Verbaas ons met je droom !quote:Op zondag 8 november 2009 11:05 schreef Brennel het volgende:
Mogge![]()
Dromen kunnen je soms verbazen...
Oh My God!quote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://vimeo.com/7486943
Opening Apple Store Paris
Zag het net op je tweet. zOMG.quote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een onzin, de fransen kunnen apple niet eens uitsprekenquote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
of te horen krijgen sorry alles is reeds verkocht , aanschouw de lege winkelquote:Op zondag 8 november 2009 11:36 schreef Sjowhan het volgende:
En dan als je binnen bent, toch beslissen om niets te kopen
quote:Op zondag 8 november 2009 11:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
iPommequote:Op zondag 8 november 2009 11:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat een onzin, de fransen kunnen apple niet eens uitspreken
quote:
Ja ik heb net ook gekeken. Dat is mooi, eigenlijk heb ik zondagmorgen altijd BBC op. Andrew Marr show en daarna soms the big questions. Goede programma'squote:Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik vind dat wel wat hebben overigens. Dat is het respect dat de Engelsen wel kenmerkt bij dit soort gebeurtenissen
. Zag net tijdens het zappen het Remembrance Day-programma @ BBC voorbijkomen
.
Die poppies kom je overal bij de slagvelden en begraafplaatsen in België ook tegen, zag ik toen ik in 2006 daar was.
Oeh ik heb er nog een liggen van een paar jaar geleden, tot hoe lang kan ik nog?quote:
Ik schakel dan toch maar effe in.quote:Op zondag 8 november 2009 12:39 schreef -Hans- het volgende:
Ah, dit kan wel een leuke Flirt Je Stijf worden. Ze is lesbisch, maar de persoon die zij op het
oog heeft is dat ws. niet.
In elk geval nog tot 11 november, Remembrance Dayquote:Op zondag 8 november 2009 12:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Oeh ik heb er nog een liggen van een paar jaar geleden, tot hoe lang kan ik nog?
Je ziet het inderdaad echt overal.'Hier' zouden de meeste mensen zoiets hebben van "Ik pin zo'n stom ding niet aan m'n nieuwe jas, en hij kleurt ook niet bij m'n schoenen, dan loop ik voor lul op tv."
Aaaaaaaaaah The Horror !!! draai die Temper Trap nou!!!!quote:Op zondag 8 november 2009 12:51 schreef Cee het volgende:
OH GOD NEE OH GOD DI-RECT OH GOD
*schakelt snel weer uit*
Ikke diggy-loo diggy-lee van The Herreys!quote:Op zondag 8 november 2009 12:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaah The Horror !!! draai die Temper Trap nou!!!!
Woeiquote:Op zondag 8 november 2009 12:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ikke diggy-loo diggy-lee van The Herreys!
Wat is Foundation? Bedoelen ze dat als je dat nummer van Kate Nash op hebt staan dat je dan niet mag bellen of SMs-en?quote:Op zondag 8 november 2009 13:06 schreef Derek010 het volgende:
Iedereen mag een plaat aanvragen behalve als... je een man bent en foundation op hebt
lolquote:Op zondag 8 november 2009 13:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Wat is Foundation? Bedoelen ze dat als je dat nummer van Kate Nash op hebt staan dat je dan niet mag bellen of SMs-en?
quote:Op zondag 8 november 2009 13:10 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat is Foundation? Bedoelen ze dat als je dat nummer van Kate Nash op hebt staan dat je dan niet mag bellen of SMs-en?
Ach jongens toch...quote:
Wat hij zegt!quote:Op zondag 8 november 2009 14:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I THINK I LIKE IT [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was met mars ook zoquote:Op zondag 8 november 2009 14:32 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, grappig om te horen dat I Think I Like It alleen in NL een hit is.
Ja. Als zo ook bij If you had my love.quote:Op zondag 8 november 2009 16:55 schreef Sersjee het volgende:
Waiting for tonight... Daar zat volgens mij wel een redelijk interessant clipje bij.
Maar natuurlijk. Op mute.quote:Op zondag 8 november 2009 16:56 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja. Als zo ook bij If you had my love.
Over clipjes gesproken, heb je She Wolf van Shakira al gezien.
Doordeweeks wel, dan moet hij naar school.quote:Op zondag 8 november 2009 19:57 schreef Daddycooll het volgende:
Zeg Donald Duck kom jij wel eens buiten, gedurende de dag zie ik je de godganse dag op fok rond hangen
Zelfde nummer ook nog eens..quote:
Dat dus, en als ik moet werken, en als ik ga mountainbiken op zaterdagochtend (je zult me nooit zien fokken tussen 10. en 12. uur op zaterdagquote:Op zondag 8 november 2009 20:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doordeweeks wel, dan moet hij naar school.
Ik vind dit niet zo heel erg saai.quote:Op zondag 8 november 2009 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat dus, en als ik moet werken, en als ik ga mountainbiken op zaterdagochtend (je zult me nooit zien fokken tussen 10. en 12. uur op zaterdag
oja ik ga ook altijd haring happen in de stad zaterdagsmiddags
dus.. saai hea?
Muse
en tot die tijd een spannend muziekje?quote:Op zondag 8 november 2009 21:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Morgen om 10:00 loopt het weer storm.
Wind of change van the scorpionsquote:Op zondag 8 november 2009 21:20 schreef themauster het volgende:
Wat voor muziek krijgen we morgen? Over de muur van het Klein orkest? of Another brick in the wall van Pink Floyd? ga denk ik even proberen om de laatste bij Gerard te requesten
EO muziek is niet zo spannendquote:Op zondag 8 november 2009 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
en tot die tijd een spannend muziekje?
quote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef Againzender het volgende:
Maar Klein Orkest moet eigenlijk gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |