kom jij de kroeg binnen danquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:43 schreef Jotcha het volgende:
Ik kom ook
Swarma, heb je nog een vrije slaapplek?
True, daar moet ik nog wel een oplossing voor vindenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom jij de kroeg binnen dan? anders kan je net zo goed de bus pakken
![]()
de niet-gelderlanders gaan wel ff voor, k weet pas 1 jan hoeveel plek ik over heb
Primaquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:18 schreef livalo het volgende:
[..]
Lief aangeboden, maar volgens mij heb ik al 'n slaapplek. Als ik er een nodig heb laat ik 't wel weten.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom jij de kroeg binnen dan? anders kan je net zo goed de bus pakken
![]()
de niet-gelderlanders gaan wel ff voor, k weet pas 1 jan hoeveel plek ik over heb
In ieder geval bedankt voor 't aanbod!quote:
Jij kwam wel.quote:
Ja, maar je komt wel.quote:
Je mag bij mij slapenquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:07 schreef livalo het volgende:
TVP.
Moet alleen nog even met m'n ouders erover hebben tot hoelaat ik blijf, of dat ik ergens mag blijven slapen.
als je mij 10 euro overmaakt zorg ik dat je gratis kan parkerenquote:Op zondag 8 november 2009 14:26 schreef nijnja het volgende:
Is het bij die bowlingbaan gratis parkeren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
quote:Op zondag 8 november 2009 14:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je mij 10 euro overmaakt zorg ik dat je gratis kan parkerenMooi, daar verzamelen we dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
omdat de meet gewoon bowlen en bier drinken is, voor degene die willen is t idee geopperd om erna te gaan stappenquote:Op zondag 8 november 2009 15:01 schreef Jotcha het volgende:
Waarom eigenlijke een PUB meet in een café waar je 18 voor moet zijn?
Mja, de logische vraag dan: Wat als ik niet binnen kom he?quote:Op zondag 8 november 2009 15:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat de meet gewoon bowlen en bier drinken is, voor degene die willen is t idee geopperd om erna te gaan stappen
+ dat alleen het eurocafe en de stretto toegangkelijk zijn voor mensen onder de 18
en aangezien er maar 2 mensen onder de 18 zijn waarvan 1 tieten heeft en jij de ander bent moet het wel lukken die mee te krijgen naar binnen
krijg je mn sleutel mag je alvast gaan slapenquote:Op zondag 8 november 2009 15:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mja, de logische vraag dan: Wat als ik niet binnen kom he?
Hij was serieus bedoeldquote:Op zondag 8 november 2009 15:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
krijg je mn sleutel mag je alvast gaan slapen
mijne ookquote:
Dan gaan we met zn allen ergens anders heen en blijft swarma alleen over om in dat andere cafe 18+ers te vergezellenquote:Op zondag 8 november 2009 15:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mja, de logische vraag dan: Wat als ik niet binnen kom he?
ok we gaan lekker naar de stretto met zn allenquote:Op zondag 8 november 2009 15:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan gaan we met zn allen ergens anders heen en blijft swarma alleen over om in dat andere cafe 18+ers te vergezellen
Nee, dat doen we niet.quote:Op zondag 8 november 2009 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ok we gaan lekker naar de stretto met zn allen![]()
hockeysletjes in overvloed
Ik weet niet of iedereen daar blij van wordt.quote:Op zondag 8 november 2009 15:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ok we gaan lekker naar de stretto met zn allen![]()
hockeysletjes in overvloed
t orginele idee is om gewoon vanaf 6 (voor de eters) of vanaf 8/9 (voor de bowlers) te meeten tot 12 ofzo, degene die willen kunnen daarna stappenquote:Op zondag 8 november 2009 15:37 schreef Daniane het volgende:
Ik kom ook niet. 0% kans dat ik binnen kom.
Zonde van mn geld om het dan uberhaupt te proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |