Check missie iedereen in de stress laten schieten geslaagdquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:33 schreef MrSubtle het volgende:
Godver, nu kan ik helemaal naar den oost-groningen gaan rijden om daar m'n pakket te versturen
Er wonen er best een aantal bij elkaar in de regio volgens mij.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:33 schreef MrSubtle het volgende:
Godver, nu kan ik helemaal naar den oost-groningen gaan rijden om daar m'n pakket te versturen
Alle post uit Limburg en Brabant gaat volgens mij via sorteercentrum Den Bosch en krijgt daar een stempel. Vroeger was dat Sittard voor Limburg maar ik meen nu niet meerquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Er wonen er best een aantal bij elkaar in de regio volgens mij.
Dus die poststempel zegt nog niet alles, als er iemand poststempel Rotterdam krijgt dan kunnen het er al zeker drie zijn!En zo zit dat ook bij jou en Cat. Dus helemaal waterdicht zal het niet zijn helaas.
En Takkedinges ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Er wonen er best een aantal bij elkaar in de regio volgens mij.
Dus die poststempel zegt nog niet alles, als er iemand poststempel Rotterdam krijgt dan kunnen het er al zeker drie zijn!En zo zit dat ook bij jou en Cat. Dus helemaal waterdicht zal het niet zijn helaas.
Owja, natuurlijk! Takkietakkie ook! Dat maakt het alleen maar weer moeilijker dusquote:
Oh leukquote:Op zondag 8 november 2009 @ 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Ik he net gemeet met de poezels van Remlof(mijn exopvangpoezel
) en remlof zelf natuurlijk, men ik stink nu wel naar rook
kroegen die zich geen reet aan trekken van rookverbod enzo
Jaquote:
Wat tof van haar!quote:Op zondag 8 november 2009 @ 00:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben vandaag naar de dierenwinkel geweest om weer van die knoeperds van kauwstaven voor Rocky te kopen. Je weet wel: van die dingen die bijna een kilo per stuk wegen. Zeg ik tegen de baas: kan ik er ook veel krijgen? Tis voor mijn geadopteerde hond! Zegt ze![]()
![]()
: Ow, dan doe ik mee; hoef ik er niet aan te verdienen! Dus ik heb er 100 besteld!
jaquote:Op zondag 8 november 2009 00:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh leukAlles goed met Pixel?
[..]
Wat fijn!quote:Op zondag 8 november 2009 @ 00:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaen dr nieuwe vriendinnetje is ook lief
had speelmuisjes meegenomen die vielen goed in de smaak
we moeten als je er aan toe bent enzo nog steeds een keer afspreken voor foto's
Ik zie het wel veschijnen. heeft geen haast hoorquote:Op zondag 8 november 2009 00:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat fijn!
Ja, ik zei net al tegen Re dat we je moeten pm-en, komt 1 dezer dagen
Ik ga slapen!
Oei, tis wel een heel lief, maar zielig konijntje!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niemand heeft het lootje van knijntje getrokken
[ afbeelding ]
...hij had zich zo verheugd
Oh, wat mooie foto's van Cat haar katten!quote:
Jaquote:
Joh, stuur hem naar mij, post ik hem voor je.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:33 schreef MrSubtle het volgende:
Goed! Dat is echt Secret Santaquote:Op zondag 8 november 2009 00:17 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben vandaag naar de dierenwinkel geweest om weer van die knoeperds van kauwstaven voor Rocky te kopen. Je weet wel: van die dingen die bijna een kilo per stuk wegen. Zeg ik tegen de baas: kan ik er ook veel krijgen? Tis voor mijn geadopteerde hond! Zegt ze![]()
![]()
: Ow, dan doe ik mee; hoef ik er niet aan te verdienen! Dus ik heb er 100 besteld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |