quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:20 schreef zarGon het volgende:
Komt een Turk bij een uitzendbureau en zegt tegen de medewerker: "Ik zoek werk!"
Waarom op de medewerker reageert: "Ik heb het perfecte baantje voor u".
Turk: "Ow ja wat dan?"
Medewerker: "Je hoeft niets te doen, werkt maar 1 uur in de week, je krijgt een nieuwe mercedes van de zaak en je verdient een miljoen euro per uur!"
Turk: "Meneer maakt een grapje".
Medewerker: "Ja, wie begon er hier nou met grappen maken!"
Nee. Maar de eerste vier keer was ik niet tevreden met de zin.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Herschrijf jij je posts altijd een keer of vijf voordat je op "Invoeren" drukt?
Jij kan je e-mailadres goed verbergen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Maar de eerste vier keer was ik niet tevreden met de zin.
[ afbeelding ]
Ik had er nog naar gezocht!
Je hoort het te horen! Turks eten, grote jongen, aardige kerel, stoute hond, klein meisje, groot hoofd, kleine televisie, lelijke auto, saaie vent, stom boek etc.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij kan je e-mailadres goed verbergen!
Kun je het trouwens niet oefenen (eindigen met een -e of niet)
hij is leukquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:20 schreef zarGon het volgende:
Komt een Turk bij een uitzendbureau en zegt tegen de medewerker: "Ik zoek werk!"
Waarom op de medewerker reageert: "Ik heb het perfecte baantje voor u".
Turk: "Ow ja wat dan?"
Medewerker: "Je hoeft niets te doen, werkt maar 1 uur in de week, je krijgt een nieuwe mercedes van de zaak en je verdient een miljoen euro per uur!"
Turk: "Meneer maakt een grapje".
Medewerker: "Ja, wie begon er hier nou met grappen maken!"
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Maar de eerste vier keer was ik niet tevreden met de zin.
[ afbeelding ]
Ik had er nog naar gezocht!
Ja, ik hoor het ook, maar ik wil weten of hij het niet kan oefenen. Misschien invuloefeningen (als hij het echt wil leren) en dan voelt hij het na een tijdje beter aan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hoort het te horen! Turks eten, grote jongen, aardige kerel, stoute hond, klein meisje, groot hoofd, etc.
Hoeveel kostte een knipbeurt?quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Je bent lui of je bent het niet. Ik ben ook maar naar de (duurdere) kapper naast mijn gebouw geweest, volgens mij zat er een goedkopere even verderop, maar ja, luiheid. Ook Turken trouwens. Ze zetten mij deze week wel érg veel af.
En straks word ik door de bewakers naar de vierde verdieping gestuurd.
15 euro, dat is toch niet te geleuve. In de laatste 10 jaar heb ik mij voor 5 en 2 jaar geleden 6 euro per keer laten knippen.quote:
Dat is duur jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
15 euro, dat is toch niet te geleuve. In de laatste 10 jaar heb ik mij voor 5 en 2 jaar geleden 6 euro per keer laten knippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |