Als je dat omdraait krijg je *paaag* HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH1!1111!!!!quote:
Een beetje wazig?quote:Op zondag 8 november 2009 13:31 schreef Oldenzaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me heel raar door dit plaatje!!!![]()
![]()
![]()
Feliquote:Op zondag 8 november 2009 14:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net met 3-0 gewonnen van Hardenberg
Het lukt me maar niet om er van te houden.quote:Op zondag 8 november 2009 14:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Selma
maar voetbal is wel leuk hoor
Van welke sport hou jij danquote:Op zondag 8 november 2009 14:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het lukt me maar niet om er van te houden.
Van geeneen.Ik word er zo moe van. Hoewel ik fitness en badminton wel Eventjes kan waarderen.quote:
Hoezo visite beneden? Jij zit boven ofzo?quote:Op zondag 8 november 2009 14:55 schreef haakon het volgende:
dankje Selma !
visite beneden, bier, vanavond bruins,. hoi hoi hoi
jaquote:Op zondag 8 november 2009 14:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoezo visite beneden? Jij zit boven ofzo?
Ah zo, maar een hele fijne dag en avond dan nog.quote:Op zondag 8 november 2009 14:58 schreef haakon het volgende:
[..]
jawas nog fifa aant doen,
en FOK!en natuurlijk
ratel!quote:
Ik ben heul geen tuig!quote:
ik wil wel tuigen met jou!quote:Op zondag 8 november 2009 15:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wel of geen tuig, zo noemt men dat.
Player player!!quote:Op zondag 8 november 2009 16:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik wil wel tuigen met jou!
ga jij kijken?quote:
we hebben zoveel gemeen, ik ga namelijk ook niet kijkenquote:Op zondag 8 november 2009 17:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
gekkerd... ik zou niet eens weten welke zender... zal zo wel ff zappen om de stand te zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |