Als die krengen nu eens synchroon zwaaiden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* doet mee en hoeft nu zelf al die smilies niet te posten
Hulp nodigquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:06 schreef Ynske het volgende:
Om MY Goodness
k heb t moeilijkste lootje ooit getrokken
Daar is Ing droog en slim genoeg voor om dat 'een leuk lijstje' te noemen hoor, trust me!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]en je hebt al aan de helft verraden dat jij hen niet hebt
namelijk alle mensen die nog geen lijstje hebben ingevuld
Je weet toch dat wij sarcasme hier heel slecht trekken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou...dat lijstje was eiks sarcastisch bedoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat dusquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is Ing droog en slim genoeg voor om dat 'een leuk lijstje' te noemen hoor, trust me!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
WHOEEEEEEEEEEEE ik weet mijn lootje ook!
Ja Ing, vond je mijn lijstje leuk?
*maakt notitie* ... Ingetje heeft niet GreysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*CHECK*!
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
dat houd ik even in mijn achterhoofdquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hulp nodigik ben onafhankelijk hier
![]()
Ziek?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:08 schreef nieslief het volgende:
pffff hatsjoe,
ik ga op de bank liggen denk ik
hatsjoe
Ikke ook ik loop hier nog niet zo lang.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:08 schreef Ynske het volgende:
kijk
[..]
dat houd ik even in mijn achterhoofd
yup ziekjes. beetje hoesten, proesten enzow.quote:
Ik denk juist van wel!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
*maakt notitie* ... Ingetje heeft niet Greys*CHECK*!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:09 schreef Ynske het volgende:
Cat, ben aan t uploaden
nog n kwartiertje 6 soesjes wachten ongeveer
Sterktequote:Op zaterdag 7 november 2009 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
Visite![]()
Bier drinken, film kijken, vervelend nou![]()
Ik heb ook al allerlei ideetjes.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:09 schreef Bamba het volgende:
Crap, nu wil ik eigenlijk meteen gaan shoppen.
![]()
![]()
Ik vind het nu al zoooo leuk
![]()
![]()
Viel Spass!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
Visite![]()
Bier drinken, film kijken, vervelend nou![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:03 schreef Greys het volgende:
Goodbye deed nog heel gevaarlijk!Dat was bijna GoodbyeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
ik ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:09 schreef Bamba het volgende:
Crap, nu wil ik eigenlijk meteen gaan shoppen.
![]()
![]()
Ik vind het nu al zoooo leuk
![]()
![]()
Ik ook niet maar ben wel (al zeg ik het zelf) erg goed in het vinden van kado's door gewoon steeds alle opmerkingen te noteren (goh dat is een enorm leuke armband..papiertje pakt).quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:09 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ikke ook ik loop hier nog niet zo lang.
Now say it like you mean it.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:11 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik ook![]()
![]()
HYPER HYPER HYPER HYPER HYPER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Je Blijdorp-ho'squote:Op zaterdag 7 november 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Have fun Ll, nog wel even stiekem tussendoor aan je Blijdorp-ho's denken he, tijdens al die mannenactiviteiten!LOOTJEEEEEEEEEEEEEEEEE
Door de smerigheid heen: Moooooi!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
Even een enorm smerige vloer showen
[ afbeelding ]
En het bad![]()
[ afbeelding ]
ik meen 't behoorlijkquote:
dan heb jij vast mij getrokkenquote:
*zapt even*quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooie vloer hoor.
Wat een kul discussie op ned2.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Door de smerigheid heen: Moooooi!
Thnxquote:
Nee dat kan niet, Ing heeft mij al.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, Ing heeft mij al.![]()
En
Tis roze voor mijn ogenquote:
onbeperkt!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
IK WIL WETEN WIE MIJ HEEFT!![]()
Oh DML, hoe vaak kan je je verlanglijstje nog aanvullen eventueel?
Ik heb er nu e.e.a. in gezet, maar kan je het later nog een keer aanvullen als ik straks nog iets bedenk?
PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PMquote:
yepquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:23 schreef Bamba het volgende:
En kun je ook onbeperkt met je lootje communiceren Ynske?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM PM
Oke, dat is ook wel fijn!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep
ik heb zelfs n maand geleden t lootje nog kunnen aanpassen om mijn adres eruit te halen van vorig jaar
Ligt eraan. Naartjie krijgt genoeg te eten en probeerde net weg te komen met een soesje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
Ow ladies en Gents, als een kat zo'n beetje al het hondenvoer dat te krijgen (gewoon alles openkrabt, blikken omgooit enz.) is opeet ben ik dan gek of geeft haar eigen baasje haar niets te eten?
Jammer hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Ah oke, dus geheime vragen stellen kan ook onbeperkt.
Ben benieuwd of iemand van ons in de komende tijd nog gewoon per ongeluk een keer 'groetjes *naam*' onder die geheime vraag zet en zichzelf dan verraadt
En denk er om he, we zijn niet om te kopen, geen PM-verraaierij!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Hihihihi.
Ik ben echt benieuwd wie zich een keer per ongeluk verspreekt ofzo!
En ik ga notities maken wie wat zegt, om uit te proberen te puzzelen wie wie heeft.
Ynske zei dat ze een moeilijke heeft bv, genoteerd!
Ja ze werd altijd al wel slecht verzorgd, zat met kerst en oud en nieuw bij ons.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Naartjie krijgt genoeg te eten en probeerde net weg te komen met een soesje.![]()
Maar er zullen vast meer tekenen zijn bij de kat waar jij het over hebt dat hij/zij niet genoeg te eten krijgt.
Maar men kan natuurlijk ook expres dingen 'per ongeluk' verklappenquote:
Dan is het niet jij of ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
Hihihihi.
Ik ben echt benieuwd wie zich een keer per ongeluk verspreekt ofzo!
En ik ga notities maken wie wat zegt, om uit te proberen te puzzelen wie wie heeft.
Ynske zei dat ze een moeilijke heeft bv, genoteerd!
Het kan best zijn dat ze mij heeft, want ik had nog geen lijstje ingevuld.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan is het niet jij of ik
En ik ben ook geneigd om me te verspreken bij het vragenstellen
Maar jij bent nou net een van die mensen waarvoor je geen lijstje nodig hebtquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat ze mij heeft, want ik had nog geen lijstje ingevuld.
Da's dan ook moeilijk
FAK!Zo weten we nog niets
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:48 schreef Bamba het volgende:
Hahahaha, ik kan er ook niet tegen hoor. Ik ben veul te nieuwschierig hiervoor
Vind je?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Maar jij bent nou net een van die mensen waarvoor je geen lijstje nodig hebt
Hihihihihi, weet je dat ik dat nou nét aan het denken was?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Oh, weet je wat je ook kunt doen om de boel op te naaien?
Dat ik bv een geheime vraag stel aan mijn lootje die nergens op slaat en dan groetjes *andere naam* er onder zet, dus een andere naam dan mijn eigen naam.
Ah nee sorry DML, ik zal me gedragen
Ze zijn gewoon allemaal lief.quote:
Ik heb wel ideeen in welke winkels te kijken en wat jouw smaak is. Dus degeen die jou heeft kan me mailen om raadquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je?
Ik zou niet weten wat ik voor mij moest kopen!![]()
Volgens mij heb jij zó door wie jouw Secret Santa is..Jij let overal opquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:51 schreef Greys het volgende:
Oh en waar je ook nog mee uit moet kijken:
Als je *NU* bv een geheime vraag gaat stellen dan kan diegene op zijn/haar klompjes aanvoelen dat je dan nu online bent. Dus dat moet dan ook nog eens in het geniep
Ik voorspel een grote verwarrende chaos!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihihi, weet je dat ik dat nou nét aan het denken was?
Nok te doorzichtigquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb wel ideeen in welke winkels te kijken en wat jouw smaak is. Dus degeen die jou heeft kan me mailen om raad
Hé Nok, doe me jouw mailadres effe!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb wel ideeen in welke winkels te kijken en wat jouw smaak is. Dus degeen die jou heeft kan me mailen om raad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tot nu toe heb ik nog geen flauw benul in elk geval!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zó door wie jouw Secret Santa is..Jij let overal op
Surpriseavond bij ons thuis.quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voorspel een grote verwarrende chaos!![]()
Dat straks iemand roept 'Ja poffer, nu weet ik wie mij heeft, diegene heeft zich verraden!Zonde!'.
En dat dat dan helemaal niet zo is, dat een ander dat gedaan heeft onder een andere naam.
En dat de échte die diegene heeft dan roept 'Huh? Ik heb niets gezegd!'.
En dat je het dan alsnog weet
Of dat dat dan OOK weer nep is!
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHOEHOE
Nee joh, dan gaat ze toch twijfelenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zó door wie jouw Secret Santa is..Jij let overal op
Ik dacht al hetzelfdequote:Op zaterdag 7 november 2009 21:48 schreef Greys het volgende:
Oh, weet je wat je ook kunt doen om de boel op te naaien?
Dat ik bv een geheime vraag stel aan mijn lootje die nergens op slaat en dan groetjes *andere naam* er onder zet, dus een andere naam dan mijn eigen naam.
Ik ookquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:03 schreef MrSubtle het volgende:
Ik durf niets meer te posten, bang dat ik iets verraad
Jij weet best complexe manieren om jezelf te verradenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ben bv echt het type dat denkt evil te zijn door een verkeerde naam te zetten onder een geheime vraag en dan 2 seconden later hier te gaan roepen 'Oeps ik heb per ongeluk mezelf verraden met de geheime vraag' en dat ik mezelf daarmee dan JUIST verraad doordat degene die dan de verkeerde naam leest dan weet dat ik eigenlijk die verkeerde naam was.![]()
moeten we haast afspreken om allemaal tegelijk een vraag te stellenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ben bv echt het type dat denkt evil te zijn door een verkeerde naam te zetten onder een geheime vraag en dan 2 seconden later hier te gaan roepen 'Oeps ik heb per ongeluk mezelf verraden met de geheime vraag' en dat ik mezelf daarmee dan JUIST verraad doordat degene die dan de verkeerde naam leest dan weet dat ik eigenlijk die verkeerde naam was.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |