Ja ook, en dat ze buiten zitten en dat Bruce ze voeten op tafel doet als het niet mag, das de aflevering van afgelopen zaterdag in belgie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Met dat potje verf bedoel je? Dat is 1 van de weinige keren dat ik hem heb gezien...
Dan denk ik dat Dave me niet meer opvalt, want ik kan het me niet meer herrinnerenquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:29 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Ja ook, en dat ze buiten zitten en dat Bruce ze voeten op tafel doet als het niet mag, das de aflevering van afgelopen zaterdag in belgie.
jep, een boob-jobquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
Debby kwam haar plastisch chirurg tegen op dat feestje, wat heeft ze laten doen dan? Borsten of iets anders?
ik vond het ook vrij irritantquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:54 schreef Rauzer het volgende:
Het gras leggen van afgelopen week vond ik ook wel typisch trouwens. JM die samen met Frank het gras gaat doen maar vervolgens met z'n handen in z'n zij op Frank staat te foeteren
En Jean-Marie met handschoenen aan en Frank zonderquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:54 schreef Rauzer het volgende:
Het gras leggen van afgelopen week vond ik ook wel typisch trouwens. JM die samen met Frank het gras gaat doen maar vervolgens met z'n handen in z'n zij op Frank staat te foeteren
nee hij komt echt not Sympathico overquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:28 schreef Starlie het volgende:
Ik begin steeds meer een hekel aan JM te krijgen... ik vind het echt een hork... ze noemen hem wel El Sympathico maar ik zie het echt niet!!
Hij komt soms een beetje lomp over, maar ik vind hem wel een cultheld. Altijd iedereen een hand geven, en "alles goed mannen?" vragenquote:Op zaterdag 28 november 2009 22:28 schreef Starlie het volgende:
Ik begin steeds meer een hekel aan JM te krijgen... ik vind het echt een hork... ze noemen hem wel El Sympathico maar ik zie het echt niet!!
Ja dat vind ik ook altijd leukquote:Op zondag 29 november 2009 11:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij komt soms een beetje lomp over, maar ik vind hem wel een cultheld. Altijd iedereen een hand geven, en "alles goed mannen?" vragen
Hoeveel mensen staan daar eigenlijk op de gang???quote:Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef DarkElf het volgende:
lekker rustig bevallen met iedereen tegen de deur geplakt
vind ik ook, is een echte Pfaff-traditie gewordenquote:Op maandag 30 november 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Ah ik vind het wel wat hebben, wij zouden dat echt nooooit zo doen, maar tis wel echt speciaal toch, zo met zn allen aan die deur, zo doen ze dat altijd he
Inderdaadquote:Op maandag 30 november 2009 20:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar die broers van nicolas zijn wel uberlekker!
Nee joh, die onstond door Keanu Reeves, dat was veel eerder al.quote:Op maandag 30 november 2009 20:31 schreef amaranta het volgende:
En was dit nou de 1e Keano? Ontstond hiermee de keano-babyboom?
Maar het is toch wel zo dat na deze Keano er ineens heel veel Keanos waren?quote:Op maandag 30 november 2009 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, die onstond door Keanu Reeves, dat was veel eerder al.
Bompa was echt zo lief he
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:05 schreef pronkjewail het volgende:
Lag nicholas nou in het ziekenhuisbed terwijl Debby op het gastenbed lag??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |