murp, superwormjim en jogyquote:
Goedemorgen is goedenmorgenquote:Op vrijdag 20 november 2009 07:26 schreef Ezechielk het volgende:
Murp, waarom sluit je mijn topic nou voor een verkapt nachtbaggertopic zonder OP
Goedemorgenquote:
Dat zat je al het hele weekend dwars hequote:
Ja. Ik wil dat topic het hele weekend al slotten, maar kwam er maar niet aanquote:Op zondag 22 november 2009 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zat je al het hele weekend dwars he
soms kan je beter een hele OP maar wissen dan helemaal te edittenquote:Op maandag 23 november 2009 16:24 schreef naatje_1 het volgende:
Thunderdome Sloopt Contest
Wat is er met de beginpost gebeurtnu lijkt het net of ik reageer op dat tyft op
Werkt dat zoquote:Op maandag 23 november 2009 19:06 schreef murp het volgende:
[..]
soms kan je beter een hele OP maar wissen dan helemaal te editten
dat kan ookquote:Op maandag 23 november 2009 21:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Werkt dat zowaarom wis je dan niet meteen het hele topic?
niet nodigquote:Op maandag 23 november 2009 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
Voorspel hier de volgende Kernelpanic TT change misschien, downtime ipv kernel panic. Kan het topic wat langer door
waarin zou je het willen hebben dan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:19 schreef thepunisher3 het volgende:
zou tt hiervan gewijzigd mogen worden?? irriteer me er mateloos aan. (te opzichtig enzo).
"hè, getsie"quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:57 schreef murp het volgende:
[..]
waarin zou je het willen hebben dan?
nouja, dat maakt me verder niet zoveel uit. maar ik mag toch wel m'n mening geven en aangeven dat ik dit storend vind? ik wil verder niet kinderachtig doenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:57 schreef murp het volgende:
[..]
waarin zou je het willen hebben dan?
tuurlijk mag je je mening gevenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:33 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
nouja, dat maakt me verder niet zoveel uit. maar ik mag toch wel m'n mening geven en aangeven dat ik dit storend vind? ik wil verder niet kinderachtig doen
Alweer?quote:Op woensdag 25 november 2009 19:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog maar 1 maandje
Kan de crew dat topic niet mee naar achter nemen? Of slotje weghalen als ze er toch in blijven baggeren?
Ach in FC kan jij ze tenminste niet sluiten of weer open gooien na een slotjequote:Op woensdag 25 november 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Beetje alle baggertopics naar FC slepen. Dat gaat toch niet
opflikkeren huppelkutjequote:Op woensdag 25 november 2009 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Kunnen jullie verder gaan met SC in ONZ SC# Nu met Zwitserse Chocola of op MSN oid. Dit topic is alleen voor FeedBack
quote:Op woensdag 25 november 2009 19:40 schreef remlof het volgende:
Ow kut, met die TT dacht ik dat dit de SC was
Geeft niks hoor een foutje is menselijk, volgende keer wel iets beter opletten hequote:Op woensdag 25 november 2009 19:40 schreef remlof het volgende:
Ow kut, met die TT dacht ik dat dit de SC was
Dat topic is al dichtquote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef Juup© het volgende:
Dit topic mag dicht aub dank u wel: Tong voorspelt kans op overlijden
30 kquote:Op maandag 23 november 2009 16:27 schreef TwyLight het volgende:
Vreemd idd, dat had ik ook een keer. Was ik ineens TSterwijl ik dat topic niet gemaakt had
quote:Op zondag 29 november 2009 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
is al keer bedacht: Jouw favo broodbeleg
Dat topic is geopend in een ander subforum, met hoogstwaarschijnlijk een serieuzere insteek.quote:
paul en serieusquote:Op zondag 29 november 2009 18:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat topic is geopend in een ander subforum, met hoogstwaarschijnlijk een serieuzere insteek.
Een TR was voldoende geweest, maar tochquote:Op zondag 29 november 2009 20:33 schreef naatje_1 het volgende:
ONZ SC #Waar huppel geen mod wil worden va pagina 2/3
Inderdaad. Tijd om de TS eens flink te noten.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:56 schreef RacerDKB het volgende:
:')-topic
Wat een bagger weer, ontoelaatbaar wat ik je blief!
donequote:Op vrijdag 4 december 2009 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan bedoel ik de t die tussen de andere t's staat he.
Open.quote:Op vrijdag 4 december 2009 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
[ACTIE] Wij willen het vrijdagmiddag lesbische tienertopic!
Mag DREI weer open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |