omdat je laatste puls van 18 okt ofzo isquote:
Mja ik heb de afgelopen 2,5 week bij mn ouders gezeten. Er staat geen Whatpulse op hun computerquote:Op maandag 9 november 2009 15:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat je laatste puls van 18 okt ofzo is
ojah, dan gaat 't inderdaad een stuk minder hardquote:Op maandag 9 november 2009 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja ik heb de afgelopen 2,5 bij mn ouders gezeten. Er staat geen Whatpulse op hun computer
quote:Op maandag 9 november 2009 15:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou whatpulse wel op alle biebcomputers willen zetten, allen ingelogd op mijn account
niet zo veelquote:
en dan zijn er vast mensen die een paar uur lang willekeurig op hun toetsenbord rammen, of met hun muis heen weer gaanquote:Op maandag 9 november 2009 16:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet zo veel
je kunt dan zien hoe vaak je op je toetsenbord hebt geramd, hoe vaak je met de muis klikt en hoeveel meter als je aflegt met de muis.
En er zijn verschillende teams en het is dan leuk om tegen mekaar op te typen
daar gaat de lol wel snel af hoorquote:Op maandag 9 november 2009 16:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dan zijn er vast mensen die een paar uur lang willekeurig op hun toetsenbord rammen, of met hun muis heen weer gaan![]()
ervaring?quote:Op maandag 9 november 2009 16:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar gaat de lol wel snel af hoor
heb het wel eens geprobeerd, maar dat schiet gewoon niet opquote:
quote:Op maandag 9 november 2009 16:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb het wel eens geprobeerd, maar dat schiet gewoon niet op
velgen inladen?quote:Op maandag 9 november 2009 16:52 schreef ReMcOrE het volgende:
straks na het eten ff de audio terugplaatsen achterin de Polo en de velgen inladen voor morgen
quote:Op maandag 9 november 2009 17:37 schreef haakon het volgende:
woehoew slecht te pas !dronkn gistern niet normaal !
vandaag uur te laat op mn werknu douchen, ik stink
Oale zoepert!quote:Op maandag 9 november 2009 17:37 schreef haakon het volgende:
woehoew slecht te pas !dronkn gistern niet normaal !
vandaag uur te laat op mn werknu douchen, ik stink
gistern had ik het dubbel te vieren !quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 17:57 schreef haakon het volgende:
[..]
gistern had ik het dubbel te vieren !
jarig + twenteoverwinning![]()
bier, paar corona's, tequila, sambuca, goldstrike, flugel. das wel genoeg op een avondje
was al vanaf 1 uur smiddags bezig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |