Ik heb het niet gevolgd.. maar wat wil je er allemaal mee gaan doen dan? Qua geheugen enzo moet je ook goed zitten hequote:Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*zet uitroepteken bij Samsung*
Lomp is ook niet alles natuurlijk. Maar waarschijnlijk gaat er een deskundige meeshoppen.
Als je wist wie er mee gaat shoppen zou je dat niet zeggen.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je wist wie er mee gaat shoppen zou je dat niet zeggen.
Niks.quote:Op zondag 8 november 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd.. maar wat wil je er allemaal mee gaan doen dan? Qua geheugen enzo moet je ook goed zitten he
quote:Op zondag 8 november 2009 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
welke heb je? (piccie)
ik vind mijn dell niet overdreven dik of lomp en hij is afgewerkt met geborsteld alu en leer
alleen waarom alles steeds glanzend moet tegenwoordigniets zo mooi als een laptop in zijdemat zwart
En wat heb je er voor over?quote:Op zondag 8 november 2009 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks.
Tekstverwerken (niks spannenders als Word en Excell) en internetten. En foto's opslaan, maar ik heb al een externe harde schijf daarvoor.
Geen games, downloads, heftige fotobewerking of andere rare dingen.
D'r mot ook nog een lcd tv bij komen en voor zo'n 1000 euro voor die combi wil ik klaar zijn.quote:
nicequote:Op zondag 8 november 2009 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samsung r519
Die dell ziet er wel kek uit
En wat wil je dan precies met die lcd tv? En hoeveel inc had je dan in gedachten? Zowel voor de flaptop als de lcdquote:Op zondag 8 november 2009 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
D'r mot ook nog een lcd tv bij komen en voor zo'n 1000 euro voor die combi wil ik klaar zijn.
Die kleine hamburgertjes vind ik ook veel lekkerderquote:Op zondag 8 november 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Ik had een grote friet, twee bakjes mayo en een ordinair klein hamburgertje (meer kan ik niet op).
Goodbye, ik verklein even alle Blijdorp foto's voor je om te versturen!
Ik ben er echt gek van. Deze til ik moeiteloos met 1 hand op, terwijl dat met die acer echt niet ging lukkenquote:
Zekerquote:
Maar daar draait geen windows op geloof ik. Last time I checked. Ik ben sowieso geen fan van e-machines. Maar goed, ergens fan van zijn is puur persoonlijk.quote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef hecoson het volgende:
hmm ik heb zelf een emachines e520 een dochtermerk van acer .
dingetje heb ik nu een jaar en het dingetje draait nog steeds .
maar ik zou zeggen kijk eerst wat je wil hebben en beslis dan pas .
Je wat-voor-een-boek?quote:Op zondag 8 november 2009 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga weer ff verder in m'n AsielactieVlooienboek van Cat.
Het ruikt helemaal naar Lush
Mooi zo!quote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zekerik zit onder de krassen op m'n armen, maar de boompjes zijn weer kaal
Een vlooienboekquote:Op zondag 8 november 2009 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja ik ben soms wat lomp bij het tuinieren / klussenquote:Op zondag 8 november 2009 20:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mooi zo!, behalve van die krassen natuurlijk
Egwaarquote:Op zondag 8 november 2009 19:55 schreef Cat22 het volgende:
Als je wist wie er mee gaat shoppen zou je dat niet zeggen.
quote:Op zondag 8 november 2009 19:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oooh vandaag kwamen heel veel hondjes langs hier, da's het leuke als je staat te snoeien in de voortuin, komen alle honden-uitlaters een praatje maken... Hondjes![]()
... en ik had natuurlijk een hele tuin vol stokken liggen voor ze, niets zo leuk als TWEE mooie stokken geven aan een hond, en dan kunnen ze niet kiezen he
alvast een beetje rondkijkenquote:Op zondag 8 november 2009 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
D'r mot ook nog een lcd tv bij komen en voor zo'n 1000 euro voor die combi wil ik klaar zijn.
die 1ste hit... goeie keuzequote:Op zondag 8 november 2009 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alvast een beetje rondkijken
heb al wat ingevuld
Wat cutequote:Op zondag 8 november 2009 20:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Lief!
Ik heb geen stokken honden, Billy was als pup wel een takkehondje maar nu voelt ie zich daar te groot voor of zo.
De oppashondjes die nu weer weg zijn zijn wel alletwee echte stokkenfanaten.
Billy zou wel graag zijn knuffel mee naar buiten nemen maar sinds ie zo es zijn favo knuffel ooit kwijtgespeeld heeft ( zijn rode Birdy) mag dat niet meer van mij.
Hij kent ook al zijn knuffels bij naam die een naam hebben :hij heeft een Pip ( zwarte poedel), Donkey ( ezel van Shrek ) , Wasbeer ( Halloween wasbeertje ), Koe ( jaja, een roze koe ) en nu dan zijn Alf.
En als ik dan zeg " waaaaaaaar is Donkey?" dan gaat ie helemaal hysterisch zijn ezeltje zoeken en zo
quote:
hp is volgens mij ook wel een goed merk maar ik heb ze zelf nooit gehad, en dan vind ik dat adviseren een beetje hypocrietquote:
Goed hoor!!quote:Op zondag 8 november 2009 20:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ik ben soms wat lomp bij het tuinieren / klussendus ik wil nog wel eens een krasje of blauw plekje hebben
Hoe was jouw dagje?
82 inchquote:Op zondag 8 november 2009 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wat wil je dan precies met die lcd tv? En hoeveel inc had je dan in gedachten? Zowel voor de flaptop als de lcd
Prima, niets mis mee. Echter: niet uitlenen aan een collegaquote:Op zondag 8 november 2009 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
iemand een mening over hp laptops?
Oh, daar kan Lulu, hondje dat hier net was , echt wat van ja!quote:Op zondag 8 november 2009 20:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Wat cute![]()
Oh en wat ook heeeel leuk is, is een hond een stok geven die echt duidelijk te groot is. Ik had hier afgezaagde takken van 4 of 5 meter liggen, en dan een hondje van 50 cm zo'n tak in z'n bek proppen![]()
Met die tv: gewoon tv kiken.quote:Op zondag 8 november 2009 19:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wat wil je dan precies met die lcd tv?
Hoe bedoel je? Totaal zo'n 1000 euro, maar da's geen vast bedrag. Ik kan meer missen als het echt betere kwaliteit is. Of zit ik dan te laag?quote:En hoeveel inc had je dan in gedachten? Zowel voor de flaptop als de lcd
Ik ga kijken!quote:Op zondag 8 november 2009 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alvast een beetje rondkijken
heb al wat ingevuld
quote:Op zondag 8 november 2009 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Hou je mond.quote:
En omdat we ijs gaan etenquote:
Oh leuk, straks eens kijkenquote:Op zondag 8 november 2009 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, daar kan Lulu, hondje dat hier net was , echt wat van ja!
Zoooooo de laatste bapao's zijn klaar![]()
Wat een rotwerkje![]()
Maar ze zijn wel echt lekker![]()
Dr gaan dr zo 26 de vriezer in en dan heb ik dr maar 2 gesnackt, de rest is voor als mn bentobox dr is![]()
( Oh MrSubtle, dr staan een heleboel speelfilmpjes van mn honden in het honden met foto's topic hier, ook een van Billy en zn wasbeertje)
Ja, HP, Packerdhell en compraq is KUT.quote:Op zondag 8 november 2009 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hp is volgens mij ook wel een goed merk maar ik heb ze zelf nooit gehad, en dan vind ik dat adviseren een beetje hypocriet![]()
iemand een mening over hp laptops?
En ik neem aan dat je full HD wilt he?quote:Op zondag 8 november 2009 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met die tv: gewoon tv kiken.Ik kick echt niet op snufjes als super geluid, perfecte resolutie (beeld moet wel goed zijn natuurlijk, maar ik ga geen 500 euro meer neertellen voor iets beter kijkplezier). Paar aansluitingen voor randapparatuur, usb aansluiting (kijk mij mbv Fok eens technisch zijn!) dat is altijd prettig.
DVD dinges heb ik al, aansluiting voor laptop lijkt me ook wel hendig.
[..]
Hoe bedoel je? Totaal zo'n 1000 euro, maar da's geen vast bedrag. Ik kan meer missen als het echt betere kwaliteit is. Of zit ik dan te laag?
[..]
Ik ga kijken!
[..]
![]()
Ik ben in bad bezig met een AsielactieVlooienboek van Greys.![]()
[..]
Hou je mond.![]()
![]()
![]()
Daarom neem ik dus iemand mee.
JAAAAAA!quote:
Sinds Pagan dat vanmiddag hier riep wil ik dat ja.quote:Op zondag 8 november 2009 20:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ik neem aan dat je full HD wilt he?
Dat zijn dan van die dingen waar ik niet over val. Als echt zwart me - zeg - 500 euro meer gaat kosten, dan lamaar. Maar goed om op te letten natuurlijk. Hoe beter beeld, hoe liever.quote:je moet volgens MM een zo hoog mogelijk contrast ratio doen. Maar MM heeft het erover dat je beter LED kan doen, aangezien zwart dan ook echt zwart is.
Samsung schijnt idd wel goed te zijn.quote:Wij hebben hier een tv staan, ook van samsung. Rete goed, scherp, ect, hij was 1500 en is nu iets van 700. Hij is 93" . Je kan beter full HD nemen, hd ready nemen.
Ooooohquote:
Weet je zeker dat je daar niet over gaat vallen? MM had namelijk een philips.. waarbij achteraf bleek dat het zwarte, meer donkergrijs was. Dat is écht kut.quote:Op zondag 8 november 2009 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sinds Pagan dat vanmiddag hier riep wil ik dat ja.![]()
[..]
Dat zijn dan van die dingen waar ik niet over val. Als echt zwart me - zeg - 500 euro meer gaat kosten, dan lamaar. Maar goed om op te letten natuurlijk. Hoe beter, hoe liever.
[..]
Samsung schijnt idd wel goed te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |