abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74499395
Beste Fokkers,

Ik heb een collega, wie zijn naam ik hier niet zal noemen maar we noemen hem voor het gemak Bob (dit is dus niet z'n echte naam).

Bob is een leuke, aardige collega die samen met een clubje van 5 mensen nachtwerk verricht voor een internationale spoorweg onderneming. Bob was hiervoor trein machinist maar heeft een aantal mensen onder zijn trein gehad. Vanaf toen controleert en voert Bob kleine nood reparaties uit, iedere nacht in weer en in wind, aan treinstellen en locomotieven alwaar jij de volgende dag mee naar school of werk gaat of goederen de grens mee worden overgebracht. Belangrijk werk dus, want zonder Bob rijden er aardig wat treinen minder tijdens de spits.

Bob heeft een leuke vriendin die nu 9 weken zwanger is. Bob woont samen met zijn vriendin in het Twentse Almelo. Ze huren daar een woning van de plaatselijke juwelier.

Echter hadden Bob en zijn vriendin een betalingsachterstand omdat de vriendin van Bob haar schulden met de huur had afbetaald omdat ze graag schulden vrij wou zijn voordat het kind was geboren. De vriendin van bob had 1750 euro schuld en dat is dus nu af betaald.

Oke, het is fout van haar omdat met het geld van de huur te doen zonder dat Bob dat wist, maar goed, het wordt haar eerste kindje en ze wil een nieuwe start maken Wat zou jij doen?

Toen Bob via de huisbaas te horen kreeg dat de huur niet was betaald, heef Bob zijn vriendin om opheldering gevraagd. Vervolgens heeft hij een voorschot op zijn salaris gevraagd om de huur achterstallige huur te kunnen betalen.

Dit was niet mogelijk, maar Bob zijn salaris wordt nu iedere week uitbetaald zodat hij het bedrag kan spreiden en dus gewoon kan blijven eten en drinken. De huurbaas ging hier mondeling mee akkoord.

Volgende week donderdag, 12 november zou de eerste betaling a 500 euro worden gedaan zodat Bob binnen 4 weken weer bij was.

Echter vond de huisbaas het noodzakelijk om de boiler welke in een aparte ruimte staat maar even af te sluiten met als gevolg dat he in de woning momenteel 10 graden is en er dus ook GEEN stromend water meer is. Geen water om te douchen, drinken of de WC door te spoelen. Ineens moet maandag a.s. de volledige huur worden voldaan en anders moeten ze maar verkassen.

Het water is vrijdag middag afgesloten. Dit houd dus in dat een zwangere vrouw al vanaf vrijdag, op moment van schrijven, 48 uur GEEN water kan drinken uit een kraan en noem maar op.

Bob komt iedere middag en avond flesjes water uit de kantine halen, welke momenteel beschikbaar worden gesteld door de personeelsvereniging, om deze aan zijn vriendin te geven. Ook heeft de personeelsvereniging zaterdag een aantal fleece truien en dekens gekocht.

Bob heeft 74x in mijn bijzijn naar de huurbaas gebeld, welke gewoon simpelweg niet thuis geeft. Ook zijn er meerdere sms berichten en vanavond ook e-mails de deur uit gegaan naar de huurbaas.

Ikzelf heb zojuist een aantal brieven verstuurd naar de huisbaas, zijn vrouw, zijn juwelierszaak en zijn vader. De brief naar zijn vrouw gaat maandag aangetekend de deur uit.

Eveneens ben ik van plan zijn 8 jarige zoontje een mailtje te sturen (sjah dat kind heeft Hyves) zodat die er wel mee naar mama toe gaat. Mamma, papa doet baby's drogeren, wat is dat???

Ik ben zelf moeder van een dochtertje van 1,5 jaar en weet hoe belangrijk het is om je baby tijdens het draagschap veel goede voeding en vocht te geven. Daarom trek ik mij dit echt zeer persoonlijk aan en ben er behoorlijk verdrietig en kwaad om dat de huurbaas haar in een koud huis, zonder stromend water en verwarming achter laat.

Wat kan ik nog meer doen?

Alsjeblieft help...
pi_74499412
misschien maandag na die winkel toe gaan misschien dat hij daar is?
moeilijke situatie.
heftig verhaal ook..
volgens mij heeft die man geen hart als hij dit doet, terwijl hij weet dat dat meisje zwanger is..
echt belachelijk.
?
  zondag 8 november 2009 @ 03:41:44 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_74499415
Sorry ik heb niet het hele verhaal gelezen maar dit viel me op:
quote:
Eveneens ben ik van plan zijn 8 jarige zoontje een mailtje te sturen (sjah dat kind heeft Hyves) zodat die er wel mee naar mama toe gaat. Mamma, papa doet baby's drogeren, wat is dat???
Als je zelf moeder bent dan hoop ik dat je snapt dat je kinderen (en al helemaal als ze er niks mee te maken hebben) buiten moet laten
  zondag 8 november 2009 @ 03:44:25 #4
61861 defabiman
There to bring down quality
pi_74499434
Uhm de situatie is kut, maar waar heb je t nou over dat drogeren?

Mijn sympathie heb je, ik zou met een bord voor zijn juwelierszaak gaan staan,... niets werkt zo goed als t wegjagen van klanten bij zulke klootzakken....

ow, succes
Niet alles is makkelijk, maar je kunt alles moeilijk maken.
pi_74499456
Spoor jij wel helemaal? Die huisbaas lastig vallen begrijp ik nog wel, maar ook zijn hele familie Doe ff normaal. Wil je het oplossen, dan leen jij hem het geld toch.

Snel, makkelijk en als de vrouw van 'bob' echt te vertrouwen is krijg je het gewoon terug.
pi_74499463
Waarom moet jij trouwens die brieven sturen? Heeft Bob een verstandelijke beperking?
pi_74499576
quote:
Op zondag 8 november 2009 03:44 schreef zarGon het volgende:
Drogeren en uitdroging zijn twee verschillende dingen.
Heh, nou snap ik 'm pas.

Wat ik ook raar vind is denken dat je door geld voor de huurschuld te gebruiken voor het betalen van (een) andere schuld(en), uit de schulden denkt te komen. Al helemaal niet slim om dat zonder overleg te doen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_74499748
alene, wil je het verhaal even van je afschrijven en weten hoe anderen er over denken of wil je advies hebben over bepaalde juridische zaken? ik vermoed het 1e, dus schopje naar relaties & psychologie
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  zondag 8 november 2009 @ 08:13:17 #9
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_74500132
quote:
Dus je gaat je registeren speciaal voor dit?
quote:
Ikzelf heb zojuist een aantal brieven verstuurd naar de huisbaas, zijn vrouw, zijn juwelierszaak en zijn vader. De brief naar zijn vrouw gaat maandag aangetekend de deur uit.

En hier bewijs je, dat je geen moeder bent. Bah, er gebeurt iets en in plaats van de man naar het juridisch loket te sturen, ga je zo'n vuile actie opzetten. En als je wel moeder bent, wat zou je er dan van vinden als je man, je ouders, je kind, een mail zouden krijgen van dat jij kinderen gebruikt om een zakelijk geschil?
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  zondag 8 november 2009 @ 08:33:24 #10
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74500166
quote:
Op zondag 8 november 2009 04:23 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Heh, nou snap ik 'm pas.
Same here .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_74500779
Voorzieningen afsluiten mag niet.. En zeker niet voordat de huurovereenkomst ontbonden is, gewoon de politie bellen, advocaat inschakelen en de pers bellen en dan idd. met een bord voor de zaak gaan staan.
Wedden dat je binnen de kortste keren contact met hem hebt?
  zondag 8 november 2009 @ 10:20:11 #12
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_74500790
quote:
Op zondag 8 november 2009 03:44 schreef zarGon het volgende:
Drogeren en uitdroging zijn twee verschillende dingen.
^^ Dat dus!
quote:
Op zondag 8 november 2009 03:37 schreef Alene het volgende:
Echter vond de huisbaas het noodzakelijk om de boiler welke in een aparte ruimte staat maar even af te sluiten met als gevolg dat he in de woning momenteel 10 graden is en er dus ook GEEN stromend water meer is. Geen water om te douchen, drinken of de WC door te spoelen.
1 woord: huurcommissie!
Verder is alles al wel gezegd in dit topic...
censuur :O
  zondag 8 november 2009 @ 10:24:47 #13
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_74500834
Waarom al die niet terzake doende details? "Ik noem hem Bob" -- om vervolgens tot in de puntjes zijn leven uit de doeken te doen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zondag 8 november 2009 @ 10:58:55 #14
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_74501307
Als je de huurt niet betaalt krijg je dit soort gezeik ja...

Onterechte klacht..
pi_74501485
quote:
Op zondag 8 november 2009 10:58 schreef Elkafila het volgende:
Als je de huurt niet betaalt krijg je dit soort gezeik ja...

Onterechte klacht..
Als je met elkaar overeenkomt om het probleem op te lossen, is dit niet echt een middel om de goede wil te tonen.
pi_74501509
Je betaald je schulden af met de huur zodat je van je schulden af bent ?

is ze toevallig een amerikaanse ?
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zondag 8 november 2009 @ 11:21:11 #17
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_74501673
Waarom moet Bob een flesje water uit de kantine krijgen om naar zijn vriendin te brengen? En dekens en fleecetruien?
Heeft die vriendin geen benen om naar de supermarkt te gaan en een paar flessen water te kopen? En hebben ze zelf geen dekens? Sliepen ze tot nu toe onder kranten ofzo?

En wat heeft het feit dat hij mensen onder de trein heeft gehad hier in mee te maken? En waarom gaan ze niet gewoon naar het juridisch loket zoals elk normaal mens zou doen?

Vragen, vragen..
  zondag 8 november 2009 @ 11:41:38 #18
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74502052
Ik vind het een vaag verhaal, mijn hamerteen klopt en dat is altijd bij klonen... Maar goed, als het "drogeren" echt zo onhoudbaar is voor die arme, zielige, maar liefst 9 weken zwangere vrouw, dan moet ze een weekje bij haar moeder gaan zitten.

Ondertussen stuur je Bob langs de rechtshulp, rechtsbijstandverzekering of advocaat. Want die shit afsluiten mag natuurlijk allemaal niet.

En zorg dat die domme vrouw geen toegang meer krijgt tot de pasjes en het internetbankieren, want langetermijnschulden "effe voordat de beebie komt" gaan aflossen met het geld voor kortetermijnverplichtingen is wel heel erg dom.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74502212
9 weken zwanger en zelfs de huisbaas weet het al? Meestal wacht je een week of 12 met bekendmaken.
pi_74503302
Vanwege de topictitel zat ik te wachten op 't moment in je verhaal waar de huisbaas de zwangere vrouw onder dwang de nodige drugs toedient. Gelukkig was dit slechts een valse verwachting op basis van het gebrekkige taalvermogen van TS. Inhoudelijk denk ik dat TS een groot deel van de situatie buiten beschouwing laat, ten koste van de huisbaas. Zo niet, dan heb je nog geen enkele reden om zijn kinderen erbij te betrekken.
Even helemaal weg.
  zondag 8 november 2009 @ 12:40:58 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74503401
los van het feit dat een huisbaas natuurlijk niet zomaar het water af mag sluiten lijkt me dit verhaal toch beter geschikt voor WGR
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_74505404
Uitdrogen en drogeren.

Laat dat zoontje van die huisbaas er alsjeblieft buiten. Wat voor een moeder ben je dan? Zou jij willen dat jouw kinderen zo gebruikt gaan worden? En ga vooral met verkeerde termen strooien en dus - onbedoeld- valse beschuldigingen uiten. Daar zal de huisbaas echt milder van worden. (niet dus!)

Het is geen leuke situatie, maar Bob + vriendin hebben zichzelf zo in de nesten gewerkt. Laat hen het ook oplossen. Ze kunnen volgens mij niet meteen uit hun huis worden gezet (huurbescherming), maar wel jammer dat ze mondelinge afbetalingsafspraak niet op schrift is gezet. Dan hadden ze meer bewijsmateriaal gehad dat er afspraken lagen over de betal;ing van de huurachterstand.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 8 november 2009 @ 14:10:21 #23
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_74505781
9 weken zwanger en ze wilde haar schulden aflossen voordat de baby geboren zou worden. Dat is pas over 7 maanden!!!

Het wordt tijd dat Bob zijn vriendinnetje eens even aan het werk zet zodat ze haar eigen schulden kan aflossen en de huur gewoon betaald kan worden.
Of haar dit probleem laten oplossen. Want als Bob tijdens zijn werk 74 telefoontjes pleegt (heb je ze echt geteld?) en met flesjes water, truien en dekens loopt te zeulen dan zal zijn baas daar ook niet erg blij mee zijn.
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_74505871
Water afsluiten mag denk ik niet nee, volgens mij heeft iedereen hier in NL recht op, betaald of niet betaald...
pi_74506669
quote:
Oke, het is fout van haar omdat met het geld van de huur te doen zonder dat Bob dat wist, maar goed, het wordt haar eerste kindje en ze wil een nieuwe start maken Wat zou jij doen?
Ik zou de huur betalen.
Ik zou niet geld van mijn vriend jatten om mijn eigen schulden af te betalen.
Ik zou geen kinderen willen als ik niet eens een financiele buffer heb om dit soort akkefietjes op te vangen.

Maar ja, dat ben ik...
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
  zondag 8 november 2009 @ 14:45:19 #26
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_74506830
Ik zou die vrouw onder curatele stellen.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_74507903
Is ze toevallig ook niet gestopt met het betalen voor gas, water en licht. Ik vrees dat er lijken uit de kast gaan komen.
pi_74507990
Ik zou de vriendin vertellen dat het enige water dat de aanstaande baby drinkt (onder de 12 weken spreken we volgens mij nog van "foetus") vruchtwater is. Uitdrogen (of drogeren zoals jij het noemt) zal echt niet gebeuren.
Verder hebben ze in de supermarkt ook nog ander drinken voor de a.s. moeder, zoals melk en vruchtensapjes en frisdrank. Beetje overdreven om meteen al van uitdrogen uit te gaan.

In Nederland is het gebruikelijk dat ook een zwangere vrouw gaat werken, het liefst tot aan het zwangerschapsverlof en dat is pas een week of 6 tot 4 voor de bevalling. Kan ze daar meteen lekker aan de kraan gaan hangen om vooral niet uit te drogen, het is er vast lekker warm en anders wordt ze dat wel van het werken.
Vraag even rond voor een elektrisch kacheltje of trek zolang bij iemand anders in. Overigens heb ik de verwarming hier thuis nog helemaal niet aan gehad, zo koud is het nog niet.

En lesje geleerd: bij schulden zorg je in ieder geval dat de vaste lasten betaald worden, dus huur/hypotheek, ziektekostenverzekeringen, gas/water/elektriciteit het eerst!
pi_74508754
quote:
Op zondag 8 november 2009 08:13 schreef ikbenik het volgende:
Dus je gaat je registeren speciaal voor dit?
En

Aantal posts: 3 (gemiddeld 3 per dag)

Ik zie er maar 1?

Maar goed, niemand is 't met haar eens, die heeft al lang een ander forum opgezocht met mensen met "meer inlevingsvermogen".
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 8 november 2009 @ 17:29:07 #30
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_74512331
Je kinderen kun je er beter buiten houden. Het is verder een mooi verhaal, maar laten we even bij de feiten blijven : Er is sprake van een enorme huurachterstand en de huisbaas heeft nu een aantal voorzieningen afgesloten. Een huisbaas mag dat niet zomaar doen, maar misschien is Bob's vrouw wel door hem gewaarschuwd.

Beste oplossing is om zo snel mogelijk de huurachterstand in te lopen. Kan Bob niet ergens iets lenen, desnoods van familieleden zodat de huurachterstand voldaan is en de verhuurder weer gaat leveren?

[ Bericht 0% gewijzigd door Alicey op 08-11-2009 17:55:23 ]
  zondag 8 november 2009 @ 17:29:41 #31
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_74512346
Toch wel erg als de collega's nu met flessen water moeten aankomen. Is het niet makkelijker om meneer gewoon een paar 1.5 liter flessen limonade kado te doen, of 2 liter pakken melk. In dat geval hoeven er niet zoveel kleine pet-flesjes gevuld te worden, maar kan ie gewoon liters tegelijk meenemen.
Hebben jullie me een beetje gemist?
  zondag 8 november 2009 @ 17:31:38 #32
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_74512410
Wat me nu even te binnen schiet: Hoe kan de huisbaas het water afsluiten? Huurt ie all-in?
Normaal staat GWE namelijk op naam van de huurder.
pi_74512502
quote:
Op zondag 8 november 2009 17:31 schreef nachtdier3 het volgende:
Wat me nu even te binnen schiet: Hoe kan de huisbaas het water afsluiten? Huurt ie all-in?
Precies. Het zou mij dus niets verbazen als mevrouw met nog veel meer dingen gestopt is te betalen. Echter zullen we hier nooit meer wat van horen.
  zondag 8 november 2009 @ 17:52:25 #34
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_74513059
Het verhaal begon goed, doorspekt met veel details waarvan de bedoeling nog niet helemaal
duidelijk was, maar waardoor ik een echt héél gecompliceerd juridisch probleem verwachtte.

Maar dan blijkt Bob's vriendin een huurachterstand te hebben gecreëerd en is Miepie, met haar
zwangere buikje van wel 9 weken, nog te beroerd om naar de supermarkt te gaan om Spa blauw
in te gaan slaan. Vervolgens gaat de TS als een hysterisch vrouwmens meehelpen de huisbaas
en zijn familie te stalken en doet alsof het hier om een ramp van megagrote orde gaat....

Wat een debiel gedoe allemaal. De enige sympathieke in dit verhaal is Bobbie, hij zorgt er immers
voor dat ik elke dag in een veilige trein rij. Hulde voor Bob
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_74513157
Volgens mij helpt TS die "Bob" alleen maar van de regen in de drup met haar acties.
Hallon!
pi_74513900
Zal een lekker zootje daar zijn inmiddels.. Afwas die niet gedaan kan worden, drollen die niet doorgespoeld kunnen worden..
  zondag 8 november 2009 @ 18:27:27 #37
250967 nachtdier3
1...2...3....
pi_74514020
  zondag 8 november 2009 @ 18:55:02 #38
56950 terror623
Arrrrrrr ☠
pi_74514744
quote:
Op zondag 8 november 2009 18:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zal een lekker zootje daar zijn inmiddels.. Afwas die niet gedaan kan worden, drollen die niet doorgespoeld kunnen worden..
toch aan het drogeren dus ! -> http://en.wikipedia.org/wiki/Jenkem
pi_74515444
quote:
Beste Fokkers,

Ik heb een collega, wie zijn naam ik hier niet zal noemen maar we noemen hem voor het gemak Bob (dit is dus niet z'n echte naam).

Bob is een leuke, aardige collega die samen met een clubje van 5 mensen nachtwerk verricht voor een internationale spoorweg onderneming. Bob was hiervoor trein machinist maar heeft een aantal mensen onder zijn trein gehad. Vanaf toen controleert en voert Bob kleine nood reparaties uit, iedere nacht in weer en in wind, aan treinstellen en locomotieven alwaar jij de volgende dag mee naar school of werk gaat of goederen de grens mee worden overgebracht. Belangrijk werk dus, want zonder Bob rijden er aardig wat treinen minder tijdens de spits.

Bob heeft een leuke vriendin die nu 9 weken zwanger is. Bob woont samen met zijn vriendin in het Twentse Almelo. Ze huren daar een woning van de plaatselijke juwelier.

Echter hadden Bob en zijn vriendin een betalingsachterstand omdat de vriendin van Bob haar schulden met de huur had afbetaald omdat ze graag schulden vrij wou zijn voordat het kind was geboren. De vriendin van bob had 1750 euro schuld en dat is dus nu af betaald.

Toen Bob via de huisbaas te horen kreeg dat de huur niet was betaald, heef Bob zijn vriendin om opheldering gevraagd. Vervolgens heeft hij een voorschot op zijn salaris gevraagd om de huur achterstallige huur te kunnen betalen.

Dit was niet mogelijk, maar Bob zijn salaris wordt nu iedere week uitbetaald zodat hij het bedrag kan spreiden en dus gewoon kan blijven eten en drinken. De huurbaas ging hier mondeling mee akkoord.

Volgende week donderdag, 12 november zou de eerste betaling a 500 euro worden gedaan zodat Bob binnen 4 weken weer bij was.

Echter vond de huisbaas het noodzakelijk om de boiler welke in een aparte ruimte staat maar even af te sluiten met als gevolg dat he in de woning momenteel 10 graden is en er dus ook GEEN stromend water meer is. Geen water om te douchen, drinken of de WC door te spoelen. Ineens moet maandag a.s. de volledige huur worden voldaan en anders moeten ze maar verkassen.

Het water is vrijdag middag afgesloten. Dit houd dus in dat een zwangere vrouw al vanaf vrijdag, op moment van schrijven, 48 uur GEEN water kan drinken uit een kraan en noem maar op.

Bob komt iedere middag en avond flesjes water uit de kantine halen, welke momenteel beschikbaar worden gesteld door de personeelsvereniging, om deze aan zijn vriendin te geven. Ook heeft de personeelsvereniging zaterdag een aantal fleece truien en dekens gekocht.

Bob heeft 74x in mijn bijzijn naar de huurbaas gebeld, welke gewoon simpelweg niet thuis geeft. Ook zijn er meerdere sms berichten en vanavond ook e-mails de deur uit gegaan naar de huurbaas.

Ik ben zelf moeder van een dochtertje van 1,5 jaar en weet hoe belangrijk het is om je baby tijdens het draagschap veel goede voeding en vocht te geven. Daarom trek ik mij dit echt zeer persoonlijk aan en ben er behoorlijk verdrietig en kwaad om dat de huurbaas haar in een koud huis, zonder stromend water en verwarming achter laat.

Wat kan ik nog meer doen?

Alsjeblieft help...
verder ben je geesteljk in orde???
t domme mokkel is 9 weken zwanger, kan niet werken, niet naar de supermarkt, geen deken pakken?
pi_74516301
Een schone start maken door schulden met een nieuwe schuld af te lossen?
Beneath the gold, bitter steel
  zondag 8 november 2009 @ 19:42:44 #41
64781 bonke
pipo koeie
pi_74516505
water is toch een eerste levensbehoefte en mag dus niet afgesloten worden
pies on joe toe
  zondag 8 november 2009 @ 19:45:10 #42
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_74516626
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:42 schreef bonke het volgende:
water is toch een eerste levensbehoefte en mag dus niet afgesloten worden
Natuurlijk mag dat wel, voor niets gaat de zon op. Water is ook in de supermarkt te koop.
pi_74517233
quote:
Kwestie van een kraantje dichtdraaien.
pi_74517815
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:59 schreef tuxepux het volgende:

[..]

Kwestie van een kraantje dichtdraaien.
Dus ook een kwestie van het kraantje weer open draaien dan....

Wel jammer, hadden we eindelijk een onberekenbaar, hysterisch vrouwmensch in WGR, jagen jullie d'r weg.
  Moderator zondag 8 november 2009 @ 20:15:12 #45
9859 crew  Karina
Woman
pi_74517908
quote:
Dat begreep ik ook niet, je betaalt water tegenwoordig (meestal) niet aan de verhuurder, maar aan het Waterbedrijf. Dus de verhuurder MAG niet eens het water afsluiten, daar heeft hij helemaal niets over te vertellen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_74518618
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:37 schreef Fingon het volgende:
Een schone start maken door schulden met een nieuwe schuld af te lossen?
Die vond ik ook al frappant.

Volgens mij zijn bob en zijn zwangere mokkel niet de meest intelligente wezens op deze aardkloot, om het voorzichtig en uitermate subtiel te omschrijven, om over de TS nog maar niet eens te beginnen.
pi_74518840
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:12 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Dus ook een kwestie van het kraantje weer open draaien dan....
Het kraantje bevindt zich in een voor de huurder afgesloten ruimte, neem ik aan.
  zondag 8 november 2009 @ 20:40:42 #48
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_74519190
Erg onverstandig om voor derden dat soort brieven te sturen. Jij kent ook alleen maar het verhaal van je collega, wellicht liggen de zaken anders.
Het kind lastig vallen met de problemen is natuurlijk beneden alle peil, dat weet een kind.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_74523441
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:31 schreef justanick het volgende:

[..]

Die vond ik ook al frappant.

Volgens mij zijn bob en zijn zwangere mokkel niet de meest intelligente wezens op deze aardkloot, om het voorzichtig en uitermate subtiel te omschrijven, om over de TS nog maar niet eens te beginnen.
Wat ik nog erger vind is dat ze niet het geld hebben om dit soort tijdelijke tekorten op te vangen maar gelijk voorschot aan de baas vragen. En natuurlijk dat ze denken dat ze wel klaar zijn voor een kindje. -zucht-

Om nog maar niet te spreken over TS die wel even het kindje van de huurbaas gaat stalken via Hyves omdat ze nog nooit van rechtsbijstand/Juridisch loket gehoord heeft, en het verschil niet weet tussen uitdrogen en drogeren. Ik hoop dat ze nooit naar de woestijn gaat. ("Ik loop hier al drie dagen, ik ben helemaal gedrogeerd!!" )
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_74523911
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Wat ik nog erger vind is dat ze niet het geld hebben om dit soort tijdelijke tekorten op te vangen maar gelijk voorschot aan de baas vragen. En natuurlijk dat ze denken dat ze wel klaar zijn voor een kindje. -zucht-

Om nog maar niet te spreken over TS die wel even het kindje van de huurbaas gaat stalken via Hyves omdat ze nog nooit van rechtsbijstand/Juridisch loket gehoord heeft, en het verschil niet weet tussen uitdrogen en drogeren. Ik hoop dat ze nooit naar de woestijn gaat. ("Ik loop hier al drie dagen, ik ben helemaal gedrogeerd!!" )
Ja dat viel me ook op. Wel een kind willen nemen, maar geen geld hebben om het op te voeden.
En wat is er met die vriendin die geld steelt van haar man. Ik zou haar zo het huis uit hebben gebonjourd. Met vruchtwater en al.
En 1750, hoeveel maanden huur zou dat niet geweest zijn.. 3 maanden? Met het gedrag van die vriendin en het hoog paupergehalte van haar vriendje neem ik aan dat de huurbaas geen vertrouwen meer heeft in ze.
pi_74524250
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:45 schreef xman het volgende:

[..]

Ja dat viel me ook op. Wel een kind willen nemen, maar geen geld hebben om het op te voeden.
En wat is er met die vriendin die geld steelt van haar man. Ik zou haar zo het huis uit hebben gebonjourd. Met vruchtwater en al.
Ik dus ook, maar goed, qua intelligentie passen ze blijkbaar uitstekend bij elkaar.
quote:
En 1750, hoeveel maanden huur zou dat niet geweest zijn.. 3 maanden? Met het gedrag van die vriendin en het hoog paupergehalte van haar vriendje neem ik aan dat de huurbaas geen vertrouwen meer heeft in ze.
Mjah, misschien weet de huisbaas wel meer dan wij weten, of wordt hier niet het hele verhaal verteld. TS lijkt me niet bepaald een betrouwbare onpartijdige vertelster om het zo maar even te zeggen. (afgezien van het feit dat ze alleen al door de opmerking om de zoon van de huiseigenaar via Hyves te gaan stalken eigenlijk in een dwangbuis thuishoort...)
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_74525877
De vriendin en TS (dezelfde persoon??) zijn nogal emotioneel en niet zo slim.

Wat de huisbaas doet mag trouwens totaal niet.
Het enige dat hij mag doen is aan de rechter vragen of die het huurcontract wil ontbinden. De rechter kan daar dan over oordelen. Dat de rechter dit zal toekennen is trouwens niet echt waarschijnlijk.
pi_74530644
Misschien kan ze de achterstallige huur betalen met een creditcard, zijn ze meteen uit de schulden
pi_74531839
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:28 schreef longinus het volgende:
Misschien kan ze de achterstallige huur betalen met een creditcard, zijn ze meteen uit de schulden
Precies!, oh wacht,....
Beneath the gold, bitter steel
pi_74532057
quote:
Op maandag 9 november 2009 01:28 schreef longinus het volgende:
Precies, en als ze nu een doorlopend krediet nemen om die creditcard te betalen en dat doorlopend krediet kunnen ze dan dekken met een persoonlijke lening. Dan heb je al die vervelende schulden tenminste afgelost als de baby straks komt.

Als de baby tenminste niet gedrogeerd is door het gebrek aan water....
pi_74533294
Wat een droeftoeters.
pi_74533714
volgens mij is het beter als de vriendin van bob geen kind krijgt
pi_74533727
Hilarisch!!!
pi_74534131
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:37 schreef Pfft het volgende:
Hilarisch!!!
Het is bijna grappig. Bijna. Net niet, omdat het weer eens bevestigt dat domme mensen het eerst kinderen krijgen. Evolutie, wat doe je
  maandag 9 november 2009 @ 11:06:48 #60
132191 -jos-
Money=Power
pi_74534474
Ik denk niet dat we nog wat gaan horen van TS
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_74534637
Betekend dit dat er een ondergrens is kwa IQ voor het fok!gebruik. en zo ja, wat is het minimaal aantal punten .
Ik ben te dom voor een poll op te zetten,
pi_74541560
quote:
Op zondag 8 november 2009 21:35 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze nooit naar de woestijn gaat. ("Ik loop hier al drie dagen, ik ben helemaal gedrogeerd!!" )
Heftige shit, gisteravond! Ik was helemaal uitgedroogd..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')