Zijn er dan ook andere headsets die op de X360 passen op die Microsoft dingen na?quote:Op maandag 9 november 2009 09:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zoals te lezen in het vorig topic kijkt bijv KneusTeun naar een Game Headset, zelf lijkt me dit ook wel wat. Iemand die nu al zo iets gebruikt?
De originele is helemaal gaar.
Bij de 'echte' modellen heb je dus al het geluid via de headset en niet alleen het gesprek? vin dhet lastig om te zien welke ook goed met een Xbox samengaan? (aansluiten etc)
Even naar gekeken, maar is niet mijn stijl.quote:Op maandag 9 november 2009 09:39 schreef -Dries- het volgende:
Dragonage: Origins aan de top!
Een RPG in de stijl van KOTOR/Mass Effect/Final Fantasy XII in een fantasy/LOTR setting van Bioware, de koning van de westerse RPG!
Dragonage > MW2
Daar ging ik van uit omdat ik ze tegenkwam in het xbox forum, maar ben idd benieuwd.quote:Op maandag 9 november 2009 09:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zijn er dan ook andere headsets die op de X360 passen op die Microsoft dingen na?
lol, 2 verschillende games.quote:Op maandag 9 november 2009 09:39 schreef -Dries- het volgende:
Dragonage: Origins aan de top!
Een RPG in de stijl van KOTOR/Mass Effect/Final Fantasy XII in een fantasy/LOTR setting van Bioware, de koning van de westerse RPG!
Dragonage > MW2
Ik moet woensdag ff een tentamen maken en daarna ga ik je joinen!quote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef Rossdale het volgende:
Morgen MW2 op de mat en woensdag een dag vrij om me helemaal uit te leven op de MP
Heb je voorbeelden of moet ik mij in een uitermate vervelend google-proces gaan storten?quote:Op maandag 9 november 2009 09:59 schreef KneusTeun het volgende:
Je kunt met een adapter alle headsets van bv een pc aansluiten.
Maar er zijn ook veel modellen die wel rechtstreeks passen, met 7.1 surround wat fijn is bij cod etc. omdat je dan voetstappen hoort etc.
Duurt vaak heel lang voordat je de game hebtquote:Op maandag 9 november 2009 10:26 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een PU abbonnementje afgesloten met MW2, dus ik hoop dat ik hem disndag al heb, maar ik heb er een hard hoofd in.
Weet ik. Maar goed, anders had ik MW2 denk ik ook niet op de release gekocht.quote:Op maandag 9 november 2009 10:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Duurt vaak heel lang voordat je de game hebt
denk het wel, maar dan in het magazijnquote:Op maandag 9 november 2009 10:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ligt MW2 stiekem niet vandaag al bij de MediaMarkt?
je laat je moeder gaan door dit weer?quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 10:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
je laat je moeder gaan door dit weer?
in vorige topic had ik al 2 headsets gezet.quote:Op maandag 9 november 2009 10:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden of moet ik mij in een uitermate vervelend google-proces gaan storten?
Denk niet dat de andere MMs het openingsfeestje gaan bederven..quote:Op maandag 9 november 2009 10:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ligt MW2 stiekem niet vandaag al bij de MediaMarkt?
volgens mij ben je je live account kwijtquote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
Hallo,
Ik ben gister (geheel terecht) gabanned van xbox live
Maar goed. morgen komt dus Modern warfare 2 uit en dat kan ik niet missen. Wat moet ik nu doen?
Nieuwe xbox kopen (arcade) en mn oude HD gebruiken en alles is weer opgelost?
Of ben ik ook mn xboxliveaccount kwijt? En is mijn HD ook gebanned en onbruikbaar?
Er is hier vast wel iemand die mij het verlossende antwoord kan geven.
jaja ik weet het.quote:
Ik hou niet van single player dus moet zeker wel online kunnen. vandaar.quote:Op maandag 9 november 2009 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
volgens mij ben je je live account kwijt
eigen schuld
Je kan wel gewoon MW2 spelen, alleen niet live
quote:Op maandag 9 november 2009 10:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik moet woensdag ff een tentamen maken en daarna ga ik je joinen!
Wat heb je geflikt dan?quote:Op maandag 9 november 2009 11:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
jaja ik weet het.
ik zit ook niet te zeuren dat het onterecht is enzo. Had t kunnen verwachten. Mja nu precies voor de launch van cod
Nieuwe xbox kopen oude hd gebruiken kan?
MS bant allesquote:Op maandag 9 november 2009 11:06 schreef _GdR_ het volgende:
Hallo,
Ik ben gister (geheel terecht) gabanned van xbox live
Maar goed. morgen komt dus Modern warfare 2 uit en dat kan ik niet missen. Wat moet ik nu doen?
Nieuwe xbox kopen (arcade) en mn oude HD gebruiken en alles is weer opgelost?
Of ben ik ook mn xboxliveaccount kwijt? En is mijn HD ook gebanned en onbruikbaar?
Er is hier vast wel iemand die mij het verlossende antwoord kan geven.
ik heb geen mailtje gehad iig.quote:Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef KneusTeun het volgende:
j krijgt toch een mailtje als je account ook gebanned wordt?
Waarom niet, ze hebben je dit toch aangedaan? Dan zullen ze ook wel vertellen wat je nu moet doenquote:
Support helpt je niet bij een ban. Dus die hoef je niet te bellen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom niet, ze hebben je dit toch aangedaan? Dan zullen ze ook wel vertellen wat je nu moet doen
Kunnen ze niet vertellen wat er precies geblokkeerd is dan?quote:Op maandag 9 november 2009 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Support helpt je niet bij een ban. Dus die hoef je niet te bellen.
Zodat je makkelijk achter de goedkoopste manier kan komen om microsoft weer verder te naaien?quote:Op maandag 9 november 2009 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kunnen ze niet vertellen wat er precies geblokkeerd is dan?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Bestelnummer: ******** Nieuw: Titel Aantal Prijs Totaal Levertijd Xbox 360 Arcade - Microsoft 1 ¤ 199,99 ¤ 199,99 |
plus nog eens iedereen die toch maar Call of Duty in de winkel gaat kopenquote:Op maandag 9 november 2009 11:32 schreef Rossdale het volgende:
Microsoft verdient tegenwoordig op de verkoop van de 360, ze verkopen hem niet meer onder kostprijs. Dus ze gaan weer dik cashen na deze banronde
Volgens mij kan je op het xbox forum je vraag stellen en geven ze er antwoord opquote:Op maandag 9 november 2009 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kunnen ze niet vertellen wat er precies geblokkeerd is dan?
Nee, exacte datum nog niet bekend.quote:Op maandag 9 november 2009 11:15 schreef kepler het volgende:
Was er al bekend wanneer precies Alan Wake uitkomt? Behalve dan Q1 in 2010?
How do I tell if my Console is Banned?quote:Op maandag 9 november 2009 11:30 schreef _GdR_ het volgende:
ik kan op xboxlive nog inloggen met mn account. Daar staat ook nog hoeland mn membership duurt en hoeveel credits ik nog hebt. dus denk dat alleen mn xbox gebanned is.
[ code verwijderd ]
Sorry meneer Gates ik zou het nooit meer doen!
Vind het ook veel geld, maar je weet hoe lang MW1 hoog in prijs is gebleven? Gok er maar niet op dat deze snel in prijs zal dalen.quote:Op maandag 9 november 2009 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel nog steeds, MW2 kopen? Niet kopen?
Ik vind hem te duur49.99 euro
Bij de MM als't goed is ook. In het laatste foldertje stond een aanbieding. Bij aankoop van een 360 kreeg je GTA IV en Episodes voor 33 euro of 25 euro per stuk. Gelijk zo'n popcorn box en een play & charge ding er bij en ik ben klaarquote:Op maandag 9 november 2009 01:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik las in het PS3 topic al dat je de 360 (o.a.) vanwege Episodes From Liberty City wou halen. Nou krijg je deze week het spel bij aanschaf van een 360 bij Bart Smit voor 25 euro mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |