Ahoyquote:Op zondag 27 december 2009 10:50 schreef nijnja het volgende:
Vertel mij, lieverds, wie ga ik allemaal meeten?
Merel, swarmahoerquote:Op zondag 27 december 2009 11:21 schreef nijnja het volgende:
Ah rene90 meeten
En wie komt er nog meer in Nijmegen?
rene90, merel1808. swarmahoer, livalo, nijnja, any morequote:
Ach ja, ik ziet wel wie er allemaal komenquote:
Huh hoe danquote:Op maandag 28 december 2009 23:08 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb alvast een pre meet met merel
Ja boh, en mij daarna gewoon in een tentje laten slapen hé? Niet even galant een slaapzak aanbieden..quote:Op maandag 28 december 2009 23:08 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb alvast een pre meet met merel
nee afgelopen dagenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:20 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja boh, en mij daarna gewoon in een tentje laten slapen hé? Niet even galant een slaapzak aanbieden..
Of bedoel je dat we dan de 16e gaan pre-meeten?
Door wie dan wel?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee afgelopen dagenen de slaapzak was je aangeboden, alleen niet door mij
toch?
Mijn achterbank was het toch of mis ik nu ietsquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Door wie dan wel?Weinig galant weer, die jongens uit Nijmegen
![]()
Ik bood aan om mee te gaan douchen, mocht ik niet eens de handdoek als eerste
Daar was ook iets mee ja, de vraag was nog of jij Swarma in je auto wilde laten rijdenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mijn achterbank was het toch of mis ik nu iets
Uhm...dus dat..quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Daar was ook iets mee ja, de vraag was nog of jij Swarma in je auto wilde laten rijden
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:45 schreef swarmahoer het volgende:
de vraag is of rené jou wil rijden
quote:
Neehoor & Jahoor.quote:Op maandag 4 januari 2010 @ 01:08 schreef livalo het volgende:
VASND, ben jij heel eng? Zonee, heb jij nog een slaapplek over?
Oh shit, dan wordt het wel heel druk op de achterbankquote:Op maandag 4 januari 2010 07:32 schreef kanovinnie het volgende:
En rene, ik kan toch met jou meerijden
Nee helaasj, dat is toch wel een beetje te erg omquote:
Ik rij vanuit amsterdam naar nijmegen toe, merel en swarma gaan sowieso al mee dus kan nog wel 1 iemand bijquote:Op maandag 4 januari 2010 07:32 schreef kanovinnie het volgende:
En rene, ik kan toch met jou meerijden
Waarom swarma, die woont in Nijmegen/Arnhemquote:Op maandag 4 januari 2010 12:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee helaasj, dat is toch wel een beetje te erg om
[..]
Ik rij vanuit amsterdam naar nijmegen toe, merel en swarma gaan sowieso al mee dus kan nog wel 1 iemand bij.
ik ben die dag in amsterdamquote:Op maandag 4 januari 2010 14:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waarom swarma, die woont in Nijmegen/Arnhem
Wieso?quote:Op maandag 4 januari 2010 14:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik ben die dag in amsterdam
zou je ook moeten zijn
...?quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 12:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nee helaasj, dat is toch wel een beetje te erg om
[..]
Ik rij vanuit amsterdam naar nijmegen toe, merel en swarma gaan sowieso al mee dus kan nog wel 1 iemand bij.
Uhm...even opnieuw, wat bedoel je?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:16 schreef Mikkie het volgende:
Hee verrek, zie ik dit topic ineens. Gaat nu iedereen in de Feest van nijnja? RESTCEP!
Ik meen me te herinneren uit het eerste topic dat nijnja met de auto kwam (z'n Ford Feest), en dat we die zouden volladen en vervolgens een race door Nijmegen zouden doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |