abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75008088
quote:
Op donderdag 26 november 2009 00:01 schreef DaBuzzzzz het volgende:
BSG is reference level, daar kan voorlopig niemand aan tippen,wellicht wel nooit
Zo goed was het nou ook weer niet.

Voor mij blijft de beste SCI-FI serie Babylon 5
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_75010279
quote:
Op donderdag 26 november 2009 00:11 schreef mirved het volgende:

[..]

donderdag 26 november 2009 @ 12:32:44 #278
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_75016473
quote:
Op donderdag 26 november 2009 00:11 schreef mirved het volgende:

[..]

kwa verhaal was het zeker niet slecht .. maar beste zou ik niet zeggen,

Buck rogers, Start trek TOS, TNG en VOY en andromeda of Earth final conflict mogen vanmij er ook wel bij.

Maar ik heb de hoop op SGU nog niet op gegeven. Flash forward daarintegen zuigt enorm
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
pi_75022965
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:32 schreef mr4hughz het volgende:

[..]

kwa verhaal was het zeker niet slecht .. maar beste zou ik niet zeggen,

Buck rogers, Start trek TOS, TNG en VOY en andromeda of Earth final conflict mogen vanmij er ook wel bij.

Maar ik heb de hoop op SGU nog niet op gegeven. Flash forward daarintegen zuigt enorm
Buck rogers nog nooit van gehoord (even opzoeken straks).
Star trek TOS tja ik ben opgegroeid met TNG (wat ik geweldig vind) en een tijd terug eens geprobeerd TOS te kijken maar dat lukt me niet (te oud). Voyager is niet slecht maar ik vond DS9 beter.

Andromeda vind ik eerlijk gezegd echt slecht. Ik vind het verhaal zo wazig en vaak nergens op slaan.
Earth final conflictwas een goede serie daarentegen.

Firefly mag trouwens ook wel genoemd worden alleen is daar jammer genoeg maar 1 seizoen van en een film.

Aantal series die ik nog wil zien is:
-Flash forward
-de nieuwe V
-fringe seizoen 2
  donderdag 26 november 2009 @ 16:42:56 #280
243307 mr4hughz
I dream bits and bytes
pi_75024667
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef mirved het volgende:
Buck rogers nog nooit van gehoord (even opzoeken straks).
Star trek TOS tja ik ben opgegroeid met TNG (wat ik geweldig vind) en een tijd terug eens geprobeerd TOS te kijken maar dat lukt me niet (te oud). Voyager is niet slecht maar ik vond DS9 beter.

Andromeda vind ik eerlijk gezegd echt slecht. Ik vind het verhaal zo wazig en vaak nergens op slaan.
Earth final conflictwas een goede serie daarentegen.

Firefly mag trouwens ook wel genoemd worden alleen is daar jammer genoeg maar 1 seizoen van en een film.

Aantal series die ik nog wil zien is:
-Flash forward
-de nieuwe V
-fringe seizoen 2
oke maar ff offtopic dan .. andromeda is zoals startrek eigenlijk zou moeten zijn .. (volgens de bedenker) het is inderdaad seizoen 5 erg wazig maar goed ..

de oude BSG was beter minder OH IMHO, de nieuwe V heeft toch meer "gang" dan de oude serie iets waar BSG (nieuw) veel meer van had mogen hebben. de nieuwe V heeft IMHO meer opbouw, meer nieuwere tech en effects zonder te verliezen aan verhaal. en toch volgt het oude verhaal niet helemaal .. maar het is meer een lust om te kijken. iets wat oude BSG en nieuwe BSG eigenlijk helemaal niet hebben neiuwe BSG is wel mooier maar dan is het een drama kwa serieu invulling ik trek dat ge OH niet.

Fringe is gewoon x-files maar dan nieuw jasje en anders wel grappig

DS9 was seizoen 1 en 2 gewoon slecht daarna werd het beter.

stargate SG1 en SGA hadden veel overeenkomsten maar ook andere zaken, mckay was meer de target voor pesterij-en terwijl carter de lieveling was en daniel de afzeiklading kreeg ..

SGU is totaal van dat concept afgestapt ..
de laatste aflevering kreeg je wat van het schip te zien MEER !!! schip is redeijk groot enzo ..
tot nu toe wat Mess, gateroom, brug ? en wat andere kamertjes ..
I know the difference between MS and *nix therefore I am, My father was a nerd, My childeren are Nerds so guess what !
ik wel lieffff en knuffelig als je niet een vervelende (l)user bent
pi_75088345
Damn, volgende week pas weer een nieuwe ep....
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_75104783
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 17:30 schreef metallicattim het volgende:
Damn, volgende week pas weer een nieuwe ep....
En daarna zo'n middenseizoenstop
Ik wil meer sexscenes van Chloe, maar niet met haar kutmilitairtje
Beneath the gold, bitter steel
  Boks-Chick zondag 29 november 2009 @ 11:20:27 #283
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_75104818
Buck Rogers! *biediebiediebiedie*
Echte cult.

Over cult gesproken, Blake's 7 vond ik ook schitterend
lolwut
pi_75108343
Jezus, echt stupide. De show valt denk ik, wat de gemiddelde kijker betreft, tegen. Kijk ook maar naar stemmen en reviews op bv tv.com. Als ik naar de episode listing kijk voor dit seizoen, zie ik dat de volgende ep Justice heet. De twee eps daarna lijken zo te zien een dubbele te zijn (staat een (1) en een (2) achter de eps bij epguides.com). Waarom zenden ze die dan in godsnaam pas uit na de break? Een spannende dubbelep, met wat meer aktie en plotontwikkeling, ipv het oeverloze geneuzel van huilie X/Y op dat schip zou denk ik kijkcijfertechnisch een stuk slimmer zijn...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 29 november 2009 @ 14:13:47 #285
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_75108980
Ja. Alleen de meeste series gebruiken Thanksgiving niet als een pauze om spanning op te bouwen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_75110170
Uhm, de meeste shows die ik ken hebben juist een (mini-) cliffhanger voor de winterstop. De enige series die ik kijk waarbij dat niet het geval is zijn de series van 12 eps zoals Dexter of Sons of Anarchy. Die zijn vlak voor de winterstop klaar
  zondag 29 november 2009 @ 15:22:39 #287
87680 Mirel
pi_75110644
Thanksgiving is geen winterstop. Die komt zo rond de kerstvakantie.
pi_75112201
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd. Bedoel jij SG:U met je opmerking over series die Thanksgiving gebruiken om spanning op te bouwen?
  maandag 30 november 2009 @ 18:47:54 #289
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_75153340
Volgens mij zeggen jullie hetzelfde, nog een keer lezen Richardfun
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  maandag 30 november 2009 @ 19:28:32 #290
87680 Mirel
pi_75155502
Ik zeg dat de meeste serieus Thanksgiving níet gebruiken voor een seizoenstop of dubbele afleveringen of whatever. Richardfun zegt van wel. Ik weet niet wie gelijk heeft want ik let er niet zoveel bij op en ik weet niet of het bij zijn serieus júist wel zo is.

En ik zei ook nog dat ik denk dat de winterstop vanaf de kerstvakantie tot aan ergens in januari duurt. Richardfun vind dat dat bij Thanksgiving ook winterstop genoemd wordt.

pi_75160228
Dat lijkt mij geen winterstop nee, die begint zoals Mirel al aangaf vaak rond de kerst voor veel series.
  maandag 30 november 2009 @ 21:17:57 #292
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_75160841
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef mr4hughz het volgende:

[..]

oke maar ff offtopic dan .. andromeda is zoals startrek eigenlijk zou moeten zijn .. (volgens de bedenker) het is inderdaad seizoen 5 erg wazig maar goed ..
Ik vind dat Andromeda 2 geniale seizoenen heeft gehad (3 en 4), twee aardige (1 en 2) en 5 is, zoals je al zegt, echt té vaag. Alsof de schrijvers het gehele seizoen stoned waren .
Ik vind het jammer, want heb toch met veel plezier naar Andromeda gegeken, maar het verschil tussen seizoenen 4 en 5 was zó enorm... Raarrr.

Ik hoop inmiddels ook wel op wat meer actie in SG:U. Ik vind dat karakteruitdiepen leuk, maar laten we de balans wel ff goed houden. Op deze manier winnen ze echt geen nieuwe kijkers en verliezen ze de oude SG-fans.
Drama in de ruimte is blijkbaar gewoon erg tricky. Ik las gister dat het onzeker is of Defying Gravity een tweede seizoen krijgt. Zou ik ook eeeerg jammer vinden.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 30 november 2009 @ 21:37:57 #293
167595 mirved
Infobesitas
pi_75161671
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:17 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik vind dat Andromeda 2 geniale seizoenen heeft gehad (3 en 4), twee aardige (1 en 2) en 5 is, zoals je al zegt, echt té vaag. Alsof de schrijvers het gehele seizoen stoned waren .
Ik vind het jammer, want heb toch met veel plezier naar Andromeda gegeken, maar het verschil tussen seizoenen 4 en 5 was zó enorm... Raarrr.

Ik hoop inmiddels ook wel op wat meer actie in SG:U. Ik vind dat karakteruitdiepen leuk, maar laten we de balans wel ff goed houden. Op deze manier winnen ze echt geen nieuwe kijkers en verliezen ze de oude SG-fans.
Drama in de ruimte is blijkbaar gewoon erg tricky. Ik las gister dat het onzeker is of Defying Gravity een tweede seizoen krijgt. Zou ik ook eeeerg jammer vinden.
Aangezien er toch niets over SGU te vertellen valt ga ik toch nog even in op Andromeda
Ik heb de eerste paar afleveringen gekeken en een aantal proberen te kijken toen die op RTL kwamen. Maar ik vond het altijd zo Hercules in space. Met zijn 5/6e op zo'n groot schip en de "nietzeans" als vijanden. Erg raar allemaal. Ik kon er totaal niet in komen. Misschien had ik het meer tijd moeten gunnen maar wat trok je dan zo aan tot die serie, wat was er goed aan?
  Moderator maandag 30 november 2009 @ 21:40:49 #294
9859 crew  Karina
Woman
pi_75161801
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:37 schreef mirved het volgende:

[..]

Aangezien er toch niets over SGU te vertellen valt ga ik toch nog even in op Andromeda
Ik heb de eerste paar afleveringen gekeken en een aantal proberen te kijken toen die op RTL kwamen. Maar ik vond het altijd zo Hercules in space. Met zijn 5/6e op zo'n groot schip en de "nietzeans" als vijanden. Erg raar allemaal. Ik kon er totaal niet in komen. Misschien had ik het meer tijd moeten gunnen maar wat trok je dan zo aan tot die serie, wat was er goed aan?
Andromeda heb ik ook geprobeerd te volgen, maar het trok mij ook niet. Geen idee waarom eigenlijk, misschien te veel "fantasy" achtige figuren? Nee, ik vond er niets aan.

V valt mij ook tegen, de oude serie was veel spannender. Ik kijk wel uit naar Buck Rogers, maar dat zal ook wel tegenvallen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 30 november 2009 @ 22:18:58 #295
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_75163484
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:37 schreef mirved het volgende:

[..]

Poe, het is lang geleden voor mij. Ik vond het wel een beetje camp, maar ik vond de actie wel tof. Het basisverhaal (van Roddenberry) sprak mij ook wel aan. Ook zat er veel humor in. Hoewel de series niet echt te vergelijken zijn, kreeg ik vaak hetzelfde gevoel als bij Firefly.
Het was wel jammer dat Kevin Sorbo graag van de story arc af wilde. Toen is het halve creatieve team gestopt ofzo (of de producers iig). Desondanks vond ik seizoen 3 en 4 de beste, al heb ik na al die jaren echt geen idee meer wat er gebeurde .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  maandag 30 november 2009 @ 22:20:24 #296
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_75163541
quote:
Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef Karina het volgende:

[..]

Andromeda heb ik ook geprobeerd te volgen, maar het trok mij ook niet. Geen idee waarom eigenlijk, misschien te veel "fantasy" achtige figuren? Nee, ik vond er niets aan.

V valt mij ook tegen, de oude serie was veel spannender. Ik kijk wel uit naar Buck Rogers, maar dat zal ook wel tegenvallen.
Het gehalte 'babes in absurd strakke spandex' zal sowieso wel tegenvallen
  maandag 30 november 2009 @ 22:21:46 #297
87680 Mirel
pi_75163602
Dat was wel leuk met Seven en T'Pol
  maandag 30 november 2009 @ 22:41:50 #298
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_75164504
Ik verwees meer naar de krankzinnig strakke outfits die men vrouwen aan liet doen in de jaren '70 versie van Buck Rogers .
  maandag 30 november 2009 @ 22:45:33 #299
87680 Mirel
pi_75164698
Ik zie geen verwijzing want ik zie geen foto's.
pi_75164960
Ik mis in SGU nog wel de persoon/alien die probeert to-fit-in in de groep. Elke Stargate (en Star Trek) heeft er wel een. Even opsom:

TOS: Spock
TNG: Data
DS9: Odo
VOY: Seven of Nine

SG-1: T'ealc
SGA: Ronan
SGU: ???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')