1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Niemand heeft het lootje van knijntje getrokkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:12 schreef nieslief het volgende:
Oeh mooie ava. mr.Subtiel
Oeh dat vind deze ontvanger wel leukquote:
Acherrum.....quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Niemand heeft het lootje van knijntje getrokken
[ afbeelding ]
...hij had zich zo verheugd
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum.....![]()
Yoko wil jouw knijntje vast verrassen hoor.
Och mijn muis wil hem ook vast wel even kusjeknuffelkroel doen.quote:
quote:
Oh sorry, hoe bedoelde je het?quote:
Alsof ik je dat nu nog ga zeggen.quote:
Wat is ie mooiquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:16 schreef MrSubtle het volgende:
Niemand heeft het lootje van knijntje getrokken
[ afbeelding ]
...hij had zich zo verheugd
É-normquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
HAHA hebben jullie mij gemist?!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alsof ik je dat nu nog ga zeggen.
Het is uit.
Tussen jou en mij en tussen Knijn en Yoko.
Een van die twee komt in ieder geval op canvas. Maar ik weet nog niet welke.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:25 schreef Cat22 het volgende:
Mooi zijn ze he? Ik had haar gevraagd om Yoko's groene ogen vast te leggen. Nou, da's gelukt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n wijs hoofd op zo'n speelse gestoorde poes.
Met een naam er onder?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik had al een anonieme vraag gekregen
Nee ik ga m'n naam er toch niet onder zetten?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een naam er onder?Elies en Fiets!
Neequote:Op zaterdag 7 november 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:29 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee ik ga m'n naam er toch niet onder zetten?![]()
Je hebt het toch wel genoteerd he?quote:
Ik heb jouw naam eronder gezet Greys...quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben heel nieuwsgierig naar alle notities van Greys zo rond 16 decemberquote:
Ah dat ik dat nou nog even moest zien, degene die mij een ban wilde gevenquote:
Ik vind dat die hier ook gepubliceerd moeten worden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben heel nieuwsgierig naar alle notities van Greys zo rond 16 december
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb jouw naam eronder gezet Greys...![]()
Oeps...
Ja lach maar, maar nu DML heeft gezegd dat ze al een geheime vraag heeft gekregen heb ik net mooi alle namen genoteerd die sinds net en nu online waren!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben heel nieuwsgierig naar alle notities van Greys zo rond 16 december
Zie je nou DML? Told you she'd do itquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ja lach maar, maar nu DML heeft gezegd dat ze al een geheime vraag heeft gekregen heb ik net mooi alle namen genoteerd die sinds net en nu online waren!
Die vraag zo snel was een enorme hint qua wie ik kan schrappen ja, I like my Secret Santaquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ja lach maar, maar nu DML heeft gezegd dat ze al een geheime vraag heeft gekregen heb ik net mooi alle namen genoteerd die sinds net en nu online waren!
Kortom we moeten allemaal vriendjes blijven met Greys tot 16 dec. Dat worden geen rellen meer voorlopigquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Zie je nou DML? Told you she'd do it![]()
Behalve ikke dan :pquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kortom we moeten allemaal vriendjes blijven met Greys tot 16 dec. Dat worden geen rellen meer voorlopig
Hello!quote:
Hoezo eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kortom we moeten allemaal vriendjes blijven met Greys tot 16 dec. Dat worden geen rellen meer voorlopig
Raschaoot hiero.......quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hello!
[..]
Hoezo eigenlijk?Ik snap hem niet
Maar ik ben de draad qua alles eigenlijk al volledig kwijt nu, dus dat zegt niet zoveel
Jaaaaa jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
Maar ik ben de draad qua alles eigenlijk al volledig kwijt nu, dus dat zegt niet zoveel
Jij noteert alles wat maar een hint kan zijn over wie wie heeft dus wij willen de 16e jouw notities confiscerenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hello!
[..]
Hoezo eigenlijk?Ik snap hem niet
Flitsbezoekjequote:Op zaterdag 7 november 2009 22:45 schreef nieslief het volgende:
oeh engelse crimi op belgie ik ben weer verdwenen.......
Hihihihi. Heb jij mij dan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:45 schreef nieslief het volgende:
[..]
Raschaoot hiero.......
Die wil gewoon rode draadjes in de surprise he.......
Ohhhhhhhh jullie willen gewoon ouderwetsch bij mij spieken!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:45 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij noteert alles wat maar een hint kan zijn over wie wie heeft dus wij willen de 16e jouw notities confiscerenMaar dan moeten we je wel te vriend houden en mogen we dus niet rellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |