Maar tegen de tijd dat het ooit eens in NL op TV is er geen haar op je hoofd die er aan denkt om nóg eens te kijkenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:32 schreef kingmob het volgende:
De relaties van de karakters boeien me idd niet zo en worden wat plotseling gebracht. Men faalt behoorlijk in de poging om je te laten mee leven. Maar gek genoeg kijk ik toch met plezier en vond ik de laatste aflevering best leuk.
Bovendien vond ik het stuk met Eli en z''n moeder wel mooi en geloofwaardig.
Die aflevering was slecht. David Hewlett speelde het goed, maar de verhaallijn was gewoon dom.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:06 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Die aflevering waarin McKay dement werd was wel goed.
Maar volgens mij zijn het grotendeels dezelfde schrijvers dus tja
Daar heb ik sowieso geen tijd voor. En het eerste seizoen van SG-1 was ook best slecht hoor, maar kijk ik met plezier terug omdat ik weet wat het wordt. Series moeten soms groeien. Hier is men natuurlijk een stuk kritischer omdat het een spin-off is met een groot budget, maar dat gaat nog steeds op.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:40 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Maar tegen de tijd dat het ooit eens in NL op TV is er geen haar op je hoofd die er aan denkt om nóg eens te kijken
Heroes seizoen 1 vond ik echt geweldig.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:04 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar heb ik sowieso geen tijd voor. En het eerste seizoen van SG-1 was ook best slecht hoor, maar kijk ik met plezier terug omdat ik weet wat het wordt. Series moeten soms groeien. Hier is men natuurlijk een stuk kritischer omdat het een spin-off is met een groot budget, maar dat gaat nog steeds op.
Het is nog lang geen Heroes gelukkig (qua tenenkrommendheid) en ik vind de premisse nog steeds leuk. Groot verschil is dat ik het principe van elke aflevering een nieuw probleem met het schip voorlopig nog steeds leuk vind, wat in dit topic volgens mij vooral als slecht wordt gezien.
En de Asgardquote:Op donderdag 12 november 2009 14:47 schreef Mirel het volgende:
SG-1 seizoen 1 had de Tollan en Nox afleveringen, en nog een aantal andere waar je dat gevoel kreeg dat het team niks betekende vergeleken met de rest van de galaxy. En er werd veel Stargate geschiedenis in verwerkt
Dat is zo, maar met de stargate is wel alles al zo'n beetje gedaan. SGA was daardoor eigenlijk een beetje een doordruk van SG1 (maar nog steeds best vermakelijk). Ik snap dus wel dat ze dit proberen, maar ze moeten er duidelijk zelf aan wennen. Ze hadden beter even wat schrijvers van BSG er bij kunnen betrekkenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:57 schreef Karina het volgende:
Het wordt wel elke aflevering iets interessanter vind ik. Wat wel jammer is, is dat er eigenlijk niet zoveel met de Stargate gebeurt , de serie heet tenslotte "Stargate Universe", het Stargate gedeelte vond ik juist het leuke van SG1 (Atlantis heb ik nooit gevolgd, daar vond ik niet zoveel aan).
Het is wel een goede manier om karakters wat achtergrond te geven zonder weer met flashbacks te hoeven werken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:14 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is zo, maar met de stargate is wel alles al zo'n beetje gedaan. SGA was daardoor eigenlijk een beetje een doordruk van SG1 (maar nog steeds best vermakelijk). Ik snap dus wel dat ze dit proberen, maar ze moeten er duidelijk zelf aan wennen. Ze hadden beter even wat schrijvers van BSG er bij kunnen betrekken
Zelf had ik niet voor die stenen gekozen, of iig niet vanaf het begin meteen, of niet zonder stevige prijs (in energie bijvoorbeeld). Het breekt de beklemming en verbind iedereen met het thuisfront.
Ik vind flashbacks beter eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:35 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het is wel een goede manier om karakters wat achtergrond te geven zonder weer met flashbacks te hoeven werken.
Januari afaik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:45 schreef marcel-o het volgende:
In Lost vond k dat iets beter gedaan.
wanneer begint dat weer trouwens ?
Ik denk sommige fokkers in dit topic. Blijkbaar zit daar het grootste dramaquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:40 schreef mirved het volgende:
Morgen weer een aflevering van "Onderweg naar Stargate". Wie gaat er deze week janken?
De komende 3 afleveringen zouden toch al wat spectaculairder worden?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:40 schreef mirved het volgende:
Morgen weer een aflevering van "Onderweg naar Stargate". Wie gaat er deze week janken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |