Nee, en ze jeuken ook niet en zijn kleurloos, en aids kan het ook al niet zijnquote:
Schavuit!quote:
klinkt aannemlijkquote:
hai Kelly. hoe oud ben jij Kelly?quote:Op zondag 8 november 2009 03:42 schreef kellyxoxo het volgende:
gebruik je misschien ander wasmiddel dan normaal?
Dat moet ik aan mijn moeder vragenquote:Op zondag 8 november 2009 03:42 schreef kellyxoxo het volgende:
gebruik je misschien ander wasmiddel dan normaal?
Hé! Daar mag je niet mee spotten. Er gaan mensen dood aan overlijden!quote:Op zondag 8 november 2009 04:14 schreef Kimsywimsy het volgende:een vriend van mij had dat ook...
Hij is verleden week overleden
Als je niks nuttigs te zeggen hebt post dan gewoon niksquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 10:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Net zoals die bus vol negerzoenen en twee negers achthter het stuur die omkiepte. Een belg ziet dat, rent er op af en begint alle negerzoenen kapot te trappen. "Snel! Help mee, trap ze kapot! Achter het stuur zijn er al twee uitgekomen!"
Nee dit topic is nuttig wil je zeggen? Hoepel op zeg, huiliequote:Op zondag 8 november 2009 10:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als je niks nuttigs te zeggen hebt post dan gewoon niks
Nuttige bijdrage: katten en taartjes in jouw foboquote:Op zondag 8 november 2009 10:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee dit topic is nuttig wil je zeggen? Hoepel op zeg, huilie
Ja geweldig hequote:Op zondag 8 november 2009 10:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nuttige bijdrage: katten en taartjes in jouw fobo
Nuttiger dan jouw postsquote:Op zondag 8 november 2009 10:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee dit topic is nuttig wil je zeggen? Hoepel op zeg, huilie
zeg...kneusje...heb je niets beters te doen dan mij lastigvallen ?quote:
Ja want omdat ik zelf de keuze heb gemaakt anoniem te fokken ben ik natuurlijk een lelijke nerd onder de puistenquote:Op zondag 8 november 2009 10:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja geweldig heGrappig dat degene die me probeert af te zeiken (en nog een topic over mn hyves plaatst ook!
) zelf niet eens een Fobo heeft (een leeg profiel zonder foto's en op slot telt voor mij niet als Fobo
)
Wie begint er nouquote:Op zondag 8 november 2009 10:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
zeg...kneusje...heb je niets beters te doen dan mij lastigvallen ?Je bent nogal erg kinderachtig bezig namelijk..
Mijn god...de arrogantie van je om zoiets te denken...dat maakt je nog triester eigenlijkquote:Op zondag 8 november 2009 10:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja want omdat ik zelf de keuze heb gemaakt anoniem te fokken ben ik natuurlijk een lelijke nerd onder de puistenGoed beredeneert
![]()
Je mag god op je blote knietjes danken mocht je ooit nog een jongen als mij krijgen
Kerel, wie begint er ten eerste te janken om mn reactie ? Wie opent er ten tweede een volkomen treurig topic over notabene 3 foto's op mn hyves ?? (en vangt er ook nog es 2 slotjes mee...wauw...ben er trots op zal ik zeggen!)quote:
Misschien moet jij gewoon een keer je bek houden.quote:Op zondag 8 november 2009 10:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
zeg...kneusje...heb je niets beters te doen dan mij lastigvallen ?Je bent nogal erg kinderachtig bezig namelijk..
Misschien moet jij je bek houden en je met je eigen zaken bemoeien als je niets fatsoenlijks weet te zeggenquote:Op zondag 8 november 2009 10:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon een keer je bek houden.
Wie zet er 3 foto's op zn hyves van een internet spelletje over feeen en drakenquote:Op zondag 8 november 2009 10:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Kerel, wie begint er ten eerste te janken om mn reactie ? Wie opent er ten tweede een volkomen treurig topic over notabene 3 foto's op mn hyves ?? (en vangt er ook nog es 2 slotjes mee...wauw...ben er trots op zal ik zeggen!)
![]()
Ik denk niet, ik ben etquote:Op zondag 8 november 2009 10:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mijn god...de arrogantie van je om zoiets te denken...dat maakt je nog triester eigenlijk![]()
Jij denkt zeker dat je een held bent ofzo?
Dit dusquote:Op zondag 8 november 2009 10:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon een keer je bek houden.
Jij begint te janken als een wijf. En op een forum mag iedereen met iedereen bemoeien dus kom niet bijdehand praten.quote:Op zondag 8 november 2009 10:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Misschien moet jij je bek houden en je met je eigen zaken bemoeien als je niets fatsoenlijks weet te zeggen
Schat, ik zet tenminste nog foto's op mn hyves en fobo...Jij bent waarschijnlijk zo'n lelijke internetnerd die te schijt is om zn kop te laten zien...uit angst dat mensen hem af gaan zeikenquote:Op zondag 8 november 2009 10:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wie zet er 3 foto's op zn hyves van een internet spelletje over feeen en draken![]()
[..]
Ik denk niet, ik ben et
Pleur op, mismaakte trollquote:Op zondag 8 november 2009 10:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij begint te janken als een wijf. En op een forum mag iedereen met iedereen bemoeien dus kom niet bijdehand praten.
BWHAHAHAquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 10:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zou je trouwens ook niet geven.Een nijlpaard denk ik ook niet.
De eckte eckte fokkers hier hebben allang een foto van mij gezienquote:Op zondag 8 november 2009 10:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Schat, ik zet tenminste nog foto's op mn hyves en fobo...Jij bent waarschijnlijk zo'n lelijke internetnerd die te schijt is om zn kop te laten zien...uit angst dat mensen hem af gaan zeiken
Goed argumentquote:
Denk je dat dat me werkelijk ook maar iets interesseert ?quote:Op zondag 8 november 2009 10:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zou je trouwens ook niet geven.Een nijlpaard denk ik ook niet.
Ho, ik kies geen partij in deze en ga het ook niet over afzeiken hebben, ik hoop je alleen zo te kunnen neuken natuurlijk. Met of zonder taartjesquote:Op zondag 8 november 2009 10:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja geweldig heGrappig dat degene die me probeert af te zeiken (en nog een topic over mn hyves plaatst ook!
) zelf niet eens een Fobo heeft (een leeg profiel zonder foto's en op slot telt voor mij niet als Fobo
)
lieve schat, ik doelde ook niet op jouquote:Op zondag 8 november 2009 10:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ho, ik kies geen partij in deze en ga het ook niet over afzeiken hebben, ik hoop je alleen zo te kunnen neuken natuurlijk. Met of zonder taartjes
Tututquote:Op zondag 8 november 2009 10:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Denk je dat dat me werkelijk ook maar iets interesseert ?Wederom een jankerd die te schijt is om een foto van zichzelf in zn Fobo te zetten...
Is de hint pas duidelijk als dadelijk ineens je postrechten het niet meer doen ofzo?quote:Op zondag 8 november 2009 10:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
BWHAHAHA![]()
![]()
ZOMFG jij zo een beetje die quote veranderen zodat et net lijkt of dat er staat ik denk niet AHAHAHHA
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Held
wat een grap
echt serieus![]()
![]()
Mag ik je foto
Je geflame begint een beetje saai te wordenquote:Op zondag 8 november 2009 10:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Tutut
Le-zen
Overigens kon je bijna niet verder van de waarheid af zitten met je constatering
Je zegt eerst dat je het niks interesseerd, waarom ga je er dan nog op in.quote:Op zondag 8 november 2009 10:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Denk je dat dat me werkelijk ook maar iets interesseert ?Wederom een jankerd die te schijt is om een foto van zichzelf in zn Fobo te zetten...
Zeg het dan op een normale manier, het is KLB.quote:Op zondag 8 november 2009 10:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Is de hint pas duidelijk als dadelijk ineens je postrechten het niet meer doen ofzo?
Reageer er dan niet op.quote:Op zondag 8 november 2009 10:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Kortom: je bent niets anders dan een kansloze troll
I won't anymorequote:
Ach gossie en dan gelijk maar gaan dreigen met een banquote:Op zondag 8 november 2009 10:45 schreef NJ het volgende:
[..]
Is de hint pas duidelijk als dadelijk ineens je postrechten het niet meer doen ofzo?
Dat je 3 foto's van een wazig internetspelletje voor nerds op je HYVES (dus een REAL LIFE sociaal contactsysteem) zet is al reden genoegquote:Op zondag 8 november 2009 10:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Je geflame begint een beetje saai te wordenBovendien heb je nog steeds niets nuttigs gezegd over de reden waarom je me nou eigenlijk zit af te zeiken en af zit te kraken. Kortom: je bent niets anders dan een kansloze troll
broertjequote:
Oeh dat doet me denken aan dit muzikale hoogstandjequote:
Wat jij wil, jochie.quote:Op zondag 8 november 2009 10:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ach gossie en dan gelijk maar gaan dreigen met een ban![]()
![]()
[..]
Dat je 3 foto's van een wazig internetspelletje voor nerds op je HYVES (dus een REAL LIFE sociaal contactsysteem) zet is al reden genoeg
Hoe is het afgelopen met je bultjes TS ?quote:
Vooral niet als het over bultjes op je rug gaat.quote:Op zondag 8 november 2009 12:01 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik snap niet wat mensen motiveert hun halve levensverhaal notabene met foto's en al van zichzelf op een forum te gooien
Hij had het over mijn FoBoquote:Op zondag 8 november 2009 12:36 schreef Drinky het volgende:
Ik heb er anders geen foto's bij geplaatst hoor
Sodemieter op Frans!quote:Op zondag 8 november 2009 12:45 schreef OeJ het volgende:
"Ik leg dat ding op de imperial, tuffen, tuffen, tuffen, ik kom aan in de grachtengordel, ik denk, motor af, Youpie, als de buren weten dat wij, de van het hekjes, die hier nog niet zo lang wonen, thuiskomen met een Ikea-stapelbed, dan gaat al snel het gerucht dat het niet echt lekker gaat met de van het Hekjes - die zullen er binnenkort wel uitgerookt worden door de abn-amro. Da's onze huissponsor - maar goed ik ga lekker lekker, godverdomme(!). Stuurslot, en ik rijg m zo aan die negen andere Volvo's zeg. Hoor ik opeens: sooooooooo, da's een moooooooooooooooi stapelbed. Sodemieter op!
En dan doe je dat laatste plankje erin en dan gaat die hele lattenbodem "taarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr". Als de verdediging van Ajax tegen Bayern "taaarrrrrrrrrrrrrrr"quote:Op zondag 8 november 2009 12:52 schreef OeJ het volgende:
Neem in uw hoofd heel veel plankjes...maar echt heeeeeeeeeel veel plankjes, echt waarvan u nu denkt: nou nou nou! Goed, vermenigvuldig dat aantal, en je hebt een Ikea-stapelbed.
Even helemaal niets...quote:Op zondag 8 november 2009 12:54 schreef OeJ het volgende:
En dan gebeurt het allerergste: je vrouw komt binnen. En ze zegt niks!
- Leuk, ff lekker met je handen werken...
21, maar wtf heeft mijn leeftijd met het topic te maken??quote:Op zondag 8 november 2009 03:44 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
hai Kelly. hoe oud ben jij Kelly?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
quote:Op zondag 8 november 2009 17:47 schreef BlueMage het volgende:
Leuk (off) topic.Ja, nou beginnen die verdomde bultjes rood te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen toch even langs de huisarts voor een allergietestje
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Gewoon vet-bultjes of verstopte talg-kliertjes/porien ...quote:Op zondag 8 november 2009 03:20 schreef Drinky het volgende:
Lieve kitty
Kijk ik in de spiegel, en zie ik kankerveel kleurloze "bultjes" op m'n rug, waar komen ze vandaan?
Volgens mij heb ik iets verkeerds gegeten
Klacht: ben allergisch voor iets maar weet niet wat
gewoon schuin staanquote:Op zondag 8 november 2009 18:07 schreef sinadO het volgende:
TS? Hoe kun jij je rug zien als je in de spiegel kijkt?
Ja hoevoeloequote:Op maandag 9 november 2009 00:03 schreef kellyxoxo het volgende:
probeer anders eens een foto te maken, dan is het voor ons ook duidelijker hoe het eruit ziet?
Niks, hoezoquote:Op zondag 8 november 2009 17:24 schreef kellyxoxo het volgende:
[..]
21, maar wtf heeft mijn leeftijd met het topic te maken??
Neuken dan?quote:Op zondag 8 november 2009 10:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
lieve schat, ik doelde ook niet op jou
quote:Op maandag 9 november 2009 19:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Neuken dan?![]()
edit: lama, je bent al 23![]()
edit2: lama, ik moet echt eens naar jongere meiden kijken
Zó he, ik had echt over je gezicht heen gecummed.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 20:04 schreef Drinky het volgende:
Eerst je rijbewijs halen jong, daarna cummen
Relevanter is het om te weten hoe lang ik benquote: