Hallo Sammz.quote:
Rij 'm per ongeluk omver met zo'n karretje!quote:Op maandag 9 november 2009 18:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomme ik ben nu in staat om mijn gebalde vuist in het hoofd van een klein kind te begravenZit de hele tijd te krijsen en te huilen en mama vind het allemaal maar best
GRRRRR!
Tieten posten, dan is het weer goedquote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben San, 22 jaartjes oud en kom hier al vanaf topic 20 geloof ik... Maar ik ben, *schaam schaam*, niet meer zo vaak online.
Zo goed?
We hebben iig al de eerste 3 letters van onze naam gemeenquote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef Samzz het volgende:
Ik ben San, 22 jaartjes oud en kom hier al vanaf topic 20 geloof ik... Maar ik ben, *schaam schaam*, niet meer zo vaak online.
Zo goed?
Nee, want ik heb een geplette tiet overgehouden aan het feest van gisteren. Ik haat moshpittsquote:Op maandag 9 november 2009 18:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Alles oké hier verder trouwens?
Is je dat ooit eerder gelukt met die opmerking?quote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tieten posten, dan is het weer goed
Ik geef er wel wat kusjes opquote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een geplette tiet overgehouden aan het feest van gisteren. Ik haat moshpitts
quote:Op maandag 9 november 2009 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is je dat ooit eerder gelukt met die opmerking?
Welk komsnert? Normaal? Jovink? of metol?quote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik heb een geplette tiet overgehouden aan het feest van gisteren. Ik haat moshpitts
Tevens ben je wel aantrekkelijk.quote:
Je sprak in de voltooid verleden tijd, dus het kan me nog wel lukkenquote:
Boerenbenefiet concert in de Radstake. Echt MEGA! Amsterdam - Dakar rally met Jelmer en lekker losgaan op Ac/Dixi (ik sta op de foto met de fucking hete basgitarist), WCE, BZB en Mooi Wark.quote:Op maandag 9 november 2009 18:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Welk komsnert? Normaal? Jovink? of metol?
Huh?quote:Op maandag 9 november 2009 18:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Tevens ben je wel aantrekkelijk.
Nu even niet, iigquote:Op maandag 9 november 2009 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je sprak in de voltooid verleden tijd, dus het kan me nog wel lukken
quote:Op maandag 9 november 2009 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boerenbenefiet concert in de Radstake. Echt MEGA! Amsterdam - Dakar rally met Jelmer en lekker losgaan op Ac/Dixi (ik sta op de foto met de fucking hete basgitarist), WCE, BZB en Mooi Wark.
Ja, machtig was het. En druk. En daarom werd ik dus geplet tegen het hek, want we stonden vooraan
Kan je dr niet wat van zeggen dan? Bibliotheken horen toch stil te zijn?quote:Op maandag 9 november 2009 18:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jahoor, en papa heeft ook nog zo'n krijsend mormel op de arm
Ik zie hier al meer mensen geërgerd kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |