Wat hij zegt!quote:Op zondag 8 november 2009 14:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I THINK I LIKE IT [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was met mars ook zoquote:Op zondag 8 november 2009 14:32 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, grappig om te horen dat I Think I Like It alleen in NL een hit is.
Ja. Als zo ook bij If you had my love.quote:Op zondag 8 november 2009 16:55 schreef Sersjee het volgende:
Waiting for tonight... Daar zat volgens mij wel een redelijk interessant clipje bij.
Maar natuurlijk. Op mute.quote:Op zondag 8 november 2009 16:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja. Als zo ook bij If you had my love.
Over clipjes gesproken, heb je She Wolf van Shakira al gezien.
Doordeweeks wel, dan moet hij naar school.quote:Op zondag 8 november 2009 19:57 schreef Daddycooll het volgende:
Zeg Donald Duck kom jij wel eens buiten, gedurende de dag zie ik je de godganse dag op fok rond hangen
Zelfde nummer ook nog eens..quote:
Dat dus, en als ik moet werken, en als ik ga mountainbiken op zaterdagochtend (je zult me nooit zien fokken tussen 10. en 12. uur op zaterdagquote:Op zondag 8 november 2009 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doordeweeks wel, dan moet hij naar school.
Ik vind dit niet zo heel erg saai.quote:Op zondag 8 november 2009 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat dus, en als ik moet werken, en als ik ga mountainbiken op zaterdagochtend (je zult me nooit zien fokken tussen 10. en 12. uur op zaterdag
oja ik ga ook altijd haring happen in de stad zaterdagsmiddags
dus.. saai hea?
Muse
en tot die tijd een spannend muziekje?quote:Op zondag 8 november 2009 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Morgen om 10:00 loopt het weer storm.
Wind of change van the scorpionsquote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef themauster het volgende:
Wat voor muziek krijgen we morgen? Over de muur van het Klein orkest? of Another brick in the wall van Pink Floyd? ga denk ik even proberen om de laatste bij Gerard te requesten
EO muziek is niet zo spannendquote:Op zondag 8 november 2009 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
en tot die tijd een spannend muziekje?
quote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef Againzender het volgende:
Maar Klein Orkest moet eigenlijk gewoon.
Dat meen je niet!quote:Op zondag 8 november 2009 23:14 schreef TheZapster het volgende:
Vanavond echt de leukste voetbalwedstrijd van deze eeuw gezien.Lyon - Marseille 5-5
en het zijn ook niet de minste ploegen die tweequote:Op zondag 8 november 2009 23:14 schreef TheZapster het volgende:
Vanavond echt de leukste voetbalwedstrijd van deze eeuw gezien.Lyon - Marseille 5-5
Morgen maar eens de torrent kuiken zodat ik het nog eens terug kan kijkenquote:Op maandag 9 november 2009 00:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
en het zijn ook niet de minste ploegen die twee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |