Die zit én in Frysia reclames of een of andere leen-reclame geloof ik, en hij heeft eens bij 'de perfecte partner?' een kandidaat gespeeld. Volgens mij is het een kleine rolletjes man.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:39 schreef Eraser127 het volgende:
[..]
dat is Marco Verhagen, ken hem wel ergens van, maar weet niet waarvan
[ afbeelding ]
Maar die Simone Nijs is er dus blijkbaar uitgegaan
Ik weet het niet meer zo goed, het concept ging dat er 3 mogelijke partners bij je kwamen slapen geloof ik, en dat je daarmee ging daten, en hij speelde dan inderdaad een van die drie dates. En dan 'n hele lullige, die hem helemaal niet interessant vond. Ik weet nog dat ik het helemaal shocking vond, ne daarna zag ik hem in die reclame en bij nog wat andere dingetjes. Toen dacht ik, oh ja, televisiequote:Op zaterdag 7 november 2009 23:22 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Hij zat volgensmij ook bij een regionale omroep, ik meen RNN7... een beetje irritante gast. Maar was het soms de vriend van die kandidaat? Ik bedoel, als je niet de partner bent, is het wel een heel wanhopige manier om op deze manier nog op tv te komen![]()
Daar heb ik mij ook al even over verbaasd inderdaad!quote:Op zondag 8 november 2009 17:05 schreef Gerard-Joling het volgende:
Is Emily pas 15Wat kan een mens zich vergissen...
Serieus?quote:Op zondag 8 november 2009 17:05 schreef Gerard-Joling het volgende:
Is Emily pas 15Wat kan een mens zich vergissen...
ja dacht 18 19 ofzoquote:Op zondag 8 november 2009 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Serieus?Had je haar ouder geschat dan? Dat is toch echt een piepjong meisje om te zien
Ik heb het nog niet ontdektquote:Op zondag 8 november 2009 16:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgens mij de eerste Popstars-editie waar redelijk wat talent bij zit
quote:Dewi en Charlotte mystery Popstars
Dewi Pechler en Charlotte ten Brink zijn de mystery Popstars die de liveshows van het SBS-programma hebben gehaald.
Robert ten Brink wil bevestigen noch ontkennen dat één van zijn vijf dochters die felbegeerde plek heeft behaald. Quasi onwetend: „Of ik trots zou zijn? Het lijkt mij vooral heel erg eng. In dit programma kun je toch weggestemd worden?”
Sinds de eerste uitzending van Popstars, midden augustus, zijn er in het SBS-programma al talloze mystery-kandidaten verschenen. Het spits werd afgebeten door Charlotte, de middelste van de vijf dochters van Robert ten Brink. En zij heeft de jurycommentaren overleefd, want ze is doorgedrongen tot de finale. Samen met Dewi, die in 2002 meedeed aan Idols I.
Robin Zijlstra, die deelnam aan Idols 2, begon de strijd ook als mystery-Popstar, maar heeft zijn identiteit inmiddels onthuld.
de kans is wel groot dat Dewi popstars wintquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 22:33 schreef female81 het volgende:
Wat vermaakt tot de finaleshows van Popstars:
Het drietal A3 (dat een aantal weken terug tevergeefs auditie deed) heeft een heuse videoclip opgenomen.![]()
![]()
(Die dansjes zijn trouwens érg 'Luv'!)
Je hebt je helemaal niet vergist: een van de twee onthuld zich vanaovnd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohnee, ik heb het verkeerd begrepen. De twee mystery popstars blijven gewoon anoniem.. Vanavond treden Davy, Wesley, Xander, Kristel, Kim, één Mystery popstar en een wildcardwinnaar op. Volgende week de overige kandidaten. Beide groepen slinken elke week en op een gegeven moment treden ze samen in één uitzending op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |