Het is niet zo dat ik meteen een serie verwacht die perfect aansluit op SG1 of Atlantis (niemand deed dat denk ik), maar er gebeurt gewoon helemaal NIETS.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:24 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik weet het nog zo net niet. Met zo'n jonge kast krijg je al snel dat er 'cool' gedaan moet worden en moet worden voldaan aan bepaalde normen. Dit terwijl een goede serie, die normen zelf maakt. Ik vind Universe daarbij ook een serie waarmee ze een heel andere kant op lijken te gaan. Daar is opzichzelf niets mis mee. Maar wel wanneer je het thema cq. de verhaalmotieven veranderd. Verkennen, gevaar van de Stargate, positie van de mensheid in het universum, niets van dat alles komt terug in ST:U. Daarmee is het als serie gewoon minder aantrekkelijk. Het is wel makkelijker te schrijven. Maar als het zo doorgaat, haak ik af. Ontwikkeling van karakters is natuurlijk belangrijk. Maar het verhaal ontwikkelt zich amper. Het is steeds weer het schip.
En inderdaad de vreselijke soap-ontwikkelingen.![]()
Ik denk dat de irritaties voor een groot deel ook terug te voeren zijn op een gemis aan actie.
Dude! High five!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:48 schreef ethiraseth het volgende:
Ik vind het allemaal wel tof. Maar ik ben zo'n grote stargate nerd dat ik alles van SG-1 6x heb gezien en ondertussen toch wel eens iets nieuws nodig heb.![]()
Ben ik het wel mee eens, heb voor de grap SG-1 1-10 maar op blu ray gekocht (had de dvd col. ed al) en ben bij s1 begonnen vorige week.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:37 schreef Mirel het volgende:
Dan moesten ze SG-1 nemen en dan iets meer op de characterplots richten. Wat ze nu doen is het Stargate formule om zeep helpen, waardoor het niet Stargate is. Ze hebben zich teveel gericht op één doel waardoor ze zelf niet konden zien waar de fuck ze mee bezig waren, en nu is het te laat (voor het eerste seizoen). Tunnelvisie noemen we dat.
Wat moeten ze dan doen, de gehele cast afmaken?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:02 schreef DappereDodo77 het volgende:
Pfff, ik blijf trouw het seizoen afkijken, maar dit is niet inspirerend. Weer lekker ver gezocht en we moesten weer wachten op de magic reset button.
Onconventioneel eindequote:Op zaterdag 14 november 2009 14:23 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dit was gewoon een goede aflevering, en een goed uitgevoerd time travel aflevering(gebeurt zelden) met een onconventioneel einde.
inderdaad eindelijk eens echte karakter ontwikkeling en niet die soap onzin van de vorige afleveringen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:56 schreef kingmob het volgende:
Voorspelbare, maar erg leuke aflevering
En Rush en Eli hebben enorme ontwikkeling doorgemaakt deze aflevering. Nu snappen we wat Rush drijft (angst voor de dood) en waarom Eli zo'n nihilist is/was. Ik vond dat stuk over 'mortality' verrassend goed geschreven voor alle nitpickers hier
En natuurlijk "Oh, good. For a moment there I thought we were in trouble. "; Goeie film
Ah kijk, dat heb ik gemist door het doorspoelen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:56 schreef kingmob het volgende:
Voorspelbare, maar erg leuke aflevering
En Rush en Eli hebben enorme ontwikkeling doorgemaakt deze aflevering. Nu snappen we wat Rush drijft (angst voor de dood) en waarom Eli zo'n nihilist is/was. Ik vond dat stuk over 'mortality' verrassend goed geschreven voor alle nitpickers hier
En natuurlijk "Oh, good. For a moment there I thought we were in trouble. "; Goeie film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |