hehehehehehequote:Op zondag 8 november 2009 11:52 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Weet je, ik vroeg me dat ook al af. JJH bleef maar drammen dat het een goed product was en dat het iets was voor op zijn lijstje... heb het er ook maar op gezet... en volgens JJH moest ik vragen om de extra large omdat ik een grote schoenmaat heb. Dat verband met lichtsterkte snapte ik ook niet helemaal
Oh lekker zwemmen!quote:Op zondag 8 november 2009 11:58 schreef nieslief het volgende:
Wij gaan zo zwemmen......![]()
![]()
Dat doen we nooit......![]()
Zo lastig zelf in bikiekmenie hijsen en dan ook nog twee jongens omkleden......
Maar met z´n tweeen moet dat lukken toch?
Ja mama. Zal ik doen hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
Oh lekker zwemmen!
Pas je op voor haaien?
quote:Op zondag 8 november 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
Ik zou zo weer die Oceanium tunnel in gaan vandaag
Ben nu al blij met mijn abonnement.
Nou ja, behalve dan met de manier waarop ik het abonnement verkreeg gister. Dat 'tuig' dat met me mee was ging mee het kantoortje in waar ze dat abbo gingen klaarmaken. Op het moment dat ik mijn geboortedatum (en vooral het jaar) moest noemen kwam er een gejoel van dat bankje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:
quote:Op zondag 8 november 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Moet nog wachten op het ontdooien van de broodjes. Die moeten dan wel eerst gegeten worden en dan gaan wel lekker eventjes zwemmen. Dat lukt nog niet een hele middag. Hangt ook wel van de drukte af. We willen de jongens watervrij maken en i.v.m. hun PDD-NOS moet het dan niet te druk zijn. We hebben een leuk klein zwembad uitgezocht in Hengelo.quote:
"Whaaaaaaaa 1973! Jaaaaa nou kan je niet liegen he?????quote:
Echt goed krijg je ze niet omdat het door glas is en ik alles maar gewoon op auto schiet, want ik heb er geen verstand van. Maar het licht scheen zo mooi naar binnenquote:(wel mooooie foto's!)
Zijn mooi hoor die foto's.quote:Op zondag 8 november 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
"Whaaaaaaaa 1973! Jaaaaa nou kan je niet liegen he?????![]()
"
En die mevrouw nog heel schattig "We controleren het niet hoor".
Dat had ze dan wel eens eerder mogen zeggen
[..]
Echt goed krijg je ze niet omdat het door glas is en ik alles maar gewoon op auto schiet, want ik heb er geen verstand van. Maar het licht scheen zo mooi naar binnen
Dan kun je iig. iemand anders de schuld geven.quote:Op zondag 8 november 2009 11:48 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik wacht op m'n vader, die is onderweg. Met een kettingzaag op een ladder van 6 meter, doe ik liever niet in m'n uppie
Mooie foto's.quote:Op zondag 8 november 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
Ik zou zo weer die Oceanium tunnel in gaan vandaag
Ben nu al blij met mijn abonnement.
Nou ja, behalve dan met de manier waarop ik het abonnement verkreeg gister. Dat 'tuig' dat met me mee was ging mee het kantoortje in waar ze dat abbo gingen klaarmaken. Op het moment dat ik mijn geboortedatum (en vooral het jaar) moest noemen kwam er een gejoel van dat bankje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Hebbie goed gedaan hoor Greys, zat toevallig nog mijn foto's te kijken die ik daar genomen heb toen ik eerder eens was. Echt slecht, of met flits en dan zie je die natuurlijk reflecteren op het glas, of gewoon heel wazig enzo dóór het glas.quote:Op zondag 8 november 2009 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
"Whaaaaaaaa 1973! Jaaaaa nou kan je niet liegen he?????![]()
"
En die mevrouw nog heel schattig "We controleren het niet hoor".
Dat had ze dan wel eens eerder mogen zeggen
[..]
Echt goed krijg je ze niet omdat het door glas is en ik alles maar gewoon op auto schiet, want ik heb er geen verstand van. Maar het licht scheen zo mooi naar binnen
Het glas is gebogen omdat het een glazen tunnel is waar je doorheen loopt. En dat vertekent, want als je alleen naar het glas kijkt en je beweegt zelf word je ook bijna duizeligquote:Op zondag 8 november 2009 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Die stomme vissen moesten ook es stil leren staan joh, dan kreeg je ze wel scherp!
De kleuren zijn zo gaaf![]()
Kun je niet van die snelle reeksen schieten met je camera?
Dan moet je die stand es proberen, daar redt de mijne het nog best ok mee als het licht goed is
Ja, zo is het en niet anders!quote:Op zondag 8 november 2009 12:08 schreef oh-oh het volgende:
En 1973 is toevallig wel echt t beste jaar ooit hoor Greys![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
En overigens was je zelf ook gemeen Greys. Bij de kwallenfamilie.
quote:Op zondag 8 november 2009 12:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mooie foto's.Dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 8 november 2009 12:10 schreef Loveless85 het volgende:
En overigens was je zelf ook gemeen Greys. Bij de kwallen![]()
![]()
SSSSSSSSSSHT.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |