Sinds wanneer heb jij schoonouders?quote:Op zondag 8 november 2009 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb keileuke ex-schoonouders![]()
Mogge!
Hier ook alweer produktief geweest.
Was in de machine, laaaaaaang gedouched met Lush,ver gelopen al met de honden.
Binnen nog es leuk met ze gespeeld.
Bentovoerbakjes voor ze gemaakt![]()
En nu ontbijten
ik zit in de top 100quote:Op zondag 8 november 2009 11:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg toch ex-schoonouders![]()
Top 100 van zaterdag 7 november 2009
05. 152 Surveillance-Fiets
10. 146 MrSubtle
17. 115 Bamba
28. 087 Greys
34. 078 Ml-etje
39. 070 Cat22
49. 065 DeZwabber
52. 064 oh-oh
54. 061 JJH
79. 047 Harajuku.
79. 047 ferrari_rood
86. 045 Loveless85
86. 045 nieslief
* Pagan heeft nog geen koffie gehad, later maar eens teruglezen.quote:Op zondag 8 november 2009 11:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij schoonouders?
We gaan zo naar mijn echtgenoot's schoonvader
http://www.smulweb.nl/143594/koken/recept/Forel-op-ardeense-wijzequote:Op zondag 8 november 2009 11:12 schreef MrSubtle het volgende:
Zag ik nou goed dat jij laatst 1st stond oh-oh?![]()
Vanavond foreleens even zoeken naar wat goede recepten voor forel uit de oven
Oh daar heb ik zo te zien wel zo goed als alles voor in huisquote:Op zondag 8 november 2009 11:18 schreef Pagan het volgende:
http://www.smulweb.nl/143594/koken/recept/Forel-op-ardeense-wijze
Hihihihi, welkom in de F&F SC!quote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zit in de top 100voor het eerst !
Een sopjequote:Op zondag 8 november 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
Mogguh![]()
LOOTJESHYPER: wat staat er nou op die foto Subtle? Een overbelicht kopje koffie waar je vergeten bent koffie bij te doen of een sopje? Ga je papier machéeeeeeejun?
Gefeliciteerd met deze twijfelachtige eerquote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2009 11:12 schreef MrSubtle het volgende:
Zag ik nou goed dat jij laatst 1st stond oh-oh?![]()
Vanavond foreleens even zoeken naar wat goede recepten voor forel uit de oven
Geen kater?quote:
Feliquote:Op zondag 8 november 2009 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand op het werk had het over forel donderdag, dus ik MOEST wel forel kopen gisterenquote:Op zondag 8 november 2009 11:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja vrijdag.
Op een werkdag...
En een drukke ook nog![]()
Oeh forel, das lekkah
Dunnoquote:Op zondag 8 november 2009 11:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Een sopje
Papier Macheejuh doe je toch niet met een sopje trouwens![]()
Wat zij zegt!quote:Op zondag 8 november 2009 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Feli![]()
Das omdat je nu in de OP staat mop, dan gaat t vanzelf
Tweedehands wespennest?quote:Op zondag 8 november 2009 11:19 schreef Greys het volgende:
Mogguh![]()
LOOTJESHYPER: wat staat er nou op die foto Subtle? Een overbelicht kopje koffie waar je vergeten bent koffie bij te doen of een sopje? Ga je papier machéeeeeeejun?
quote:Eendjes in veiligheid
AMSTERDAM - Stagiaire Priscilla van het Haagse vogelasiel De Wulp ontfermt zich over de negen kuikentjes die werden gevangen op NS-station Rijswijk.
Het negental waggelde gisterochtend over het spoor achter moeder-eend aan, toen moeder plots werd gegrepen door een voorbij razende locomotief. Moeder overleefde het ongeluk niet en de pulletjes vluchtten het Rijswijkse treinstation in waar ze zich in alle hoeken en gaten al piepend van angst schuil hielden.
Omdat de kuikentjes zich ook dichtbij het spoor bevonden, werd het spoorteken ’last’ ingeseind, waardoor de treinen nabij Rijswijk niet harder dan 40 km/u mochten. Na anderhalf uur waren alle eendjes door de medewerkers van de dierenambulance in veiligheid gebracht en kon het treinverkeer weer hersteld worden.
Ik heb ook nog nooit zelf gepapiermacheet hoorquote:Op zondag 8 november 2009 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dunno
Maar misschien kiep je straks wel wat eh... *wat was het ook weer* .... behanglijm bij dat sopje?
Want je bent toch aan het klussen?
/Sherlock
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |