OMG so truequote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat noemen we hier in SHO lieve kindjes
maar ja, dat gaat ook al niet echt op voor den bruceke
quote:Op maandag 16 november 2009 12:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat noemen we hier in SHO lieve kindjes
maar ja, dat gaat ook al niet echt op voor den bruceke
volgens mij 14 puppiesquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:29 schreef Pannenkoeken het volgende:nu heb ik de laatste paar afleveringen gemist. Maar vraag me af hoeveel puppies zijn er nou uiteindelijk geboren
?
Die Dave had het wel aardig naar z'n zin zo te zien hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 11:16 schreef Rianne84 het volgende:
Een echte Pfaffbruiloft. Vraag me af of Dave daar wel op zat te wachten
quote:
Ik altijd maar denken dat Kenji op Sam lijkt, maar hij lijkt toch meer op Kelly als ik deze foto zo zie!quote:
Heb ze wel vaker wijn/champagne zien drinken terwijl ze zwanger waren, viel me toen ook al op..quote:Op woensdag 18 november 2009 11:16 schreef Rianne84 het volgende:
Een echte Pfaffbruiloft. Vraag me af of Dave daar wel op zat te wachten
En ik blijf me ook verbazen... de gyneacoloog zegt niets over champagne, dus dan mag je wel champagne als je zwanger bent?
vanavond zat ze weer aan de champiequote:Op maandag 23 november 2009 19:19 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Heb ze wel vaker wijn/champagne zien drinken terwijl ze zwanger waren, viel me toen ook al op..
Nou echt erg! Ik dacht neem ze dan allemaal maar, zo duur zijn die dingen nu ook weer niet denk ik!quote:
Zo zie je wel goed dat Debby enorm op Carmen lijkt zeg!quote:
misschien omdat hij als enige een fatsoenlijke baan heeftquote:Op donderdag 26 november 2009 14:30 schreef Starlie het volgende:
In de nieuwe afleveringen die nu in België worden uitgezonden en die je hier kunt downloaden zie je Dave echt bijna nooit meer...
Ook maar ik zat er ook aan te denken dat hij heel die familie en al dat gedoe er omheen misschien ook een beetje zat is... Dave is zo normaal volgens mij hoeven die camera's van hem niet zo...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:36 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
misschien omdat hij als enige een fatsoenlijke baan heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |