Nee, en ze jeuken ook niet en zijn kleurloos, en aids kan het ook al niet zijnquote:
Schavuit!quote:
klinkt aannemlijkquote:
hai Kelly. hoe oud ben jij Kelly?quote:Op zondag 8 november 2009 03:42 schreef kellyxoxo het volgende:
gebruik je misschien ander wasmiddel dan normaal?
Dat moet ik aan mijn moeder vragenquote:Op zondag 8 november 2009 03:42 schreef kellyxoxo het volgende:
gebruik je misschien ander wasmiddel dan normaal?
Hé! Daar mag je niet mee spotten. Er gaan mensen dood aan overlijden!quote:Op zondag 8 november 2009 04:14 schreef Kimsywimsy het volgende:een vriend van mij had dat ook...
Hij is verleden week overleden
Als je niks nuttigs te zeggen hebt post dan gewoon niksquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 10:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Net zoals die bus vol negerzoenen en twee negers achthter het stuur die omkiepte. Een belg ziet dat, rent er op af en begint alle negerzoenen kapot te trappen. "Snel! Help mee, trap ze kapot! Achter het stuur zijn er al twee uitgekomen!"
Nee dit topic is nuttig wil je zeggen? Hoepel op zeg, huiliequote:Op zondag 8 november 2009 10:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als je niks nuttigs te zeggen hebt post dan gewoon niks
Nuttige bijdrage: katten en taartjes in jouw foboquote:Op zondag 8 november 2009 10:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee dit topic is nuttig wil je zeggen? Hoepel op zeg, huilie
Ja geweldig hequote:Op zondag 8 november 2009 10:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nuttige bijdrage: katten en taartjes in jouw fobo
Nuttiger dan jouw postsquote:Op zondag 8 november 2009 10:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee dit topic is nuttig wil je zeggen? Hoepel op zeg, huilie
zeg...kneusje...heb je niets beters te doen dan mij lastigvallen ?quote:
Ja want omdat ik zelf de keuze heb gemaakt anoniem te fokken ben ik natuurlijk een lelijke nerd onder de puistenquote:Op zondag 8 november 2009 10:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja geweldig heGrappig dat degene die me probeert af te zeiken (en nog een topic over mn hyves plaatst ook!
) zelf niet eens een Fobo heeft (een leeg profiel zonder foto's en op slot telt voor mij niet als Fobo
)
Wie begint er nouquote:Op zondag 8 november 2009 10:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
zeg...kneusje...heb je niets beters te doen dan mij lastigvallen ?Je bent nogal erg kinderachtig bezig namelijk..
Mijn god...de arrogantie van je om zoiets te denken...dat maakt je nog triester eigenlijkquote:Op zondag 8 november 2009 10:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja want omdat ik zelf de keuze heb gemaakt anoniem te fokken ben ik natuurlijk een lelijke nerd onder de puistenGoed beredeneert
![]()
Je mag god op je blote knietjes danken mocht je ooit nog een jongen als mij krijgen
Kerel, wie begint er ten eerste te janken om mn reactie ? Wie opent er ten tweede een volkomen treurig topic over notabene 3 foto's op mn hyves ?? (en vangt er ook nog es 2 slotjes mee...wauw...ben er trots op zal ik zeggen!)quote:
Misschien moet jij gewoon een keer je bek houden.quote:Op zondag 8 november 2009 10:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
zeg...kneusje...heb je niets beters te doen dan mij lastigvallen ?Je bent nogal erg kinderachtig bezig namelijk..
Misschien moet jij je bek houden en je met je eigen zaken bemoeien als je niets fatsoenlijks weet te zeggenquote:Op zondag 8 november 2009 10:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon een keer je bek houden.
Wie zet er 3 foto's op zn hyves van een internet spelletje over feeen en drakenquote:Op zondag 8 november 2009 10:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Kerel, wie begint er ten eerste te janken om mn reactie ? Wie opent er ten tweede een volkomen treurig topic over notabene 3 foto's op mn hyves ?? (en vangt er ook nog es 2 slotjes mee...wauw...ben er trots op zal ik zeggen!)
![]()
Ik denk niet, ik ben etquote:Op zondag 8 november 2009 10:37 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mijn god...de arrogantie van je om zoiets te denken...dat maakt je nog triester eigenlijk![]()
Jij denkt zeker dat je een held bent ofzo?
Dit dusquote:Op zondag 8 november 2009 10:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Misschien moet jij gewoon een keer je bek houden.
Jij begint te janken als een wijf. En op een forum mag iedereen met iedereen bemoeien dus kom niet bijdehand praten.quote:Op zondag 8 november 2009 10:38 schreef DjinN het volgende:
[..]
Misschien moet jij je bek houden en je met je eigen zaken bemoeien als je niets fatsoenlijks weet te zeggen
Schat, ik zet tenminste nog foto's op mn hyves en fobo...Jij bent waarschijnlijk zo'n lelijke internetnerd die te schijt is om zn kop te laten zien...uit angst dat mensen hem af gaan zeikenquote:Op zondag 8 november 2009 10:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wie zet er 3 foto's op zn hyves van een internet spelletje over feeen en draken![]()
[..]
Ik denk niet, ik ben et
Pleur op, mismaakte trollquote:Op zondag 8 november 2009 10:40 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij begint te janken als een wijf. En op een forum mag iedereen met iedereen bemoeien dus kom niet bijdehand praten.
BWHAHAHAquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 10:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zou je trouwens ook niet geven.Een nijlpaard denk ik ook niet.
De eckte eckte fokkers hier hebben allang een foto van mij gezienquote:Op zondag 8 november 2009 10:41 schreef DjinN het volgende:
[..]
Schat, ik zet tenminste nog foto's op mn hyves en fobo...Jij bent waarschijnlijk zo'n lelijke internetnerd die te schijt is om zn kop te laten zien...uit angst dat mensen hem af gaan zeiken
Goed argumentquote:
Denk je dat dat me werkelijk ook maar iets interesseert ?quote:Op zondag 8 november 2009 10:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik zou je trouwens ook niet geven.Een nijlpaard denk ik ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |