quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Volgens mij is temperatuur niet te hoog maar is de straling niet perfect voor je edele delenquote:Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef IHVK het volgende:
Laptop op je schoot moet je nooit doen als man trouwens, want dan kun je geen kinderen meer krijgen (Temperatuur wordt te hoog)
Carriere maken en 10 kinderen baren, wel knap van je vrouwquote:Op zondag 8 november 2009 01:11 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens. Maar dan met kinderen. Zeg ik mama ik ga m'n vrouw 10 kinderen laten baren en dan mag jij voor ze zorgen want mijn vrouw zal waarschijnlijk carrière willen maken![]()
Zij is dan altijd
Ik ga echt nog geen auto halen en rijbewijs ga ik daar ook niet van betalenquote:Op zondag 8 november 2009 01:11 schreef Ayca het volgende:
Van die 6000 kan je dan mooi je rijbewijs + matig autootje van halen
Gewoon 2 keer een 5-ling barenquote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Carriere maken en 10 kinderen baren, wel knap van je vrouw.
Ik praat altijd over 4/5 kinderen, daar wordt m'n moeder nog niet gek om, maar als ik zeg dat ik dan niet kan werken en dus net zo goed m'n opleiding niet kan afmaken.. dan pas doet ze alsof ik gek ben
Komt een turk bij de kassaquote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef IHVK het volgende:
hm deze was wel eerder, maar liever geen Turkse TT van de FA's dus nog tip voor nieuwe TT?
We zullen zien.quote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij heb je als vrouw zijnde wel meer dan 6000 euro nodig om je rijbewijs te halen.
Ik heb mijzelf ook maar in bed geinstalleerd, maar echt fijn ligt het niet met zo'n laptop erbij.
Toekomstplannen en carrièrequote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef IHVK het volgende:
hm deze was wel eerder, maar liever geen Turkse TT van de FA's dus nog tip voor nieuwe TT?
dat is de grapquote:Op zondag 8 november 2009 01:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Komt een turk bij de kassa
Maak de grap eens af?
Dat was wel leuk ja. Ook al na mijn tijd.quote:Op zondag 8 november 2009 01:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest hieraan denken.
Ik wil meer richtingquote:Op zondag 8 november 2009 01:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest hieraan denken.
Wij hadden juist de leuke tekenfilms, beter dan die hedendaagse bagger in ieder geval.quote:Op zondag 8 november 2009 01:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat was wel leuk ja. Ook al na mijn tijd.
Oude IHVKquote:Op zondag 8 november 2009 01:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat was wel leuk ja. Ook al na mijn tijd.
Wel een vet idee dat dat allemaal je zoons zouden zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 01:19 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik wil meer richting
[ afbeelding ]
niels holgerssoooonquote:Op zondag 8 november 2009 01:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wij hadden juist de leuke tekenfilms, beter dan die hedendaagse bagger in ieder geval.
Ik voel me zo aangesprokenquote:Op zondag 8 november 2009 01:20 schreef IHVK het volgende:
zG waarom zijn pubers nog steeds niet welkom?
quote:Op zondag 8 november 2009 01:20 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
niels holgerssoooon
Wicky
Dommel
en nog veel meer
Ah jij bent ook van die tijd.quote:Op zondag 8 november 2009 01:20 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
niels holgerssoooon
Wicky
Dommel
en nog veel meer
quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 01:22 schreef wikwakka2 het volgende:
1990/1991 is dan ook het perfecte geboortejaar.
Ik was van plan om vanacht een film te gaan kijken maar dat zit er ook niet meer in gok ikquote:Op zondag 8 november 2009 01:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ik ga maar weer eens slapen. De wekker gaat om 10:00 exact, dat gaat nog eens wat worden.
Heheh ik ook altijd. En soms werd je dan te vroeg wakker en moest je wachten tot FoxKids eindelijk begon.quote:Op zondag 8 november 2009 01:23 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik werder vroeger altijd rond 6 uur ofzo wakker dus kon ik lekker Fox Kids kijken enzo![]()
Ik mocht geen Turkse tv meer kijken (Mijn Nederlands was echt slecht) dus dan maar dat dacht ik
Ken je het nog dat als je voor 6.00 wakker werd er helemaal niets te zien was op dat kanaal? Ik ging dan altijd met de televisie aanwachten, tot Fox Kids weer actief was.quote:Op zondag 8 november 2009 01:23 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik werder vroeger altijd rond 6 uur ofzo wakker dus kon ik lekker Fox Kids kijken enzo![]()
Ik mocht geen Turkse tv meer kijken (Mijn Nederlands was echt slecht) dus dan maar dat dacht ik
Jaquote:Op zondag 8 november 2009 01:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heheh ik ook altijd. En soms werd je dan te vroeg wakker en moest je wachten tot FoxKids eindelijk begon.
(proberen te) studeren, even naar het centrum mensen lastigvallen, nog meer studeren, de V&D/HEMA checken voor handschoenen.quote:
Ik zapte zo nu en dan nog wel eens naar Nederland 1 beetje nieuws kijken...Snapte er grotendeels niet veel van maar okquote:Op zondag 8 november 2009 01:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ken je het nog dat als je voor 6.00 wakker werd er helemaal niets te zien was op dat kanaal? Ik ging dan altijd met de televisie aanwachten, tot Fox Kids weer actief was.
Haal ook zo'n eekhoornmuts bij de H&M.quote:Op zondag 8 november 2009 01:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
(proberen te) studeren, even naar het centrum mensen lastigvallen, nog meer studeren, de V&D/HEMA checken voor handschoenen.
Laat maar, zag al dat ik te laat was (IHVK)quote:Op zondag 8 november 2009 01:26 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik zapte zo nu en dan nog wel eens naar Nederland 1 beetje nieuws kijken...Snapte er grotendeels niet veel van maar ok
H&M zit altijd vol gillende wijvenquote:Op zondag 8 november 2009 01:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Haal ook zo'n eekhoornmuts bij de H&M.
's middags vond je het nog hip.quote:Op zondag 8 november 2009 01:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
H&M zit altijd vol gillende wijven.
En heb jij zo'n muts die eruitziet alsof je een opgezet beest op je hoofd hebt? Wel hip eigenlijk, past hij bij je bontkraag?
Vroeger vond ik tv nog wel leuk om te kijken. Tegenwoordig heb ik steeds meer het gevoel dat men probeert te adverteren dan te entertainen. Daarom kijk ik tegenwoordig ook alleen nog maar actualiteitenprogramma's op de publieke omroepen en voetbal. En voor mijn TV series heb ik gelukkig het internetquote:Op zondag 8 november 2009 01:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laat maar, zag al dat ik te laat was (IHVK)![]()
Ik keek te veel tv met m'n broer en later ook met m'n zusje.
Als ik opsta na 10:30-11:00 vind ik dat mijn dag al verpest is.quote:Op zondag 8 november 2009 01:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
(proberen te) studeren, even naar het centrum mensen lastigvallen, nog meer studeren, de V&D/HEMA checken voor handschoenen.
Eigenlijk niks wat vroeg moet gebeuren, maar als ik niet op tijd opsta heb ik steeds het gevoel dat ik mijn dag heb verpest
Ik kijk nooit televisie, behalve naar de geweldige Turkse series. Ik wilde vandaag oude video's gaan kijken, maar m'n moeder heeft gewoon alles weggegooid.quote:Op zondag 8 november 2009 01:30 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Vroeger vond ik tv nog wel leuk om te kijken. Tegenwoordig heb ik steeds meer het gevoel dat men probeert te adverteren dan te entertainen. Daarom kijk ik tegenwoordig ook alleen nog maar actualiteitenprogramma's op de publieke omroepen en voetbal. En voor mijn TV series heb ik gelukkig het internet
Volgens mij zijn er 3 van.quote:Op zondag 8 november 2009 01:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar zit de HenM ook alweer? aan de bijenkorfzijde van die grote weg daar toch? Dat is toch weer 3 minuten extra lopen voor me.
Waar slaat dat eigenlijk opquote:Op zondag 8 november 2009 01:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er 3 van.
Eentje in de koopgoot (met mannenafdeling) bij de V&D één (zonder mannenafdeling) de derde weet ik niet, maar iemand zei gister dat er 3 waren.
Ik hou al sinds mijn 14e-15e het nieuws in de gatenquote:Op zondag 8 november 2009 01:31 schreef IHVK het volgende:
Actualiteiten checken op deze leeftijd? Ik dacht altijd dat ik de enige was.
Ik vind Turkse series altijd zo slechtquote:Op zondag 8 november 2009 01:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kijk nooit televisie, behalve naar de geweldige Turkse series. Ik wilde vandaag oude video's gaan kijken, maar m'n moeder heeft gewoon alles weggegooid.
Dat is toch leuk om te kijken? Ik volg het niet, maar als m'n zusje en moeder kijken, ga ik altijd vragen stellen. Zo mooi, hoe gek ze ervan wordenquote:Op zondag 8 november 2009 01:35 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik vind Turkse series altijd zo slecht
Alleen Avrupa Yakasi keek ik echt wekelijks...De rest is allemaal huil huil seriesof Arm vs rijk natuurlijk
Ik vind ze altijd zo slecht en zo voorspelbaar. En dan elke keer weer gewoon hetzelfde. Het lijkt alsof ze dezelfde script pakken, de namen veranderen en opnieuw uitzendenquote:Op zondag 8 november 2009 01:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is toch leuk om te kijken? Ik volg het niet, maar als m'n zusje en moeder kijken, ga ik altijd vragen stellen. Zo mooi, hoe gek ze ervan worden
Waarom pest jij mensen altijd?quote:Op zondag 8 november 2009 01:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is toch leuk om te kijken? Ik volg het niet, maar als m'n zusje en moeder kijken, ga ik altijd vragen stellen. Zo mooi, hoe gek ze ervan worden
Misschien is het nu toch maar tijd voor jou om je laptop uit te zetten?quote:Op zondag 8 november 2009 01:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb mijn wekker toch maar een half uurtje later gezet, anders ben ik morgen de hele dag moe.
Neem pillenquote:Op zondag 8 november 2009 01:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb mijn wekker toch maar een half uurtje later gezet, anders ben ik morgen de hele dag moe.
Welke klojo bracht mij nou ook alweer op het idee om mijn laptop mee naar bed te nemenquote:Op zondag 8 november 2009 01:39 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Misschien is het nu toch maar tijd voor jou om je laptop uit te zetten?
IHVKquote:Op zondag 8 november 2009 01:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welke klojo bracht mij nou ook alweer op het idee om mijn laptop mee naar bed te nemen?
Ja, dat klopt wel, maar toch kan ik er soms van genieten.quote:Op zondag 8 november 2009 01:38 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd zo slecht en zo voorspelbaar. En dan elke keer weer gewoon hetzelfde. Het lijkt alsof ze dezelfde script pakken, de namen veranderen en opnieuw uitzenden
Ik kijk toch echt liever high budget Amerikaanse tv series. Die kijken toch net ff iets fijner weg en kunnen flink wat spannender zijn en duren niet 2 uur lang zoals veel Turkse seriesquote:Op zondag 8 november 2009 01:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel, maar toch kan ik er soms van genieten.
quote:Op zondag 8 november 2009 01:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Om hun geirriteerde hoofden te zien.
Turkse series zijn gewoon grappigquote:Op zondag 8 november 2009 01:42 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik kijk toch echt liever high budget Amerikaanse tv series. Die kijken toch net ff iets fijner weg en kunnen flink wat spannender zijn en duren niet 2 uur lang zoals veel Turkse series
Moet jij ook niet eens gaan slapen ofzo?quote:Op zondag 8 november 2009 01:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weltrusten en succes met opstaan.
We hebben nog genoeg de tijd voor die toets, morgen ga ik nog genieten van het weekend.quote:Op zondag 8 november 2009 01:44 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Moet jij ook niet eens gaan slapen ofzo?
Kan je ff uitrusten zodat je daarna flink tegen aan kan met het leren van wiskunde
Ik kan morgen lekker aan de slag met het voorbereiden voor mijn Economie DSEquote:Op zondag 8 november 2009 01:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
We hebben nog genoeg de tijd voor die toets, morgen ga ik nog genieten van het weekend.
Was ein Kopfquote:
Wat is een DSE? Het doet me denken aan "SE", waar ik beter aan kan gaan werken morgen, heb nu al m'n eerste SE verkloot.quote:Op zondag 8 november 2009 01:46 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik kan morgen lekker aan de slag met het voorbereiden voor mijn Economie DSE![]()
Vind Tarkan z'n muziek niet zo leuk, snap echt niet meer waarom ik naar hem luisterde.quote:Op zondag 8 november 2009 01:47 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Maar wel leuke muziek
Ik heb daar volgens mij nog ergens een cassettebandje van!
Deel School Examenquote:Op zondag 8 november 2009 01:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is een DSE? Het doet me denken aan "SE", waar ik beter aan kan gaan werken morgen, heb nu al m'n eerste SE verkloot.
idd!quote:
Het luistert gewoon lekker weg zelfs na al die jarenquote:Op zondag 8 november 2009 01:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind Tarkan z'n muziek niet zo leuk, snap echt niet meer waarom ik naar hem luisterde.
Waarom heet het dan niet gewoon "SE", die toetsen tellen toch sowieso mee voor het SE en niets telt 100% mee, dus wat voegt het woordje "deel" toe.quote:Op zondag 8 november 2009 01:49 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Deel School Examen
Aangezien die toetsen meestal voor een bepaald percentage meetellen
Er zijn vakken waar je maar 1 SE cijfer krijgt. Tenminste bij ons op schoolquote:Op zondag 8 november 2009 01:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom heet het dan niet gewoon "SE", die toetsen tellen toch sowieso mee voor het SE en niets telt 100% mee, dus wat voegt het woordje "deel" toe.
Ok, apart. Bij ons volgens mij nietquote:Op zondag 8 november 2009 01:51 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Er zijn vakken waar je maar 1 SE cijfer krijgt. Tenminste bij ons op school
Opruimen op dit tijdstip?quote:Op zondag 8 november 2009 01:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga zo ook maar eens, eerst wel opruimen
that what jesus wantsquote:
Het is nu donker, als ik morgenvroeg zie wat voor rommel het is, word ik niet vrolijk wakker.quote:Op zondag 8 november 2009 01:52 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Opruimen op dit tijdstip?![]()
Dat moet je eerder doen meid![]()
Dat is omdat ik er benquote:Op zondag 8 november 2009 01:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Er is al een tijdje geen ruzie hier...
M'n ruziemaatjes zijn er niet, dat is het.quote:
Ja maar dan moet ik de rest van de dag wel gaan leren he!quote:
Ga nou eens leren man!quote:
Zeg dat maar tegen de politieke partijen en mensen die er op stemmen.quote:Op zondag 8 november 2009 14:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Een plan heeft geen waarde tot het is uitgevoerd.
Precies. Allemaal op de brandstapel!quote:Op zondag 8 november 2009 14:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar om het toe te kunnen passen moet je wel de theorie erachter kennen. Er zijn mensen die alleen maar formule's uit hun hoofd leren, dat zijn falers die niks van wiskunde begrepen hebben.
Luie donders. Een beetje het hele jaar niks doen en dan gaan kalgen over eindexamens die te moeilijk zijnquote:
Voerde jij alles uit wat van je werd verwacht?quote:Op zondag 8 november 2009 15:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Luie donders. Een beetje het hele jaar niks doen en dan gaan kalgen over eindexamens die te moeilijk zijn.
quote:Op zondag 8 november 2009 02:13 schreef ClioSporT het volgende:
vette shit..
Ik heb vandaag pilav gemaakt met kipsate en m'n moeder vond het vet lekker.
Vet goed of niet.![]()
Mischien moet je dat aan de leden van het RSC vragen, in plaats van normale mensenquote:Op zondag 8 november 2009 15:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jongens met een matje.. gebruiken die een stijltang voor hun matje
een matjequote:Op zondag 8 november 2009 15:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jongens met een matje.. gebruiken die een stijltang voor hun matje
Wat is RSC? En zijn jullie normale mensen?quote:Op zondag 8 november 2009 15:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien moet je dat aan de leden van het RSC vragen, in plaats van normale mensen.
Het Rotterdamsche Studenten Corps, die hebben allemaal gladgegelde matjes.quote:Op zondag 8 november 2009 15:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is RSC? En zijn jullie normale mensen?
Dankjewel, ik ben ook best normaalquote:Op zondag 8 november 2009 15:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het Rotterdamsche Studenten Corps, die hebben allemaal gladgegelde matjes.
Ik ben wel normaal, jij? IHVK weet ik niet zo zeker, hij draagt dode pelsdieren op z'n hoofd en jas.
Soms doe ik mijn haar netzoals Memoliquote:Op zondag 8 november 2009 15:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dankjewel, ik ben ook best normaal![]()
Ik vind een "vol" kapsel bij mannen niet zo erg, maar liever geen matje met stekels of zo.
Het is kak.quote:Op zondag 8 november 2009 15:16 schreef IHVK het volgende:
Ik heb best lang haar trouwens.
Moet weer naar de kapper. Maar het is wel studentikoos.
Leren jassen zijn stoer, mang. Mits echt leer.quote:Op zondag 8 november 2009 15:16 schreef IHVK het volgende:
Ik heb een matje, een bontkraag en een leren jas.
Ey wat kijk je.
Sommige Turken die zo zijn..quote:Op zondag 8 november 2009 15:16 schreef IHVK het volgende:
Ik heb een matje, een bontkraag en een leren jas.
Ey wat kijk je.
De Turk heeft mijn haar superkort geknipt, was ook wel nodig.quote:Op zondag 8 november 2009 15:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik had een vol kapsel, tot en met ik mij bij een Turk liet knippen en hij alles zo kort knipte dat er weinig meer over was.
Nee.. met van die oren, dat ook niet precies..quote:Op zondag 8 november 2009 15:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Gangster muts? Is dat niet gewoon een capuchon met bontkraag?
Dat is wel gangster.quote:Op zondag 8 november 2009 15:16 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Soms doe ik mijn haar netzoals Memoli
Ik ben niet kak. Alles behalve.quote:Op zondag 8 november 2009 15:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is kak.
[..]
Leren jassen zijn stoer, mang. Mits echt leer.
Omgquote:Op zondag 8 november 2009 15:18 schreef IHVK het volgende:
Memoli, ik weet nog vroeger gingen turkse meisjes in de bieb memoli uitprinten.
En toen zei die biebmuts. Waarom vinden jullie Turkse mannen met baarden leuk? Vind ook gewoon Nederlandse mannen zonder baarden leuk dat is beter. En ze keek er streng bij.
Dus blonde turkse mannen vallen buiten de boot?quote:Op zondag 8 november 2009 15:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omgmaar die donkere harigheid, maakt de man
Oh, een turkse brad pitt.quote:Op zondag 8 november 2009 15:20 schreef IHVK het volgende:
memoli
http://img290.imageshack.us/i/memoli0ei.jpg/
Ja, voor mij wel.quote:Op zondag 8 november 2009 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus blonde turkse mannen vallen buiten de boot?
Nah hij was jaartje of tien geleden heel erg bekend vanwege een serie die iedereen toen keek. Weet niet wat hij nu doet?quote:
Bruine ogen zijn zoooooooo mooiquote:Op zondag 8 november 2009 15:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Gelukkig heb ik het beste van beide werelden, blauwe ogen (bruine ogen zijn zoooooo standaard en 2008) en donker haar.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Memet_Ali_Alaboraquote:Op zondag 8 november 2009 15:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nah hij was jaartje of tien geleden heel erg bekend vanwege een serie die iedereen toen keek. Weet niet wat hij nu doet?
Zie het wel meer in Turkije, uniek hoeft niet per se mooi te zijnquote:Op zondag 8 november 2009 15:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn combinatie komt tenminste niet zo vaak voor, ik ben bijna uniek al zeg ik het zelf.
Zekers. Maar bij mannen ook, no homo.quote:Op zondag 8 november 2009 15:26 schreef IHVK het volgende:
Maar lichte ogen + donker haar vind ik wel een goede combinatie bij chicks.
Bruine ogen verder niks mis mee.
in Turkije, in turkije, maar hier in Nederland zie ik ze nooit.quote:Op zondag 8 november 2009 15:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zie het wel meer in Turkije, uniek hoeft niet per se mooi te zijn
m'n oomquote:Op zondag 8 november 2009 15:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
in Turkije, in turkije, maar hier in Nederland zie ik ze nooit.
hij is niet oudquote:Op zondag 8 november 2009 15:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
ik kijk niet naar oude turkse mannen met snor.
daarom kijk ik niet naar de meeste turkse serie'squote:
Is het serie's of series, ik raak zo verward he van het internet.quote:Op zondag 8 november 2009 15:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
daarom kijk ik niet naar de meeste turkse serie's
ik vind dat meisje uit Yabanci Damat best wel knapquote:
Wat een dramatische bagger, zegquote:Op zondag 8 november 2009 15:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
daarom kijk ik niet naar de meeste turkse serie's
Er zijn ook goede Turkse series.quote:Op zondag 8 november 2009 15:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat een dramatische bagger, zeg. Toch grappig dat in al die clips die ik heb gezien het altijd wel over liefde/seks/verkrachting of zo gaat
.
En hoe die kerel jankt als hij met een stukje glas tegen z'n hoofd is geraakt.
Series dus.quote:Op zondag 8 november 2009 15:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is het serie's of series, ik raak zo verward he van het internet.
Ik vind haar juist weer helemaal niets.quote:Op zondag 8 november 2009 15:31 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
ik vind dat meisje uit Yabanci Damat best wel knap
http://i8.raidpic.com/76nehir_erdogan_005.jpg
Gevalletje vrouwennijd?quote:Op zondag 8 november 2009 15:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind haar juist weer helemaal niets.
Ze is juist hartstikke knap. Ziet er ook gewoon als een Turks meisje uit. Vaak zie je dat zulke meisjes haar gaan blonderen enzoquote:Op zondag 8 november 2009 15:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind haar juist weer helemaal niets.
Haha nee, anders had ik die andere vrouw ook niet mooi genoemd, terwijl ik ze beide niet ken.quote:Op zondag 8 november 2009 15:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik begin honger te krijgen. Wat zal ik eens gaan halen?
[..]
Gevalletje vrouwennijd?
kapsalon?quote:Op zondag 8 november 2009 15:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, ik begin honger te krijgen. Wat zal ik eens gaan halen?
[..]
Gevalletje vrouwennijd?
Of gewoon lekker homemade Turks etenquote:Op zondag 8 november 2009 15:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
kapsalon?
Subway?
Tonijnsalade met AH excellent brood ?
Ik bekijk nu andere foto's, ze is inderdaad mooi, raar hoe 1 foto m'n mening kan veranderenquote:Op zondag 8 november 2009 15:34 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ze is juist hartstikke knap. Ziet er ook gewoon als een Turks meisje uit. Vaak zie je dat zulke meisjes haar gaan blonderen enzo
Op de foto die ik gepost heb lijkt het alsof iemand teveel bezig geweest is met photoshop ofzo...Bij tv-series etc. ziet ze er echt knap uitquote:Op zondag 8 november 2009 15:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik bekijk nu andere foto's, ze is inderdaad mooi, raar hoe 1 foto m'n mening kan veranderen
Kan kloppen, heb die serie volgens mij gevolgd in Turkije, andere foto's is ze wel mooiquote:Op zondag 8 november 2009 15:39 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Op de foto die ik gepost heb lijkt het alsof iemand teveel bezig geweest is met photoshop ofzo...Bij tv-series etc. ziet ze er echt knap uit
Ik help mama wel mee in het huishoudenquote:Op zondag 8 november 2009 15:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, jullie wonen allemaal zeker nog thuis en eten wat de pot schaft zonder een vinger uit te steken, ik moet alles zelf doen.
Als je alleen voor jezelf hoeft te koken ben je heus wel in een half uurtje klaar hoorquote:Op zondag 8 november 2009 15:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, jullie wonen allemaal zeker nog thuis en eten wat de pot schaft zonder een vinger uit te steken, ik moet alles zelf doen.
Maar mijn ouders kunnen veel beter en lekkerder koken zonder dat ik iets er voor hoef te doen.quote:Op zondag 8 november 2009 15:41 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Als je alleen voor jezelf hoeft te koken ben je heus wel in een half uurtje klaar hoor
Ga gewoon bij de Turk eten, lekker aderverkalkingquote:Op zondag 8 november 2009 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga nog maar even boodschappen doen voor de AH dichtgaat, dan eten en dan weer verder met studeren. Denk ik.
niet huilen vriendquote:Op zondag 8 november 2009 15:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Zeg het dan goed, het is Salam Aleykum, wat een verbastering van de Arabische taal.
Turken houden van Arabierenquote:Op zondag 8 november 2009 15:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Merhaba is ook al zoiets, doe eens origineel en jat geen woorden uit het arabisch.
Nee. Waarom zou je dat in godsnaam doen.quote:Op zondag 8 november 2009 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik denk altijd na over aderverkalking, is dit normaal, doen jullie het ook?
Ik denk na over wat ik deze week heb gegeten en krijg medelijden met m'n aderen..quote:Op zondag 8 november 2009 15:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee. Waarom zou je dat in godsnaam doen.
het arabisch kent geen klinkers, dus je toch kan zelf invullen hoe je het uitspreekt?quote:Op zondag 8 november 2009 15:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Zeg het dan goed, het is esSalam Aleykum, wat een verbastering van de Arabische taal.
het arabisch kent wel klinkers. alleen ze schrijven het niet op.quote:Op zondag 8 november 2009 15:51 schreef Gratau het volgende:
[..]
het arabisch kent geen klinkers, dus je toch kan zelf invullen hoe je het uitspreekt?
Fransquote:
ja dat bedoel ik swaquote:Op zondag 8 november 2009 15:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
het arabisch kent wel klinkers. alleen ze schrijven het niet op.
ze gebruiken van die mooie symbooltjes zoals wij de trema's hebben, om klinkers aan te duiden.quote:Op zondag 8 november 2009 15:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
het arabisch kent wel klinkers. alleen ze schrijven het niet op.
Was niet alleen Turks.. maar ik heb deze week meer dan 25 mini snickers gegeten en meer dan 10 andere chocola dingesquote:Op zondag 8 november 2009 15:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, eigenlijk is het wel begrijpelijk als je altijd van dat vettige turkse voedsel eet.
Ik weet niet wat te veel is, maar toch denk ik er dagelijks over na, m'n moeder lacht me uit.quote:Op zondag 8 november 2009 15:54 schreef IHVK het volgende:
Nee maar heel veel mensen zeggen dat het Arabisch geen klinkers kent, dat wil ik even uit de wereld hebben.
Overigens moet je aan aderverkalking denken na >35 tenzij je absurd veel verzadigd vet eet.
Verleerd?quote:Op zondag 8 november 2009 15:55 schreef Gratau het volgende:
ik kon arabisch lezen, wat voel ik me trots al ik daar nu aan terugdenk
Zal wel meevallen joh, ik eet ook veel te veel troep en mijn cholesterol was gewoon normaal tot onder normaal.quote:Op zondag 8 november 2009 15:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Was niet alleen Turks.. maar ik heb deze week meer dan 25 mini snickers gegeten en meer dan 10 andere chocola dinges+ te veel chips + shoarma metknoflook saus
een te veel aan verzadigd vet in m'n aderen..
Aderverkalking begint toch vroeg, maar je merkt het veel later pas.. dus denk je dat je voedingspatroon van nu geen invloed heeft op of je later aderverkalking krijgt of niet (dus heo erg je het krijgt)quote:Op zondag 8 november 2009 15:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zal wel meevallen joh, ik eet ook veel te veel troep en mijn cholesterol was gewoon normaal tot onder normaal.
Kwartier later, je bent er nogquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 20:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kwartier later, je bent er nog![]()
weet je wat "Franse Encarta" is op de methodesite?
Welkom in de hel van Twente riepen ze in het stadionquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 21:49 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Welkom in de hel van Twente riepen ze in het stadion
Nou ik hoop dat dat kut stadion tot de grond toe afbrand!
Ik heb Frans en Duits, kan niets anders met e&m.quote:Op zondag 8 november 2009 21:46 schreef EchoAlpha het volgende:
Lol Frans is echt![]()
Dan nog liever Duits
Nee, ik ontdek net dat ik toch niet klaar ben. Het is onbelangrijk huiswerk (niet leerzaam), maar ik moet het maken, anders mag ik de les niet meer in. Dat kan dus problemen opleveren voor m'n overgang.quote:
Huh, jij had toch n&g? Welke vakken heb je nog meer?quote:Op zondag 8 november 2009 22:27 schreef EchoAlpha het volgende:
Morgen eerste 3 uur vrij dus ik heb nog even tijd om economie te gaan leren
Wisselkoersen en balansen
Ik heb E&M (Wiskunde A enzoquote:Op zondag 8 november 2009 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Huh, jij had toch n&g? Welke vakken heb je nog meer?
Ik dacht dat jij later wis B was gaan doen, maar het is dus andersom?quote:Op zondag 8 november 2009 22:33 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik heb E&M (Wiskunde A enzo)
Met aardrijkskunde, m&o en informatica.
M&O is gewoon echt makkelijk in vergelijking met economie. Gewoon een paar begrippen leren en een stel formules kunnen gebruiken. That's itquote:Op zondag 8 november 2009 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij later wis B was gaan doen, maar het is dus andersom?
Is m&o moeilijk in de zesde? Ik heb Frans i.p.v. aardrijkskunde
Ik heb een paar vragen niet beantwoord, ik hoop dat ze me er niet daarvoor gaat uitsturen. Het is wel echt iets voor haar.quote:
Ik vind economie (tot nu toe!) makkelijker dan m&o.quote:Op zondag 8 november 2009 22:36 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
M&O is gewoon echt makkelijk in vergelijking met economie. Gewoon een paar begrippen leren en een stel formules kunnen gebruiken. That's it
Doe dan ook gewoon alle vragen, zo te horen duurt het toch maar een paar minuten.quote:Op zondag 8 november 2009 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb een paar vragen niet beantwoord, ik hoop dat ze me er niet daarvoor gaat uitsturen. Het is wel echt iets voor haar.
M&O kan ik bijna maken zonder te leren omdat al die begrippen wel duidelijk zijn. Economie moet ik toch echt ff gaan lezen en wat begrippen gaan onthouden. Ook het uitwerken van sommen vind ik iets lastiger.quote:Op zondag 8 november 2009 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind economie (tot nu toe!) makkelijker dan m&o.
Ik heb geen zin om de tekst te lezen en het kan zo zijn dat ik het niet snap, dus de perfecte smoes. Die vrouw spoort sowieso niet, iemand was laatst biologie aan het leren, ze zei daar heb je toch niets aan, Frans is veel beter, dan kun je communiceren met mensen.quote:Op zondag 8 november 2009 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe dan ook gewoon alle vragen, zo te horen duurt het toch maar een paar minuten.
Ik hoor echt andere dingen, mensen die nu in de vijfde zitten vertellen erover en ik heb er daarom ook helemaal geen zin. Als ik dat geklaag hoor, vraag ik me af of ik niet beter havo had kunnen doen, ik ben al een jaar kwijt.quote:Op zondag 8 november 2009 22:39 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
M&O kan ik bijna maken zonder te leren omdat al die begrippen wel duidelijk zijn. Economie moet ik toch echt ff gaan lezen en wat begrippen gaan onthouden. Ook het uitwerken van sommen vind ik iets lastiger.
Gelukkig zijn beide vakken niet zo heel moeilijk..Ik sta voor beide gewoon een 7
Dan zeg je: zonder biologie was jij nu dood.quote:Op zondag 8 november 2009 22:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om de tekst te lezen en het kan zo zijn dat ik het niet snap, dus de perfecte smoes. Die vrouw spoort sowieso niet, iemand was laatst biologie aan het leren, ze zei daar heb je toch niets aan, Frans is veel beter, dan kun je communiceren met mensen.
Het is of 'als vrouw' of 'vrouw zijnde'.quote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij heb je als vrouw zijnde wel meer dan 6000 euro nodig om je rijbewijs te halen.
Ik heb mijzelf ook maar in bed geinstalleerd, maar echt fijn ligt het niet met zo'n laptop erbij.
Bij ons is er een Frans docente die gillend de klas uit rende schreeuwend dat ze geesten zag...quote:Op zondag 8 november 2009 22:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om de tekst te lezen en het kan zo zijn dat ik het niet snap, dus de perfecte smoes. Die vrouw spoort sowieso niet, iemand was laatst biologie aan het leren, ze zei daar heb je toch niets aan, Frans is veel beter, dan kun je communiceren met mensen.
Nee, ik hoef haar gezeik niet aan te horen. Ik had 1x een grap gemaakt over dat Arabieren kontenlikkers zijn van Fransen, je had haar gezicht moeten zien, gek wijf..quote:Op zondag 8 november 2009 22:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zeg je: zonder biologie was jij nu dood.
En dan is ze stil.
Dat is mij al eens eerder verteld, toch maakte ik de fout weer.quote:Op zondag 8 november 2009 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is of 'als vrouw' of 'vrouw zijnde'.
HAVO doen is opzich gewoon relaxed.quote:Op zondag 8 november 2009 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik hoor echt andere dingen, mensen die nu in de vijfde zitten vertellen erover en ik heb er daarom ook helemaal geen zin. Als ik dat geklaag hoor, vraag ik me af of ik niet beter havo had kunnen doen, ik ben al een jaar kwijt.
Ok, het wordt steeds erger met de docenten.quote:Op zondag 8 november 2009 22:42 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Bij ons is er een Frans docente die gillend de klas uit rende schreeuwend dat ze geesten zag...
Gast heb je de chat van gisteren lopen nalezenquote:Op zondag 8 november 2009 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is of 'als vrouw' of 'vrouw zijnde'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |