Als jij dan mij wil steunen! Deze heup is net nieuw!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er is een rolstoelhelling volgens mij![]()
Als ik jullie niet zou moeten dan zou ik helemaal niet komen. Maar zo makkelijk kom je niet van me af.quote:
Je zorgt dat je andere afspraken hebt zodat je niet hoeft te komenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Als ik jullie niet zou moeten dan zou ik helemaal niet komen. Maar zo makkelijk kom je niet van me af.
Koningquote:Op maandag 11 januari 2010 23:21 schreef Jotcha het volgende:
Zeer hoogstwaarschijnlijk dat ik kom. Ik zie net pas dat rotterdan niet doorgaat
Oh dear. Ik ben misschien za-avond ook vrijquote:Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bowlingcentrum? Ha dan ga ik een cali doen! Gewoon omdat het maar 5 min lopen is!
Haha, dan kom je hier pintjes tanken en doen we een cali!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh dear. Ik ben misschien za-avond ook vrij.
We'll see.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, dan kom je hier pintjes tanken en doen we een cali!
De laatste keer scheurde mijn hechtingen zowat open!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
We'll see.. Maar eigenlijk ben ik zo'n gup dat wanneer ik er ben, ik ook wel mee wil doen
![]()
.
Je komt nu ook, ik heb nog iets van je tegoedquote:Op maandag 11 januari 2010 21:36 schreef livalo het volgende:
Fuck. Ik heb 2 afspraken staan op zaterdagavond kom ik net achter. Maar misschien kan ik 't wel combineren. Of anders kan ik 't misschien wel verplaatsen. In ieder geval weet ik nog niet hoelaat ik in Nijmegen kan zijn.
.
Je weet dat ik zulke beloftes niet kan maken! Gezien het PUB-gehalte kan ik het vast niet laten er een paar flink in de zeik te zettenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De laatste keer scheurde mijn hechtingen zowat open!
Ben je dan een brave jongen en beloof je dat je niet de andere kindjes gaat plagen dan?
alsof dat je belangrijkste criteria isquote:Op maandag 11 januari 2010 23:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je weet dat ik zulke beloftes niet kan maken! Gezien het PUB-gehalte kan ik het vast niet laten er een paar flink in de zeik te zetten.
Gast, fix je UI eensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alsof dat je belangrijkste criteria is
wordt aan gewerkt als t goed isquote:
Iedereen kent Mikkie's criteria! En volgens mij voldoet de hond van de buren er nog aan!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alsof dat je belangrijkste criteria is
Als het maar een hartslag heeft, jwtz!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iedereen kent Mikkie's criteria! En volgens mij voldoet de hond van de buren er nog aan!
Ah, je hebt dus eindelijk je eisen wat verscherpt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als het maar een hartslag heeft, jwtz!
Een beetje warmte is toch wel prettig zo tijdens de winterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus eindelijk je eisen wat verscherpt?
gefeliciteerd, tweeling neem ik aanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:05 schreef VASND het volgende:
Verjaardag van mn broertjes gaat toch voor, ik kom dus niet,
Yep, twinsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 @ 19:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gefeliciteerd, tweeling neem ik aan? of gewoon vlak na elkaar jarig toevallig
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |