Zijn er dan ook andere headsets die op de X360 passen op die Microsoft dingen na?quote:Op maandag 9 november 2009 09:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zoals te lezen in het vorig topic kijkt bijv KneusTeun naar een Game Headset, zelf lijkt me dit ook wel wat. Iemand die nu al zo iets gebruikt?
De originele is helemaal gaar.
Bij de 'echte' modellen heb je dus al het geluid via de headset en niet alleen het gesprek? vin dhet lastig om te zien welke ook goed met een Xbox samengaan? (aansluiten etc)
Even naar gekeken, maar is niet mijn stijl.quote:Op maandag 9 november 2009 09:39 schreef -Dries- het volgende:
Dragonage: Origins aan de top!
Een RPG in de stijl van KOTOR/Mass Effect/Final Fantasy XII in een fantasy/LOTR setting van Bioware, de koning van de westerse RPG!
Dragonage > MW2
Daar ging ik van uit omdat ik ze tegenkwam in het xbox forum, maar ben idd benieuwd.quote:Op maandag 9 november 2009 09:34 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zijn er dan ook andere headsets die op de X360 passen op die Microsoft dingen na?
lol, 2 verschillende games.quote:Op maandag 9 november 2009 09:39 schreef -Dries- het volgende:
Dragonage: Origins aan de top!
Een RPG in de stijl van KOTOR/Mass Effect/Final Fantasy XII in een fantasy/LOTR setting van Bioware, de koning van de westerse RPG!
Dragonage > MW2
Ik moet woensdag ff een tentamen maken en daarna ga ik je joinen!quote:Op maandag 9 november 2009 10:07 schreef Rossdale het volgende:
Morgen MW2 op de mat en woensdag een dag vrij om me helemaal uit te leven op de MP
Heb je voorbeelden of moet ik mij in een uitermate vervelend google-proces gaan storten?quote:Op maandag 9 november 2009 09:59 schreef KneusTeun het volgende:
Je kunt met een adapter alle headsets van bv een pc aansluiten.
Maar er zijn ook veel modellen die wel rechtstreeks passen, met 7.1 surround wat fijn is bij cod etc. omdat je dan voetstappen hoort etc.
Duurt vaak heel lang voordat je de game hebtquote:Op maandag 9 november 2009 10:26 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb een PU abbonnementje afgesloten met MW2, dus ik hoop dat ik hem disndag al heb, maar ik heb er een hard hoofd in.
Weet ik. Maar goed, anders had ik MW2 denk ik ook niet op de release gekocht.quote:Op maandag 9 november 2009 10:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Duurt vaak heel lang voordat je de game hebt
denk het wel, maar dan in het magazijnquote:Op maandag 9 november 2009 10:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ligt MW2 stiekem niet vandaag al bij de MediaMarkt?
je laat je moeder gaan door dit weer?quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 10:56 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
je laat je moeder gaan door dit weer?
in vorige topic had ik al 2 headsets gezet.quote:Op maandag 9 november 2009 10:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden of moet ik mij in een uitermate vervelend google-proces gaan storten?
Denk niet dat de andere MMs het openingsfeestje gaan bederven..quote:Op maandag 9 november 2009 10:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ligt MW2 stiekem niet vandaag al bij de MediaMarkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |