Zo goed was het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:01 schreef DaBuzzzzz het volgende:
BSG is reference level, daar kan voorlopig niemand aan tippen,wellicht wel nooit
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:11 schreef mirved het volgende:
[..]
Zo goed was het nou ook weer niet.
Voor mij blijft de beste SCI-FI serie Babylon 5
kwa verhaal was het zeker niet slecht .. maar beste zou ik niet zeggen,quote:Op donderdag 26 november 2009 00:11 schreef mirved het volgende:
[..]
Zo goed was het nou ook weer niet.
Voor mij blijft de beste SCI-FI serie Babylon 5
Buck rogers nog nooit van gehoord (even opzoeken straks).quote:Op donderdag 26 november 2009 12:32 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
kwa verhaal was het zeker niet slecht .. maar beste zou ik niet zeggen,
Buck rogers, Start trek TOS, TNG en VOY en andromeda of Earth final conflict mogen vanmij er ook wel bij.
Maar ik heb de hoop op SGU nog niet op gegeven. Flash forward daarintegen zuigt enorm
oke maar ff offtopic dan .. andromeda is zoals startrek eigenlijk zou moeten zijn .. (volgens de bedenker) het is inderdaad seizoen 5 erg wazig maar goed ..quote:Op donderdag 26 november 2009 15:51 schreef mirved het volgende:
Buck rogers nog nooit van gehoord (even opzoeken straks).
Star trek TOS tja ik ben opgegroeid met TNG (wat ik geweldig vind) en een tijd terug eens geprobeerd TOS te kijken maar dat lukt me niet (te oud). Voyager is niet slecht maar ik vond DS9 beter.
Andromeda vind ik eerlijk gezegd echt slecht. Ik vind het verhaal zo wazig en vaak nergens op slaan.
Earth final conflictwas een goede serie daarentegen.
Firefly mag trouwens ook wel genoemd worden alleen is daar jammer genoeg maar 1 seizoen van en een film.
Aantal series die ik nog wil zien is:
-Flash forward
-de nieuwe V
-fringe seizoen 2
En daarna zo'n middenseizoenstopquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:30 schreef metallicattim het volgende:
Damn, volgende week pas weer een nieuwe ep....
Ik vind dat Andromeda 2 geniale seizoenen heeft gehad (3 en 4), twee aardige (1 en 2) en 5 is, zoals je al zegt, echt té vaag. Alsof de schrijvers het gehele seizoen stoned warenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef mr4hughz het volgende:
[..]
oke maar ff offtopic dan .. andromeda is zoals startrek eigenlijk zou moeten zijn .. (volgens de bedenker) het is inderdaad seizoen 5 erg wazig maar goed ..
Aangezien er toch niets over SGU te vertellen valt ga ik toch nog even in op Andromedaquote:Op maandag 30 november 2009 21:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind dat Andromeda 2 geniale seizoenen heeft gehad (3 en 4), twee aardige (1 en 2) en 5 is, zoals je al zegt, echt té vaag. Alsof de schrijvers het gehele seizoen stoned waren.
Ik vind het jammer, want heb toch met veel plezier naar Andromeda gegeken, maar het verschil tussen seizoenen 4 en 5 was zó enorm... Raarrr.
Ik hoop inmiddels ook wel op wat meer actie in SG:U. Ik vind dat karakteruitdiepen leuk, maar laten we de balans wel ff goed houden. Op deze manier winnen ze echt geen nieuwe kijkers en verliezen ze de oude SG-fans.
Drama in de ruimte is blijkbaar gewoon erg tricky. Ik las gister dat het onzeker is of Defying Gravity een tweede seizoen krijgt. Zou ik ook eeeerg jammer vinden.
Andromeda heb ik ook geprobeerd te volgen, maar het trok mij ook niet. Geen idee waarom eigenlijk, misschien te veel "fantasy" achtige figuren? Nee, ik vond er niets aan.quote:Op maandag 30 november 2009 21:37 schreef mirved het volgende:
[..]
Aangezien er toch niets over SGU te vertellen valt ga ik toch nog even in op Andromeda
Ik heb de eerste paar afleveringen gekeken en een aantal proberen te kijken toen die op RTL kwamen. Maar ik vond het altijd zo Hercules in space. Met zijn 5/6e op zo'n groot schip en de "nietzeans" als vijanden. Erg raar allemaal. Ik kon er totaal niet in komen. Misschien had ik het meer tijd moeten gunnen maar wat trok je dan zo aan tot die serie, wat was er goed aan?
Poe, het is lang geleden voor mij. Ik vond het wel een beetje camp, maar ik vond de actie wel tof. Het basisverhaal (van Roddenberry) sprak mij ook wel aan. Ook zat er veel humor in. Hoewel de series niet echt te vergelijken zijn, kreeg ik vaak hetzelfde gevoel als bij Firefly.quote:Op maandag 30 november 2009 21:37 schreef mirved het volgende:
[..]
Aangezien er toch niets over SGU te vertellen valt ga ik toch nog even in op Andromeda
Ik heb de eerste paar afleveringen gekeken en een aantal proberen te kijken toen die op RTL kwamen. Maar ik vond het altijd zo Hercules in space. Met zijn 5/6e op zo'n groot schip en de "nietzeans" als vijanden. Erg raar allemaal. Ik kon er totaal niet in komen. Misschien had ik het meer tijd moeten gunnen maar wat trok je dan zo aan tot die serie, wat was er goed aan?
Het gehalte 'babes in absurd strakke spandex' zal sowieso wel tegenvallenquote:Op maandag 30 november 2009 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Andromeda heb ik ook geprobeerd te volgen, maar het trok mij ook niet. Geen idee waarom eigenlijk, misschien te veel "fantasy" achtige figuren? Nee, ik vond er niets aan.
V valt mij ook tegen, de oude serie was veel spannender. Ik kijk wel uit naar Buck Rogers, maar dat zal ook wel tegenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |