quote:Op woensdag 11 november 2009 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
kan die trouwens geen sealtje krijgen?
Niets. Baggerusers krijgen die vanzelf, afhankelijk van het aantal bans dat je hebt gehad/op het punt staat te krijgen.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:39 schreef zeurpietcoen het volgende:
Wat moet ik doen voor zo'n Paul / Appel kleurtje
Edit: En dopy
Ik ga je niet vertellen hoe geweldig je bent want dat weet je alquote:
En dan sta je met je dikke tieten op Google Streetview #2quote:Op woensdag 11 november 2009 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1366438
En dan sta je met je dikke tieten op Google Streetview #2
merge?
Precies: niet baggeren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg vraagje, dan is er eindelijk is echte goede stof om lekker over te baggeren, en dan mag het weer niet.
Hij is leuk, maar (nog) geen sealtje waard. Het moet wel iets speciaals blijven natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:50 schreef naatje_1 het volgende:
En kan dit topic: Stekker. [P A I N T S] een sealtje krijgen, want bij nader inzien is het een heel goed topic*mijn posts mogen verwijderd worden, graag zelfs*
Volgens mij is die vraag al eerder gesteld, maar waar is ONZ dan voor?quote:
Heel kort door de bocht: ONZ is bedoeld voor humor, in alle soorten en maten. Maar ook ONZ heeft grenzen:quote:Op zondag 15 november 2009 09:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgens mij is die vraag al eerder gesteld, maar waar is ONZ dan voor?Alleen maar voor de SC en de verschillende reeksen en de paint topics?
quote:De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Tering, wat een baggerquote:Op maandag 16 november 2009 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
In wiens reet zouden jullie een rotje willen afsteken ? of voor KLB of een slotje of een opruiming
Graag gedaanquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga je niet vertellen hoe geweldig je bent want dat weet je al
tsjekquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef naatje_1 het volgende:
Vervangend/tijdelijk ONZ SC dichtwant lapo opent hem niet dus verder in ONZ SC# Duurt weer eens lang
Op doodverwensingen staat een ban.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:13 schreef UncleErnie het volgende:
Wordt dat niet eens even weggeëdit, dat die Sony zegt dat ik dood moet? tot 2 keer toe. Dat vind ik echt niet kunnen.
Edit: Dank je, SWJ
Bedankt voor deze waardevolle informatie.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:20 schreef cherrycoke het volgende:
3 Guys 1 Hammer
er mag een slotje op heur
Eerst een topic openen en dan zien dat Raznet er een permban voor krijgt en dan terugkrabbelen.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:20 schreef cherrycoke het volgende:
3 Guys 1 Hammer
er mag een slotje op heur
Je bent nieuwsgierigquote:Op woensdag 18 november 2009 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
a of b
kunnen jullie niet gewoon ff dreigen met een slotje als het antwoord niet komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |