Ja ik heb net ook gekeken. Dat is mooi, eigenlijk heb ik zondagmorgen altijd BBC op. Andrew Marr show en daarna soms the big questions. Goede programma'squote:Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik vind dat wel wat hebben overigens. Dat is het respect dat de Engelsen wel kenmerkt bij dit soort gebeurtenissen
. Zag net tijdens het zappen het Remembrance Day-programma @ BBC voorbijkomen
.
Die poppies kom je overal bij de slagvelden en begraafplaatsen in België ook tegen, zag ik toen ik in 2006 daar was.
Oeh ik heb er nog een liggen van een paar jaar geleden, tot hoe lang kan ik nog?quote:
Ik schakel dan toch maar effe in.quote:Op zondag 8 november 2009 12:39 schreef -Hans- het volgende:
Ah, dit kan wel een leuke Flirt Je Stijf worden. Ze is lesbisch, maar de persoon die zij op het
oog heeft is dat ws. niet.
In elk geval nog tot 11 november, Remembrance Dayquote:Op zondag 8 november 2009 12:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Oeh ik heb er nog een liggen van een paar jaar geleden, tot hoe lang kan ik nog?
Je ziet het inderdaad echt overal.'Hier' zouden de meeste mensen zoiets hebben van "Ik pin zo'n stom ding niet aan m'n nieuwe jas, en hij kleurt ook niet bij m'n schoenen, dan loop ik voor lul op tv."
Aaaaaaaaaah The Horror !!! draai die Temper Trap nou!!!!quote:Op zondag 8 november 2009 12:51 schreef Cee het volgende:
OH GOD NEE OH GOD DI-RECT OH GOD
*schakelt snel weer uit*
Ikke diggy-loo diggy-lee van The Herreys!quote:Op zondag 8 november 2009 12:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaah The Horror !!! draai die Temper Trap nou!!!!
Woeiquote:Op zondag 8 november 2009 12:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ikke diggy-loo diggy-lee van The Herreys!
Wat is Foundation? Bedoelen ze dat als je dat nummer van Kate Nash op hebt staan dat je dan niet mag bellen of SMs-en?quote:Op zondag 8 november 2009 13:06 schreef Derek010 het volgende:
Iedereen mag een plaat aanvragen behalve als... je een man bent en foundation op hebt
lolquote:Op zondag 8 november 2009 13:10 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Wat is Foundation? Bedoelen ze dat als je dat nummer van Kate Nash op hebt staan dat je dan niet mag bellen of SMs-en?
quote:Op zondag 8 november 2009 13:10 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat is Foundation? Bedoelen ze dat als je dat nummer van Kate Nash op hebt staan dat je dan niet mag bellen of SMs-en?
Ach jongens toch...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |