Ik heb het niet gevolgd.. maar wat wil je er allemaal mee gaan doen dan? Qua geheugen enzo moet je ook goed zitten hequote:Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*zet uitroepteken bij Samsung*
Lomp is ook niet alles natuurlijk. Maar waarschijnlijk gaat er een deskundige meeshoppen.
Als je wist wie er mee gaat shoppen zou je dat niet zeggen.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je wist wie er mee gaat shoppen zou je dat niet zeggen.
Niks.quote:Op zondag 8 november 2009 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb het niet gevolgd.. maar wat wil je er allemaal mee gaan doen dan? Qua geheugen enzo moet je ook goed zitten he
quote:Op zondag 8 november 2009 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
welke heb je? (piccie)
ik vind mijn dell niet overdreven dik of lomp en hij is afgewerkt met geborsteld alu en leer
alleen waarom alles steeds glanzend moet tegenwoordigniets zo mooi als een laptop in zijdemat zwart
En wat heb je er voor over?quote:Op zondag 8 november 2009 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks.
Tekstverwerken (niks spannenders als Word en Excell) en internetten. En foto's opslaan, maar ik heb al een externe harde schijf daarvoor.
Geen games, downloads, heftige fotobewerking of andere rare dingen.
D'r mot ook nog een lcd tv bij komen en voor zo'n 1000 euro voor die combi wil ik klaar zijn.quote:
nicequote:Op zondag 8 november 2009 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samsung r519
Die dell ziet er wel kek uit
En wat wil je dan precies met die lcd tv? En hoeveel inc had je dan in gedachten? Zowel voor de flaptop als de lcdquote:Op zondag 8 november 2009 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
D'r mot ook nog een lcd tv bij komen en voor zo'n 1000 euro voor die combi wil ik klaar zijn.
Die kleine hamburgertjes vind ik ook veel lekkerderquote:Op zondag 8 november 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Ik had een grote friet, twee bakjes mayo en een ordinair klein hamburgertje (meer kan ik niet op).
Goodbye, ik verklein even alle Blijdorp foto's voor je om te versturen!
Ik ben er echt gek van. Deze til ik moeiteloos met 1 hand op, terwijl dat met die acer echt niet ging lukkenquote:
Zekerquote:
Maar daar draait geen windows op geloof ik. Last time I checked. Ik ben sowieso geen fan van e-machines. Maar goed, ergens fan van zijn is puur persoonlijk.quote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef hecoson het volgende:
hmm ik heb zelf een emachines e520 een dochtermerk van acer .
dingetje heb ik nu een jaar en het dingetje draait nog steeds .
maar ik zou zeggen kijk eerst wat je wil hebben en beslis dan pas .
Je wat-voor-een-boek?quote:Op zondag 8 november 2009 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga weer ff verder in m'n AsielactieVlooienboek van Cat.
Het ruikt helemaal naar Lush
Mooi zo!quote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zekerik zit onder de krassen op m'n armen, maar de boompjes zijn weer kaal
Een vlooienboekquote:Op zondag 8 november 2009 20:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga weer ff verder in m'n AsielactieVlooienboek van Cat.
Het ruikt helemaal naar Lush
Ja ik ben soms wat lomp bij het tuinieren / klussenquote:Op zondag 8 november 2009 20:03 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mooi zo!, behalve van die krassen natuurlijk
Egwaarquote:Op zondag 8 november 2009 19:55 schreef Cat22 het volgende:
Als je wist wie er mee gaat shoppen zou je dat niet zeggen.
quote:Op zondag 8 november 2009 19:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oooh vandaag kwamen heel veel hondjes langs hier, da's het leuke als je staat te snoeien in de voortuin, komen alle honden-uitlaters een praatje maken... Hondjes![]()
... en ik had natuurlijk een hele tuin vol stokken liggen voor ze, niets zo leuk als TWEE mooie stokken geven aan een hond, en dan kunnen ze niet kiezen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |