik alle profielen eruit gegooid en opnieuw gerecovered.. toen stond alles er netjes in.. maar toen was het kinderbedtijd en heb ik geen savegames getest... dus weet het nog nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm je savegames waren niet corrupt??
anders moet ik dat ook nog ff doen
Weet alleen niet of 120gb naar 250gb al werkt, of heb je de cd niet gebruikt?
Podver, het werkt gewoonquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:59 schreef Thrilled het volgende:
Nou ik zie dat er nog vele mensen na mij gebanned zijn, hihi.. toch ergens wel grappigNja goed, van het weekend de xbox elite bundel met Forza 3 gekocht..de omgebouwde xbox gaat naar de slaapkamer en dit zwarte monster gaat op mn hd scherm in de woonkamer..
Nu nog op zoek naar goedkope originele games
Iemand die van Fable II of FIFA 10 afmoeten?
Overigens voor de andere gebande, ik heb mijn xbox live account ge-recovered op mn nieuwe xbox, niks aan de hand.. ik had nog een data-transfer kabel liggen dus heb alle savegames van mn oude HD naar mn nieuwe HD verplaatst en kan nu gewoon weer verder.. alleen nu op zoek naar koopjes van de games die ik speelde
dat klop niet, heb hem zelf net bij bart gehaald voor 59,95.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:09 schreef araphor het volgende:
Bij Bart Smit en Gamestore is MW2 55 EUR. Bij de FRS 59,95.
tja volgende maand zien we een grote stijging in hardware verkopen denk ikquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:22 schreef kepler het volgende:
[..]
Podver, het werkt gewoon
Beste zet ooit van MS deze generatie?Hoe verdien ik geld aan piraten
![]()
ze moeten dit maandelijks doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja volgende maand zien we een grote stijging in hardware verkopen denk ik
quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:02 schreef MacorgaZ het volgende:
Mjah, dat is het risico van het via post krijgen.
Zelf net MW2 uitgespeeld, erg vette game (zitten erg mooie plottwists in), zal binnenkort even kijken of hij hier ook al te koop is.
Tsja, als ze deze nu bannen (zonder dat ie omgebouwd is) koop ik toch écht geen nieuwe xbox meer, tis goed met ze..quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:22 schreef kepler het volgende:
[..]
Podver, het werkt gewoon
Beste zet ooit van MS deze generatie?Hoe verdien ik geld aan piraten
![]()
dat zei ik ook bij mijn ps2 , heb er toch 3 in totaal gekocht omdat dat kreng steeds kapot gingquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Tsja, als ze deze nu bannen (zonder dat ie omgebouwd is) koop ik toch écht geen nieuwe xbox meer, tis goed met ze..
Jij extra navragen enzoquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:01 schreef Rossdale het volgende:
Godskolere klote TNT post!Geen MW2 op de mat terwijl deze wel gisteren is verstuurd!
Heb hem hier wel degelijk voor 55 gezien bij de Bart Smit. Den Haag Leyweg.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:22 schreef badboynova het volgende:
[..]
dat klop niet, heb hem zelf net bij bart gehaald voor 59,95.
quote:
dan zullen ze wel een fout gemaakt hebben, want hy is echt 59,95quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:37 schreef araphor het volgende:
[..]
Heb hem hier wel degelijk voor 55 gezien bij de Bart Smit. Den Haag Leyweg.
precies jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij extra navragen enzo![]()
Maar wel balen idd
Ja, ze bannen dus niet als je de Xbox ook niet ombouwd. Duhquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Tsja, als ze deze nu bannen (zonder dat ie omgebouwd is) koop ik toch écht geen nieuwe xbox meer, tis goed met ze..
Jij bent niet de enige.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:01 schreef Rossdale het volgende:
Godskolere klote TNT post!Geen MW2 op de mat terwijl deze wel gisteren is verstuurd!
quote:
wel een paar regels in acht nemen he newbiequote:
Zoalsquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wel een paar regels in acht nemen he newbie!
Rest me nu nog een ding, de vraag die ik altijd al heb willen stellen. Hoe voelt dit nou?quote:
quote:Dante's Inferno demo next month
Gates of Hell demo includes the entire opening level.
Visceral Games has announced it will release a playable demo for upcoming action title Dante's Inferno in December for Xbox 360 and PS3.
The Gates of Hell demo includes the entire opening level and will introduce players to the game’s hero, epic story and action gameplay, tracing Dante’s battles from the surface all the way to the Gates of Hell.
The demo also features two cinematic movies made by Blur, the award-winning visual effects, animation and design studio.
"Our main goal from the start of this project has been to create a journey that will make gamers truly feel like they are going through hell," said executive producer Jonathan Knight. "The demo will give everyone some insight into how we are treating the story and a taste of the gameplay. And with nine more circles of hell to explore once the game comes out in February, we are literally just scratching the surface."
Dante's Inferno is scheduled for release across Europe on February 12, 2010 for PS3, Xbox 360 and PSP.
ik herhaal jou opmerking, uit het topic in vraag en aanbodquote:
Ik wacht op Dragon Age Origins,... die had ook vandaag moeten komen! Is niet gebeurd!quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoeren TNT. Dan heb ik MW II nog steeds niet ontvangen.
Dit bedoel je toch?quote:
wat is er mis met je oude xbox dan ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:53 schreef Anne het volgende:
Elite besteld.
En CoD ligt nu zielig naast me om gespeeld te worden. Nog eventjes geduld dan maar.
haha schaam jequote:Op dinsdag 10 november 2009 19:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar mag ik hier niet over praten van Chocobo.
als je toch zoveel spellen koopt waarom heb je het dan uberhaupt gedaanquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:04 schreef Anne het volgende:
Welnee! Ik heb nog steeds meer gekochte spellen dan gebrande.
Ik heb al verschillende accessoires, abonnementen en punten versleten.
Ze verdienen meer dan genoeg aan me.
En ik heb ook nog voor een baggerloontje voor ze gewerkt!
en ik maar denken dat anne het braafste meisje op fok en in me friendlist wasquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:58 schreef Anne het volgende:
[..]
en als op rot premie kreeg je zeker een gratis banquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:04 schreef Anne het volgende:
Welnee! Ik heb nog steeds meer gekochte spellen dan gebrande.
Ik heb al verschillende accessoires, abonnementen en punten versleten.
Ze verdienen meer dan genoeg aan me.
En ik heb ook nog voor een baggerloontje voor ze gewerkt!
ok dan zal ik je wel met iemand anders op tweakers door de war halen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:28 schreef Anne het volgende:
Nee, ik had geen pic gemaakt van mijn games. Kan ik wel een keer doen.
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:57 schreef Strolie75 het volgende:
Oh ja, er ligt wel een verzoek bij de FA's om het hele 360-topic naar ONZ te kicken.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe kom je hieraan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:06 schreef Anne het volgende:
Ik heb trouwens ook nog zo'n heel dik boek bij MW2. Best sjiek en handig.
Staan alle maps in beschreven.
allemaal schijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:27 schreef badboynova het volgende:
[..]
en ik maar denken dat anne het braafste meisje op fok en in me friendlist was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ik zit in ieder geval niet op Tweakers neequote:Op dinsdag 10 november 2009 20:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
ok dan zal ik je wel met iemand anders op tweakers door de war halen.
Boeiuh. ONZ is gezelliger dan GAM. En dat terwijl ik een hekel heb aan ONZ.quote:
Het scheelt; ik grinnikte ook toen ik de message kreeg.quote:
het spijt me dan dat ik je door de war haal met een tweaker.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:28 schreef Anne het volgende:
@ appelsjap; FRS
[..]
Ik zit in ieder geval niet op Tweakers nee.
Moet je even op budgetgaming.nl kijken. Nog best duur gok ik. Kan je geen datamigration kit regelen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar zijn die memory cards het goeiekoopst?
Kan dat wel gebruiken om save games over te zetten naar me nieuwe hdd!
heb toen ooit die kit besteld op dealextreme!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Moet je even op budgetgaming.nl kijken. Nog best duur gok ik. Kan je geen datamigration kit regelen?
quote:Racen op Dixons.nl voor 12,5% korting
"De Sint is bijna in het land en het racen voor Sinterklaas inkopen gaat weer beginnen. Zorg dat je er dit jaar op tijd en voordelig bij bent. Race met de Sint en kom naar onze speciale actiedagen" Aldus de Dixons nieuwsbrief.
Dit betekent voor de Budgetgamers 12,5% korting op donderdag 12, vrijdag 13 en zaterdag 14 november in de winkels en op Dixons.nl
Je verdient de code door het spelen van een racespelletje op
www.kortingrace.nl
Race met de Sint op zijn motor over pakjes om de korting te verzamelen. Het duurt nog geen minuut en je ontvangt de 12,5% kortingsbon in de mail. De korting is zowel online als in de winkel geldig op het gehele assortiment. Een paar uitzonderingen als giftcards en Bose-producten daargelaten.
Om alvast een voorbeeld te geven: De Playstation 3 slim 120GB van 299,99 euro zal met 12,5% korting slechts 262,50 euro kosten.
Xbox service desk bellen en zeggen dat je een nieuwe harde schijf hebt (of nieuwe xbox, niet liegen want ze vragen je bepaalde nummersquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
heb toen ooit die kit besteld op dealextreme!
Je krijgt wel de echte kabel, maar de cd staat vol met chinese troep om hacks op je hdd uit te voeren
Dus moet alleen de cd fixen ergens!
En anders gebruik de kopie van die transfer disc wel!
Nee, ik mocht alle zeikklanten gaan uitleggen waarom ze gebanned waren bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
het spijt me dan dat ik je door de war haal met een tweaker.
maar wat was je taak als ms slaaf, moest je toevallig met een hammer rond zwaaien
Bedoel je online of offline? Denk dat je dat beter hier kan vragenquote:Op woensdag 11 november 2009 08:53 schreef Bastard het volgende:
Weet iemand hoe je in CoD het geluid kan uitzetten van je teammaten?
Best tof tochquote:Op woensdag 11 november 2009 08:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, ik mocht alle zeikklanten gaan uitleggen waarom ze gebanned waren bijvoorbeeld.
it's a job someone got too do it, maar als troost heb je zeker gratis/goedkoper ms games gekregen.quote:Op woensdag 11 november 2009 08:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, ik mocht alle zeikklanten gaan uitleggen waarom ze gebanned waren bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er geen makkelijkere manier om de achtervolgingen in The Lost & Damned te doen? Ik kan rijden, ik kan schieten, maar gecombineerd suck ik echtWaarom is er geen lock-on mogelijkheid tijdens het rijden ook? Dat had zoveel fijner geweest
Nu raak ik echt gefrustreerd terwijl het verhaal nog best okay is om te volgen...
Voor degene die het gespeeld hebben:Probeer zo min mogelijk met je rechter stick te doen. Probeer eerst zo goed mogelijk zonder te richten je crosshair dmv sturen zo dicht bij de enemy te krijgen. Het laatste zetje kan je doen met je rechter stick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |