jawel want dan kan pistool mee!!quote:Op zondag 8 november 2009 15:39 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik weet niet of iedereen daar blij van wordt.
Ik dacht dat het wel de bedoeling was dat we naar een café zouden gaan met z'n allen? Dat bowlen kwam later pas.quote:Op zondag 8 november 2009 15:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
t orginele idee is om gewoon vanaf 6 (voor de eters) of vanaf 8/9 (voor de bowlers) te meeten tot 12 ofzo, degene die willen kunnen daarna stappen
we kunnen ook in n cafe gaan hangen, maar tijdens t bowlen kunnen we ook bier drinken en hebben we iig iets te doenquote:Op zondag 8 november 2009 15:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel de bedoeling was dat we naar een café zouden gaan met z'n allen? Dat bowlen kwam later pas.
Sorry, ik ben niet zo'n fan van hockeysletjes.quote:Op zondag 8 november 2009 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jawel want dan kan pistool mee!!
jij gunt pistool geen leuke avondquote:Op zondag 8 november 2009 15:44 schreef livalo het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo'n fan van hockeysletjes.
Dat wel, maar ik heb zelf ook graag 'n leuke avond.quote:Op zondag 8 november 2009 15:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij gunt pistool geen leuke avond
kan geregeld wordenquote:Op zondag 8 november 2009 15:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik heb zelf ook graag 'n leuke avond.
Er zijn toch meer opties?quote:Op zondag 8 november 2009 15:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij gunt pistool geen leuke avond
niemand roept ze, dus daan doe ik maar n voorstel hequote:
Oké. Dan maakt het me niets uit.quote:
Er zijn toch 101 andere café's?quote:Op zondag 8 november 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niemand roept ze, dus daan doe ik maar n voorstel he
ga je gang met de alternatieve planning
name themquote:
Gewoon proberen van Buren binnen te komen, en anders Stretto of gewoon in Samson of Camelot gaan zitten? Er zijn altijd wel opties open als je van Buren niet binnenkomt, en de mensen zijn vast wel sociaal genoeg om te zorgen dat je niet in je uppie achter blijft.quote:
Daar val jij dus niet onder?quote:Op zondag 8 november 2009 15:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Gewoon proberen van Buren binnen te komen, en anders Stretto of gewoon in Samson of Camelot gaan zitten? Er zijn altijd wel opties open als je van Buren niet binnenkomt, en de mensen zijn vast wel sociaal genoeg om te zorgen dat je niet in je uppie achter blijft.
ik mis de cluequote:
Nee, ik ging er eigenlijk vanuit dat jij de sociale was die met Rik meeging.quote:
ik las piercenquote:Op zondag 8 november 2009 15:58 schreef VASND het volgende:
Piecken kan ook onder de 18.
Tis dan niet in de stad maar wel naast het bowlen.
Ok. De 16e heb ik al andere plannen.quote:Op zondag 8 november 2009 15:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, ik ging er eigenlijk vanuit dat jij de sociale was die met Rik meeging.
Nooooooooo. Ik maakte maar een grapje, je moet erbij zijn want, zonder Léon geen echte meet!quote:Op zondag 8 november 2009 16:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ok. De 16e heb ik al andere plannen.
dat zeg ik toch nergensquote:Op zondag 8 november 2009 16:17 schreef VASND het volgende:
Maar waarom is Piecken geen optie dan swarma?
... Dat slaat alleen ook nergens op, maargoed.quote:Op zondag 8 november 2009 16:16 schreef livalo het volgende:
[..]
Nooooooooo. Ik maakte maar een grapje, je moet erbij zijn want, zonder Léon geen echte meet!
Nee. Maar dat maakt niet uit, want jij komt.quote:Op zondag 8 november 2009 16:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
... Dat slaat alleen ook nergens op, maargoed.
Noh dacht ik in een van de vorige topics gelezen te hebben, dat je persé de stad in wilde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |