ik idd ook totaal nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vond ik niet echt een verrassing
neequote:
neequote:
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb de eerste 2 afleveringen bekeken. Wat een overeenkomsten met de realiteit nu zeg.. Obama, obamanoids, "bringer of peace" of toch niet.
quote:Op woensdag 25 november 2009 22:20 schreef Karina het volgende:
Ik vond het geen geweldige aflevering, zeker niet nu ik lees dat het pas over een tijdje weer door gaat. De oude serie was toch spannender, meer actie, meer verrassing en Diane was gemener dan Anna (of misschien komt dat nog). Ik vraag me af of Anna ook nog een rat gaat eten.
De serie moet het nu inderdaad wel meer hebben van de special effects (de spaceships) en minder van het verhaal. We zullen zien hoe het verder gaat.
Ik kon niet zo snel vinden uit hoeveel afleveringen deze V bestaat, als het ook een miniserie is, zoals de oude, vind ik het wel lang duren totdat de volgende aflevering komt.
quote:Don’t get too used to watching “V” on Tuesdays when it debuts November 3. ABC has decided to split the season for the fledgling series and will only air the first four episode of the show in 2009.
The remaining episodes will then air in the spring of 2010, probably in March according to the Hollywood Reporter.
ABC has ordered 13 episodes of the re-imagining of the iconic series from the 1980’s.
Is Fringe inmiddels wat geworden? Ik heb de helft van het eerste seizoen gezien, maar ik vond die professor/pa zo gruwelijk irritant dat ik het seizoen nooit heb afgekekenquote:Op woensdag 25 november 2009 22:25 schreef JohnnyQuid het volgende:
Vind em absoluut niks aan !
Heb 2 eps gezien.
Verhaal is droog, acteerprestaties zijn klote, teveel cliche details erin..kortom ik vind em 4504 x niks.
Ik kijk liever naar Fringe.
Ik vond de derde ook tof, maar de vierde was wel cheesy hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:39 schreef Big-Ern het volgende:
De derde en vierde aflevering geven mij weer hoop. Prima afleveringen.
Ik ben ook afgehaakt, om dezelfde reden, die vader vond ik zo ontzettend irritant.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:28 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Is Fringe inmiddels wat geworden? Ik heb de helft van het eerste seizoen gezien, maar ik vond die professor/pa zo gruwelijk irritant dat ik het seizoen nooit heb afgekeken
ik heb net afl. 1 gezien en het eerste wa'k dacht toen ik al dat gesmak zag was: KILL!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:28 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Is Fringe inmiddels wat geworden? Ik heb de helft van het eerste seizoen gezien, maar ik vond die professor/pa zo gruwelijk irritant dat ik het seizoen nooit heb afgekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |