quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Volgens mij is temperatuur niet te hoog maar is de straling niet perfect voor je edele delenquote:Op zondag 8 november 2009 01:10 schreef IHVK het volgende:
Laptop op je schoot moet je nooit doen als man trouwens, want dan kun je geen kinderen meer krijgen (Temperatuur wordt te hoog)
Carriere maken en 10 kinderen baren, wel knap van je vrouwquote:Op zondag 8 november 2009 01:11 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens. Maar dan met kinderen. Zeg ik mama ik ga m'n vrouw 10 kinderen laten baren en dan mag jij voor ze zorgen want mijn vrouw zal waarschijnlijk carrière willen maken![]()
Zij is dan altijd
Ik ga echt nog geen auto halen en rijbewijs ga ik daar ook niet van betalenquote:Op zondag 8 november 2009 01:11 schreef Ayca het volgende:
Van die 6000 kan je dan mooi je rijbewijs + matig autootje van halen
Gewoon 2 keer een 5-ling barenquote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Carriere maken en 10 kinderen baren, wel knap van je vrouw.
Ik praat altijd over 4/5 kinderen, daar wordt m'n moeder nog niet gek om, maar als ik zeg dat ik dan niet kan werken en dus net zo goed m'n opleiding niet kan afmaken.. dan pas doet ze alsof ik gek ben
Komt een turk bij de kassaquote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef IHVK het volgende:
hm deze was wel eerder, maar liever geen Turkse TT van de FA's dus nog tip voor nieuwe TT?
We zullen zien.quote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij heb je als vrouw zijnde wel meer dan 6000 euro nodig om je rijbewijs te halen.
Ik heb mijzelf ook maar in bed geinstalleerd, maar echt fijn ligt het niet met zo'n laptop erbij.
Toekomstplannen en carrièrequote:Op zondag 8 november 2009 01:15 schreef IHVK het volgende:
hm deze was wel eerder, maar liever geen Turkse TT van de FA's dus nog tip voor nieuwe TT?
dat is de grapquote:Op zondag 8 november 2009 01:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Komt een turk bij de kassa
Maak de grap eens af?
Dat was wel leuk ja. Ook al na mijn tijd.quote:Op zondag 8 november 2009 01:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest hieraan denken.
Ik wil meer richtingquote:Op zondag 8 november 2009 01:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest hieraan denken.
Wij hadden juist de leuke tekenfilms, beter dan die hedendaagse bagger in ieder geval.quote:Op zondag 8 november 2009 01:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat was wel leuk ja. Ook al na mijn tijd.
Oude IHVKquote:Op zondag 8 november 2009 01:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat was wel leuk ja. Ook al na mijn tijd.
Wel een vet idee dat dat allemaal je zoons zouden zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 01:19 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik wil meer richting
[ afbeelding ]
niels holgerssoooonquote:Op zondag 8 november 2009 01:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wij hadden juist de leuke tekenfilms, beter dan die hedendaagse bagger in ieder geval.
Ik voel me zo aangesprokenquote:Op zondag 8 november 2009 01:20 schreef IHVK het volgende:
zG waarom zijn pubers nog steeds niet welkom?
quote:Op zondag 8 november 2009 01:20 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
niels holgerssoooon
Wicky
Dommel
en nog veel meer
Ah jij bent ook van die tijd.quote:Op zondag 8 november 2009 01:20 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
niels holgerssoooon
Wicky
Dommel
en nog veel meer
quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 01:22 schreef wikwakka2 het volgende:
1990/1991 is dan ook het perfecte geboortejaar.
Ik was van plan om vanacht een film te gaan kijken maar dat zit er ook niet meer in gok ikquote:Op zondag 8 november 2009 01:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ik ga maar weer eens slapen. De wekker gaat om 10:00 exact, dat gaat nog eens wat worden.
Heheh ik ook altijd. En soms werd je dan te vroeg wakker en moest je wachten tot FoxKids eindelijk begon.quote:Op zondag 8 november 2009 01:23 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik werder vroeger altijd rond 6 uur ofzo wakker dus kon ik lekker Fox Kids kijken enzo![]()
Ik mocht geen Turkse tv meer kijken (Mijn Nederlands was echt slecht) dus dan maar dat dacht ik
Ken je het nog dat als je voor 6.00 wakker werd er helemaal niets te zien was op dat kanaal? Ik ging dan altijd met de televisie aanwachten, tot Fox Kids weer actief was.quote:Op zondag 8 november 2009 01:23 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik werder vroeger altijd rond 6 uur ofzo wakker dus kon ik lekker Fox Kids kijken enzo![]()
Ik mocht geen Turkse tv meer kijken (Mijn Nederlands was echt slecht) dus dan maar dat dacht ik
Jaquote:Op zondag 8 november 2009 01:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heheh ik ook altijd. En soms werd je dan te vroeg wakker en moest je wachten tot FoxKids eindelijk begon.
(proberen te) studeren, even naar het centrum mensen lastigvallen, nog meer studeren, de V&D/HEMA checken voor handschoenen.quote:
Ik zapte zo nu en dan nog wel eens naar Nederland 1 beetje nieuws kijken...Snapte er grotendeels niet veel van maar okquote:Op zondag 8 november 2009 01:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ken je het nog dat als je voor 6.00 wakker werd er helemaal niets te zien was op dat kanaal? Ik ging dan altijd met de televisie aanwachten, tot Fox Kids weer actief was.
Haal ook zo'n eekhoornmuts bij de H&M.quote:Op zondag 8 november 2009 01:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
(proberen te) studeren, even naar het centrum mensen lastigvallen, nog meer studeren, de V&D/HEMA checken voor handschoenen.
Laat maar, zag al dat ik te laat was (IHVK)quote:Op zondag 8 november 2009 01:26 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Ik zapte zo nu en dan nog wel eens naar Nederland 1 beetje nieuws kijken...Snapte er grotendeels niet veel van maar ok
H&M zit altijd vol gillende wijvenquote:Op zondag 8 november 2009 01:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Haal ook zo'n eekhoornmuts bij de H&M.
's middags vond je het nog hip.quote:Op zondag 8 november 2009 01:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
H&M zit altijd vol gillende wijven.
En heb jij zo'n muts die eruitziet alsof je een opgezet beest op je hoofd hebt? Wel hip eigenlijk, past hij bij je bontkraag?
Vroeger vond ik tv nog wel leuk om te kijken. Tegenwoordig heb ik steeds meer het gevoel dat men probeert te adverteren dan te entertainen. Daarom kijk ik tegenwoordig ook alleen nog maar actualiteitenprogramma's op de publieke omroepen en voetbal. En voor mijn TV series heb ik gelukkig het internetquote:Op zondag 8 november 2009 01:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laat maar, zag al dat ik te laat was (IHVK)![]()
Ik keek te veel tv met m'n broer en later ook met m'n zusje.
Als ik opsta na 10:30-11:00 vind ik dat mijn dag al verpest is.quote:Op zondag 8 november 2009 01:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
(proberen te) studeren, even naar het centrum mensen lastigvallen, nog meer studeren, de V&D/HEMA checken voor handschoenen.
Eigenlijk niks wat vroeg moet gebeuren, maar als ik niet op tijd opsta heb ik steeds het gevoel dat ik mijn dag heb verpest
Ik kijk nooit televisie, behalve naar de geweldige Turkse series. Ik wilde vandaag oude video's gaan kijken, maar m'n moeder heeft gewoon alles weggegooid.quote:Op zondag 8 november 2009 01:30 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Vroeger vond ik tv nog wel leuk om te kijken. Tegenwoordig heb ik steeds meer het gevoel dat men probeert te adverteren dan te entertainen. Daarom kijk ik tegenwoordig ook alleen nog maar actualiteitenprogramma's op de publieke omroepen en voetbal. En voor mijn TV series heb ik gelukkig het internet
Volgens mij zijn er 3 van.quote:Op zondag 8 november 2009 01:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar zit de HenM ook alweer? aan de bijenkorfzijde van die grote weg daar toch? Dat is toch weer 3 minuten extra lopen voor me.
Waar slaat dat eigenlijk opquote:Op zondag 8 november 2009 01:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er 3 van.
Eentje in de koopgoot (met mannenafdeling) bij de V&D één (zonder mannenafdeling) de derde weet ik niet, maar iemand zei gister dat er 3 waren.
Ik hou al sinds mijn 14e-15e het nieuws in de gatenquote:Op zondag 8 november 2009 01:31 schreef IHVK het volgende:
Actualiteiten checken op deze leeftijd? Ik dacht altijd dat ik de enige was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |