Klopt, aan de andere kant had die Dave dat ook van tevoren kunnen weten.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:26 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Opzich misschien best logisch, het is wel een erg hechte familie. Volgens mij zitten ze bijna allemaal 24/7 op elkaars lip, zou ik ook niet echt behoefte aan hebben/
Die van vrijdagavond laat heb ik niet gezien, ik bedoelde die rond 20.00 uur komt, de oudere afleveringen.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bedoel je die aflevering van afgelopen Vrijdag?
foxy past ook nog wel in dat rijtje!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
Maar hoe heet het beestje nou?
Flair? Alsof Diva en Juicy nog niet erg genoeg was
ze kijken nooit naar hun eigen show denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
Laten ze nu al Bruce met het hondje alleen, ze kennen hun eigen zoontje nog niet zeker?
Oh ja, ook dat nogquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vrees nu al dat dat beestje 6 maanden later ook al gedekt is door 1 van alle honden die er bij de Pfaffs rondlopen
Jep, kwart voor twaalf pas. En straks om tien voor acht ook gewoon een uitzending, aangezien er geen voetbal is de komende drie wekenquote:Op maandag 21 december 2009 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
Vrijdag komt het programma gewoon, alleen dan wat later dan normaal.
Iddquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef 3FMaster het volgende:
Bruce moest weer alles uit de koelkast halen. Dammit, ik zou helemaal gek worden van dat jong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |