OMG!quote:Op zondag 8 november 2009 11:30 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
JJ
H
Wat een schrik!
Gelukkig dat jij en je auto er relatief goed vanaf gekomen zijn.
* geeft heel voorzichtigop zijn slapende bolletje*
Ik ben ook al produktief geweest voor mijn doen: buurmeisje laten oefenen met de katteverzorging. Uiteraard wilde Yoko niet doen wat ik had verwacht want die houdt niet zo van kleine lieve buurmeisjes. Dus dinsdag komt ze nog een keertje langs.
Daarna mijn tuin ontbladerd. En er lagen er best wat.Opeens is mijn tuin weer tegel en aarde ipv blad.
En ik heb al ideetjes voor mijn SS gedicht. En kadootjes weet ik denk ik ook al.
Want ik ken mijn SS persoon best goed denk ik.
Goeiemogguhquote:Op zondag 8 november 2009 11:30 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
JJ
H
Wat een schrik!
Gelukkig dat jij en je auto er relatief goed vanaf gekomen zijn.
* geeft heel voorzichtigop zijn slapende bolletje*
Ik ben ook al produktief geweest voor mijn doen: buurmeisje laten oefenen met de katteverzorging. Uiteraard wilde Yoko niet doen wat ik had verwacht want die houdt niet zo van kleine lieve buurmeisjes. Dus dinsdag komt ze nog een keertje langs.
Daarna mijn tuin ontbladerd. En er lagen er best wat.Opeens is mijn tuin weer tegel en aarde ipv blad.
En ik heb al ideetjes voor mijn SS gedicht. En kadootjes weet ik denk ik ook al.
Want ik ken mijn SS persoon best goed denk ik.
Dat doet ze expres, wedden?quote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OMG!Nou, dan heb ik al een vermoeden
Ik wist niet dat jij een dragqueen was, sorryquote:
Zag je toch gisterquote:Op zondag 8 november 2009 11:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een dragqueen was, sorry
Goed he?quote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Goeiemogguh
Wat een activiteit... ik zit nog op te laden om te gaan snoeien en jij bent al klaar met een hoop werkjes
Ow kut! Niet cryptisch genoeg.quote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
OMG!Nou, dan heb ik al een vermoeden
quote:Op zondag 8 november 2009 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doet ze expres, wedden?
Ze wil nu dat wij denken dat ze Takaiki heeft.
Heb ik me dan toch verschreven?quote:Op zondag 8 november 2009 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
En ik kijk zo es naar dat verlanglijstje van diegene wiens lootje ik heb.
Maar waar de neuk haal je een 'Fleshlight' en wat doet 't?
Flashlight word er toch zeker bedoeld
Doe maar eens google images heb je al ontbeten?quote:Op zondag 8 november 2009 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Nee hoor, je kwam zo mannelijk overquote:Op zondag 8 november 2009 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zag je toch gister![]()
Maar, het deed wel ff pijn vanochtend ja. Dus was lekker water aan het drinken, toen dacht ik; laat ik eens gaan douchen.
Kom ik terug, heeft Mips mn flesje water omgegooid.Flinke plas water en door het hele huis natte kattenpootjes
Fist light; een lamp voor in je knuistjequote:Op zondag 8 november 2009 11:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik bedoelde fetish light.Je weet vast wel wat dat is.
![]()
Let wel op he, er stond bij extra large. Had je dat wel gezien?quote:Op zondag 8 november 2009 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wat maakt dat nou weer uit.quote:Op zondag 8 november 2009 11:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Let wel op he, er stond bij extra large. Had je dat wel gezien?
Ik wacht op m'n vader, die is onderweg. Met een kettingzaag op een ladder van 6 meter, doe ik liever niet in m'n uppiequote:Op zondag 8 november 2009 11:46 schreef oh-oh het volgende:
MrSubtle, je had al lang klaar kunnen zijn met snoeien, wat let je, tis zo een prachtig weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ooooooh ok.quote:Op zondag 8 november 2009 11:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wacht op m'n vader, die is onderweg. Met een kettingzaag op een ladder van 6 meter, doe ik liever niet in m'n uppie
Weet je, ik vroeg me dat ook al af. JJH bleef maar drammen dat het een goed product was en dat het iets was voor op zijn lijstje... heb het er ook maar op gezet... en volgens JJH moest ik vragen om de extra large omdat ik een grote schoenmaat heb. Dat verband met lichtsterkte snapte ik ook niet helemaalquote:Op zondag 8 november 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit.![]()
Als er maar voldoende licht uit komt lijkt me belangrijker
Je kunt zoiets beter filmen, op foto's krijg je de pijn en de paniek vaak niet goed vastgelegdquote:Op zondag 8 november 2009 11:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh ok.
Nee dat moet je niet in je eentje doen, dan kan niemand enge foto's maken en zo
Ja, is je camera geladen?quote:Op zondag 8 november 2009 11:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Je kunt zoiets beter filmen, op foto's krijg je de pijn en de paniek vaak niet goed vastgelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |