Ja, dat vond ik ook jammerquote:Op zondag 4 april 2010 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Toen ik die vrouw met die dode muis zag, dacht ik echt van nu komt het, maar nee
Ik vond Jane Badler sexay.. ook toen ze die muis opvrat..quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Toen ik die vrouw met die dode muis zag, dacht ik echt van nu komt het, maar nee
Hoopte ik ook, maar helaas.quote:Op zondag 4 april 2010 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
tyler is stiekum ook een V alleen weet hij dat nietquote:Op woensdag 7 april 2010 21:58 schreef Tegan het volgende:
Ja maar wat is er met Tyler, waar Erica het over had met zijn vader?
Ja ik vond deze ook al een stuk spannenderquote:Op woensdag 7 april 2010 21:04 schreef Shoombak het volgende:
Vond deze ep in ieder geval beter dan de vorige, maar toch is het totaal niet spannend ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
quote:Op donderdag 8 april 2010 04:02 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik snap iets niet:
Waarom wilde dieOmdat Ryan als V het schip opkomt en als mens het schip weer afwil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, en dat viel op omdat ie bij het inchecken al wat argwaan wekte.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Omdat Ryan als V het schip opkomt en als mens het schip weer afwil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |