UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef rulerofdeath het volgende:
wie gaan d'r vanaamd heen zuipen?
die houdt het gezuip niet bij?quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Misschien hek wa last van een te trage schildklier, zou veel verklaren...
Muhauhauha iemand wil weer op z'n flikker krijgenquote:
Mocht je dat hebben, daar kan je gewoon pillen voor slikken, verder niet echt een big deal... zou dus "mooi" zijn!quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Neuh, met zuipen doe ik het de laatste tijd wa henig an, maar lees dat mensen met deze klachten last hebben van o.a.:
- verminderde eetlust, maar wel gewicht erbij krijgen
- zich suf voelen
- snel moe zijn
- lichamelijke arbeid zvm vermijden
- veel slapen en toch niet fit wakker worden
- etc
Ik wacht de 17e nov maar af
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Mocht je dat hebben, daar kan je gewoon pillen voor slikken, verder niet echt een big deal... zou dus "mooi" zijn!
ik nu !quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef rulerofdeath het volgende:
wie gaan d'r vanaamd heen zuipen?
PANENKAAAAAAAAquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:59 schreef Chr1st1aan het volgende:
Mijn headset deed 't niet meer.
En die penalty's...you are lucky my friend
Oldenzaalquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
zo naar oldenzaal denk ik, nog meer kandidaten?
Ik kan niet beloven dat ik niks gedronken heb... maar ik ben d'r wel!quote:Op zondag 8 november 2009 00:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
iemand hier nu nog online die dus niet hen zoepen is???
En nu ga ik lekker slapen! doegg!quote:Op zondag 8 november 2009 00:35 schreef sjoemie1985 het volgende:
iemand hier nu nog online die dus niet hen zoepen is???
kats gefeliciteerdquote:
neuken?quote:
Gefeliciteerd gozer!quote:
hee ruler!, alles goed?quote:
ja hoorquote:
ik ook, doot henig anquote:Op zondag 8 november 2009 03:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga trouwens slapen, mazzel!
GEFELICITEEEEEEEEERD!!!quote:
Als je dat omdraait krijg je *paaag* HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH1!1111!!!!quote:
Een beetje wazig?quote:Op zondag 8 november 2009 13:31 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me heel raar door dit plaatje!!!![]()
![]()
![]()
Feliquote:Op zondag 8 november 2009 14:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net met 3-0 gewonnen van Hardenberg
Het lukt me maar niet om er van te houden.quote:Op zondag 8 november 2009 14:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Selma
maar voetbal is wel leuk hoor
Van welke sport hou jij danquote:Op zondag 8 november 2009 14:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het lukt me maar niet om er van te houden.
Van geeneen.Ik word er zo moe van. Hoewel ik fitness en badminton wel Eventjes kan waarderen.quote:
Hoezo visite beneden? Jij zit boven ofzo?quote:Op zondag 8 november 2009 14:55 schreef haakon het volgende:
dankje Selma !
visite beneden, bier, vanavond bruins,. hoi hoi hoi
jaquote:Op zondag 8 november 2009 14:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoezo visite beneden? Jij zit boven ofzo?
Ah zo, maar een hele fijne dag en avond dan nog.quote:Op zondag 8 november 2009 14:58 schreef haakon het volgende:
[..]
jawas nog fifa aant doen,
en FOK!en natuurlijk
ratel!quote:
Ik ben heul geen tuig!quote:
ik wil wel tuigen met jou!quote:Op zondag 8 november 2009 15:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wel of geen tuig, zo noemt men dat.
Player player!!quote:Op zondag 8 november 2009 16:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik wil wel tuigen met jou!
ga jij kijken?quote:
we hebben zoveel gemeen, ik ga namelijk ook niet kijkenquote:Op zondag 8 november 2009 17:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
gekkerd... ik zou niet eens weten welke zender... zal zo wel ff zappen om de stand te zien...
quote:Op zondag 8 november 2009 16:18 schreef haakon het volgende:
Marko bedankt ! Marko bedankt ! Marko Marko Marko Bedankt !
quote:Op zondag 8 november 2009 19:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
Twente was beter
Bedankt he. Heb heerlijk geslapen.quote:Op zondag 8 november 2009 23:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik wens u allen een prettige nachtrust!
dat kanquote:Op maandag 9 november 2009 11:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Marko, Wouter
Zometeen werken van 13:00 tot 20:00
hoezo zo vroeg begonnen dan?quote:Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vanaf 810 en moet 'gewoon' tot 1700
hmm, fijnquote:Op maandag 9 november 2009 11:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, keertje douchen en dan naar de winkel, huisgenoten hebben zo te zien vanochtend al het brood opgegeten
Robinquote:
officieel is het 08.15 t/m 17.00 en pauze van 12.15 t/m 13.00... maar als ik na het journaal wegrijd, ben ik er meestal rond 08.10quote:
ah, op die fietsquote:Op maandag 9 november 2009 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
officieel is het 08.15 t/m 17.00 en pauze van 12.15 t/m 13.00... maar als ik na het journaal wegrijd, ben ik er meestal rond 08.10
quote:
NOG WEL JA! NOG WEL!! ROFLOMGJEWEETS.quote:Op maandag 9 november 2009 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
WIJ STAAN BOVENAAN, JAH WIJ STAAN BOVENAAN
over 1 ding zijn we het wel eens: HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMquote:Op maandag 9 november 2009 12:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
NOG WEL JA! NOG WEL!! ROFLOMGJEWEETS.
Verlaag je nou niet tot zijn niveauquote:Op maandag 9 november 2009 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
over 1 ding zijn we het wel eens: HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
quote:Op maandag 9 november 2009 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
over 1 ding zijn we het wel eens: HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
quote:Op maandag 9 november 2009 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verlaag je nou niet tot zijn niveau
ja, kom maar brengenquote:Op maandag 9 november 2009 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kampioenen... jeweets....kratje Grolsch
quote:
heb jij whatpulse nog geïnstalleerd?quote:
je hebt wel veel geduld danquote:Op maandag 9 november 2009 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehh, ik wacht liever met ontvangen
ik denk dat je het met een krat minder moet doenquote:Op maandag 9 november 2009 15:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, een kratje bier met m'n verjaardag erbij is altijd handig
Ik heb Whatpulse nog wel ja, maar pulse automatisch elke 100.000 keyclicksquote:Op maandag 9 november 2009 14:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij whatpulse nog geïnstalleerd?
zo ja, doe je ook mee met de megapulse van 4 dec?
okequote:Op maandag 9 november 2009 15:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb Whatpulse nog wel ja, maar pulse automatisch elke 100.000 keyclicks
Wieso?quote:Op maandag 9 november 2009 15:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke
dan hej de laatste tijd niet veel getikt
voor je verjaardag in 2011 (of later)??quote:Op maandag 9 november 2009 15:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, een kratje bier met m'n verjaardag erbij is altijd handig
omdat je laatste puls van 18 okt ofzo isquote:
Mja ik heb de afgelopen 2,5 week bij mn ouders gezeten. Er staat geen Whatpulse op hun computerquote:Op maandag 9 november 2009 15:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat je laatste puls van 18 okt ofzo is
ojah, dan gaat 't inderdaad een stuk minder hardquote:Op maandag 9 november 2009 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja ik heb de afgelopen 2,5 bij mn ouders gezeten. Er staat geen Whatpulse op hun computer
quote:Op maandag 9 november 2009 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou whatpulse wel op alle biebcomputers willen zetten, allen ingelogd op mijn account
niet zo veelquote:
en dan zijn er vast mensen die een paar uur lang willekeurig op hun toetsenbord rammen, of met hun muis heen weer gaanquote:Op maandag 9 november 2009 16:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet zo veel
je kunt dan zien hoe vaak je op je toetsenbord hebt geramd, hoe vaak je met de muis klikt en hoeveel meter als je aflegt met de muis.
En er zijn verschillende teams en het is dan leuk om tegen mekaar op te typen
daar gaat de lol wel snel af hoorquote:Op maandag 9 november 2009 16:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan zijn er vast mensen die een paar uur lang willekeurig op hun toetsenbord rammen, of met hun muis heen weer gaan![]()
ervaring?quote:Op maandag 9 november 2009 16:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar gaat de lol wel snel af hoor
heb het wel eens geprobeerd, maar dat schiet gewoon niet opquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 16:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb het wel eens geprobeerd, maar dat schiet gewoon niet op
velgen inladen?quote:Op maandag 9 november 2009 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
straks na het eten ff de audio terugplaatsen achterin de Polo en de velgen inladen voor morgen
quote:Op maandag 9 november 2009 17:37 schreef haakon het volgende:
woehoew slecht te pas !dronkn gistern niet normaal !
vandaag uur te laat op mn werknu douchen, ik stink
Oale zoepert!quote:Op maandag 9 november 2009 17:37 schreef haakon het volgende:
woehoew slecht te pas !dronkn gistern niet normaal !
vandaag uur te laat op mn werknu douchen, ik stink
gistern had ik het dubbel te vieren !quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 17:57 schreef haakon het volgende:
[..]
gistern had ik het dubbel te vieren !
jarig + twenteoverwinning![]()
bier, paar corona's, tequila, sambuca, goldstrike, flugel. das wel genoeg op een avondje
was al vanaf 1 uur smiddags bezig..
Hallo Sammz.quote:
Rij 'm per ongeluk omver met zo'n karretje!quote:Op maandag 9 november 2009 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme ik ben nu in staat om mijn gebalde vuist in het hoofd van een klein kind te begravenZit de hele tijd te krijsen en te huilen en mama vind het allemaal maar best
GRRRRR!
Tieten posten, dan is het weer goedquote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben San, 22 jaartjes oud en kom hier al vanaf topic 20 geloof ik... Maar ik ben, *schaam schaam*, niet meer zo vaak online.
Zo goed?
We hebben iig al de eerste 3 letters van onze naam gemeenquote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben San, 22 jaartjes oud en kom hier al vanaf topic 20 geloof ik... Maar ik ben, *schaam schaam*, niet meer zo vaak online.
Zo goed?
Nee, want ik heb een geplette tiet overgehouden aan het feest van gisteren. Ik haat moshpittsquote:Op maandag 9 november 2009 18:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Alles oké hier verder trouwens?
Is je dat ooit eerder gelukt met die opmerking?quote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tieten posten, dan is het weer goed
Ik geef er wel wat kusjes opquote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een geplette tiet overgehouden aan het feest van gisteren. Ik haat moshpitts
quote:Op maandag 9 november 2009 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is je dat ooit eerder gelukt met die opmerking?
Welk komsnert? Normaal? Jovink? of metol?quote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een geplette tiet overgehouden aan het feest van gisteren. Ik haat moshpitts
Tevens ben je wel aantrekkelijk.quote:
Je sprak in de voltooid verleden tijd, dus het kan me nog wel lukkenquote:
Boerenbenefiet concert in de Radstake. Echt MEGA! Amsterdam - Dakar rally met Jelmer en lekker losgaan op Ac/Dixi (ik sta op de foto met de fucking hete basgitarist), WCE, BZB en Mooi Wark.quote:Op maandag 9 november 2009 18:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Welk komsnert? Normaal? Jovink? of metol?
Huh?quote:Op maandag 9 november 2009 18:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Tevens ben je wel aantrekkelijk.
Nu even niet, iigquote:Op maandag 9 november 2009 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je sprak in de voltooid verleden tijd, dus het kan me nog wel lukken
quote:Op maandag 9 november 2009 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boerenbenefiet concert in de Radstake. Echt MEGA! Amsterdam - Dakar rally met Jelmer en lekker losgaan op Ac/Dixi (ik sta op de foto met de fucking hete basgitarist), WCE, BZB en Mooi Wark.
Ja, machtig was het. En druk. En daarom werd ik dus geplet tegen het hek, want we stonden vooraan
Kan je dr niet wat van zeggen dan? Bibliotheken horen toch stil te zijn?quote:Op maandag 9 november 2009 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, en papa heeft ook nog zo'n krijsend mormel op de arm
Ik zie hier al meer mensen geërgerd kijken
daj der wa goed uutziet!!quote:
Hebben jullie van die achtergrond muziek op? ik zeg slayer - angel of death.quote:Op maandag 9 november 2009 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, en papa heeft ook nog zo'n krijsend mormel op de arm
Ik zie hier al meer mensen geërgerd kijken
Ja, was het. BZB en Ac/dixie waren zo goed he... Mooi Wark hebben we alleen gehoord, want ik had last van m'n knie en m'n dinnetje van dr enkels. Maar goed, we waren in goed gezelschapquote:Op maandag 9 november 2009 18:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, klinkt als een mooi feestje!
Ja, ik weet wat het betekentquote:Op maandag 9 november 2009 18:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
daj der wa goed uutziet!!
Ac/dixie heb ik nog nooit van gehoord, maar ze zien er wel uhm, maf uit. En MW speelt altijd goedquote:Op maandag 9 november 2009 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, was het. BZB en Ac/dixie waren zo goed he... Mooi Wark hebben we alleen gehoord, want ik had last van m'n knie en m'n dinnetje van dr enkels. Maar goed, we waren in goed gezelschap
pssst, ze heeft een hekel aan voetbalquote:Op maandag 9 november 2009 18:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ac/dixie heb ik nog nooit van gehoord, maar ze zien er wel uhm, maf uit. En MW speelt altijd goed, en twente heeft gewonnen
, wat wil je nog meer
Ik houd van mafquote:Op maandag 9 november 2009 18:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ac/dixie heb ik nog nooit van gehoord, maar ze zien er wel uhm, maf uit. En MW speelt altijd goed, en twente heeft gewonnen
, wat wil je nog meer
nog 'n betje geil in de butte?quote:
Ik vind t an sich wel tofjes dat Twente iig gewonnen heeft... Als er dan toch eentje moet winnen, laat het dan Twente zijn, toch?quote:Op maandag 9 november 2009 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
pssst, ze heeft een hekel aan voetbal
die drummer van ac/dixi heb ik nog wel eens mee gekaartquote:Op maandag 9 november 2009 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd van mafHahaha, geweldige band!
tuurlkquote:Op maandag 9 november 2009 18:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind t an sich wel tofjes dat Twente iig gewonnen heeft... Als er dan toch eentje moet winnen, laat het dan Twente zijn, toch?
Jaquote:Op maandag 9 november 2009 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nog 'n betje geil in de butte?
Ja, die zie je dus nooit zo goed, dus ik zou bij god niet weten hoe die er zo uitziet. Dorus en Cappie, die mag ik welquote:Op maandag 9 november 2009 18:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die drummer van ac/dixi heb ik nog wel eens mee gekaart
Heb je de echte AC/DC wel eens echt gezien dan? Maar klopt, Action in DC is ook echt heeeuuul goed! Heb ze gezien op de ZC. Jammer dat ze stoppen.quote:Op maandag 9 november 2009 18:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vorig jaar Action in DC op Graspop gezien, ik vond ze af en toe beter dan de echte AC/DC
verder ben ik nog nooit bij ac dixi geweestquote:Op maandag 9 november 2009 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die zie je dus nooit zo goed, dus ik zou bij god niet weten hoe die er zo uitziet. Dorus en Cappie, die mag ik welEn de gitarist waar ik de naam niet van kan onthouden.
Dan gaan we toch gewoon verder, ik kan wel een beetje drummenquote:Op maandag 9 november 2009 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je de echte AC/DC wel eens echt gezien dan? Maar klopt, Action in DC is ook echt heeeuuul goed! Heb ze gezien op de ZC. Jammer dat ze stoppen.
Ik kan een beetje luchtgitaar spelenquote:Op maandag 9 november 2009 18:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan gaan we toch gewoon verder, ik kan wel een beetje drummen
Eens zien, blijft nog een knappe bassist over, en een gitarist?quote:Op maandag 9 november 2009 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan een beetje luchtgitaar spelen
Linkquote:Op maandag 9 november 2009 18:46 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik heb 'drea 's hyves gevonden
Klopt, maar daarom wel grappigquote:
Yup, heb ze toen in maart (of was t nou meiquote:Op maandag 9 november 2009 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je de echte AC/DC wel eens echt gezien dan? Maar klopt, Action in DC is ook echt heeeuuul goed! Heb ze gezien op de ZC. Jammer dat ze stoppen.
District 9 is ook wel leuk!quote:Op maandag 9 november 2009 18:52 schreef haakon het volgende:
kippenpootjes gehadThe Hangover staat in goede kwaliteit op internet !
wutquote:
je zocht toch nog een zangerquote:
maand voordat ie in de bios was al gezienquote:Op maandag 9 november 2009 18:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
District 9 is ook wel leuk!
lol!quote:Op maandag 9 november 2009 18:55 schreef haakon het volgende:
[..]
maand voordat ie in de bios was al gezien
quote:
Euuuuh, nee. Ik doe denk ik een verwenavondje. Gewoon, omdat het kan.quote:Op maandag 9 november 2009 18:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom wel grappig. nog plannen voor vanavond dan?
Jij vind m'n naam wel erg moeilijk he?quote:Op maandag 9 november 2009 18:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, niet zo supersnel vandaag. Nu nog een knappe bassist voor Sammz!
Sorryquote:Op maandag 9 november 2009 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vind m'n naam wel erg moeilijk he?Maak er anders gewoon San van...
quote:Op maandag 9 november 2009 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vind m'n naam wel erg moeilijk he?Maak er anders gewoon San van...
Ah ok, ik wou m nog met iemand gaan kijken maar die durft nietquote:Op maandag 9 november 2009 18:59 schreef haakon het volgende:
[..]k heb Orphan 2 weken geleden ook al gezien
leuke film !
Hoe speelde scar symmetry trouwens laatst?quote:
wel leuk, maar ik vond dat de minst leuke van de avondquote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoe speelde scar symmetry trouwens laatst?
Wat heb ik nu net getyped? Snugger ventje, of niet dan?quote:Op maandag 9 november 2009 19:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Sorry![]()
, mag ik San zeggen?
Haha, nee maar of je dat niet erg zou vindenquote:Op maandag 9 november 2009 19:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heb ik nu net getyped? Snugger ventje, of niet dan?
Waar ben je heen geweest dan?quote:Op maandag 9 november 2009 19:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel leuk, maar ik vond dat de minst leuke van de avond
hahahaquote:Op maandag 9 november 2009 19:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ah ok, ik wou m nog met iemand gaan kijken maar die durft niet
21 November Qlimax, 28 November Volbeat, 19 December Thunderdome.quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kheb kouwe klauwen, verdammt
Even onder de kraan houden
Mayhemquote:
Waarom zou ik dat erg vinden, het is m'n naam hequote:Op maandag 9 november 2009 19:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Haha, nee maar of je dat niet erg zou vinden![]()
moet kunnenquote:Op maandag 9 november 2009 19:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Word deel 266 nog voor kwart over 7 gehaald trouwens
Ik ben Sander trouwensquote:Op maandag 9 november 2009 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat erg vinden, het is m'n naam he
Kouwe zweetpoten zijn matigquote:
Yupquote:
Oh, dat weet ikquote:Op maandag 9 november 2009 19:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik ben Sander trouwens, dan is dat ook helder!
quote:Op maandag 9 november 2009 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat weet ikIk lees de OP namelijk nog wel eens door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |