Dat is nooit genoeg!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Okee, genoeg over lesbische pr0n
d0hquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij zijn echt kloon tweeling broertjes
RTIO HERE WE CUM!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo bezwaarschrift is gemaakt, die kan zo op de post
hij maakt er wel meteen ONZ SC van en ik maak tijdelijk/vervangend dingquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:34 schreef UncleErnie het volgende:
Toppie, Stoep. Ik vond het ook al lang duren. Mag ik trouwens opmerken dat ik de nieuwe stoeprand wel mag. Je bent lang zo sneu niet als je was. Hoewel je nog niet echt goed bent in het vals zijn, je hebt wel wat oefening nodig
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:35 schreef Sony100 het volgende:
EVEN KIJKEN ALLEMAAL LAATSTE POST:
ONZ SC# Vaarwel
Beter had je ff eerst een nieuw topic aangemaaktquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:35 schreef Sony100 het volgende:
ONZ SC# Vaarwel
Hou je bek, mongool. Als je niet eens een topic kan openen, ga ik niet wel even naar je lapo kijken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:35 schreef Sony100 het volgende:
ONZ SC# Vaarwel
Maar ik wil heulmaal niet vals zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:34 schreef UncleErnie het volgende:
Toppie, Stoep. Ik vond het ook al lang duren. Mag ik trouwens opmerken dat ik de nieuwe stoeprand wel mag. Je bent lang zo sneu niet als je was. Hoewel je nog niet echt goed bent in het vals zijn, je hebt wel wat oefening nodig
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:36 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hou je bek, mongool. Als je niet eens een topic kan openen, ga ik niet wel even naar je lapo kijken.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:30 schreef Sony100 het volgende:
WHOOHOOO IK HEB HEM AFGESLOTEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik draag mijn afsluiting op aan:
IEDEREEN DIE IN DIT TOPIC IS GEWEEST
MET NAME:
STOEPRAND
NAATJE_1
Ook jij UncleErnie
rulerofdeath
ajf
c0nd0r
Ezechielk
Marijkezwolle
![]()
En nog heel veel shit![]()
Dat is natuurlijk dom. Hierbij reken je erop dat Sony een halve hersencel heeft, en daadwerkelijk een nieuw topic maakt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij maakt er wel meteen ONZ SC van en ik maak tijdelijk/vervangend ding
In dat geval met je weer dezelfde lamme flikker zijn als voorheen, en normaal doen tegen Marijke.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar ik wil heulmaal niet vals zijn.
En je moeder is een hoer!quote:
De tranen schieten in mijn holquote:
het was te hopen, maar na zijn reactie in mijn topic heb ik alle hoop laten varenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:37 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk dom. Hierbij reken je erop dat Sony een halve hersencel heeft, en daadwerkelijk een nieuw topic maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |