Iedereen die hier post gaat ook doodquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iedereen die in dit topic post moet dood!
huh?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef Vieske het volgende:
Waarom hebben ze dat ene bijna flauwvallende meisje eruit geknipt. Volgens mij was ze best goed en stond ook nog tussen de laatste groep...heb haar niet voor publiek horen zingen?
okequote:Op vrijdag 6 november 2009 22:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iedereen die in dit topic post moet dood!
Tja, wie het weet mag het zeggen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:04 schreef leukerdje het volgende:
Wie zijn de mystery popstars paars en rood?
Ik ga geen namen onthouden...quote:
Oh, dan was het zeker Clarissaquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:15 schreef D. het volgende:
Ik hoor hier net dat de Myster die nu weg is in Holand's got talent zat
Geen idee, ik heb HGT niet/nauwelijks gezienquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, dan was het zeker Clarissa.
Dewi's haar:quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, wie het weet mag het zeggen.
Rood: Dewi? (maar ik twijfel nu, vanwege het haar)
Paars: dochter van Patricia Paay?
ja dit vond ik ook raar. ze had een blauw/groen jurkje aan volgens mij.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:00 schreef Vieske het volgende:
Waarom hebben ze dat ene bijna flauwvallende meisje eruit geknipt. Volgens mij was ze best goed en stond ook nog tussen de laatste groep...heb haar niet voor publiek horen zingen?
Dewi klopt, dat zie je aan het moedervlekje tussen haar tieten. Vergelijk maar eens foto's.quote:
Lijkt me niet hè. Ze heeft vorige week nog een reunie bij BNN gehad met de meidenquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:19 schreef female81 het volgende:
Hmmm, over dat Mandy ooit bij Wow! zat zwijgt ze als het graf. In de uitzending én in haar profiel op de Popstars-site.
Misschien iets dat ze liever in de doofpot wil stoppen.![]()
Klopt dat was die zwarte dame, die is er inderdaad uit, bij de eerste ronden van gister en wilde zich niet bekend maken.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:54 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik heb wat afleveringen gemist, maar er was toch ook een mystery popstar geel? Was die al weg? En heeft diegene zich nog bekend gemaakt?
hebben ze nog geen één keer gezegd dat ze van Wow is?quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me niet hè. Ze heeft vorige week nog een reunie bij BNN gehad met de meiden
Ze wilt nu gewoon meedoen als Mandy en niet als dat-meisje-van-wow.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:22 schreef Yenthe het volgende:
Jullie bedoelen Maxime.
Die vonden ze volgens mij nog te jong.
Nee Maxime niet...zij heeft nog gezongen voor publiek en dat is ook uitgezonden. Ze zong volgens mij toen wel een duet met Maxime en viel bijna flauw (paar afleveringen terug).quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:22 schreef Yenthe het volgende:
Jullie bedoelen Maxime.
Die vonden ze volgens mij nog te jong.
Die bedoel ik inderdaad. Erg jammer, want volgens mij was ze erg goed.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:56 schreef Eraser127 het volgende:
Er was gisteren bij de eindronde een meisje met een roze hempje (jaar of 15) en sproetjes, maar heb haar niet horen zingen. Bij de einduitslag stond ze aan het begin nog bij de grote groep, maar toen ze naar de nummers moesten lopen was ze weg.
Heb ik haar gemist of hebben ze haar eruit geknipt ofzo
Ze heet Simone (zie dit filmpje: http://www.sbs6.nl/web/sh(...)media=105303/page=4)quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:00 schreef Vieske het volgende:
[..]
Nee Maxime niet...zij heeft nog gezongen voor publiek en dat is ook uitgezonden. Ze zong volgens mij toen wel een duet met Maxime en viel bijna flauw (paar afleveringen terug).
[..]
Die bedoel ik inderdaad. Erg jammer, want volgens mij was ze erg goed.
dat is Marco Verhagen, ken hem wel ergens van, maar weet niet waarvanquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:30 schreef Gerard-Joling het volgende:
Wie is die kerel die je een paar keer in beeld zag bij die Davy? Volgens mij ook een bn er.
Die zit én in Frysia reclames of een of andere leen-reclame geloof ik, en hij heeft eens bij 'de perfecte partner?' een kandidaat gespeeld. Volgens mij is het een kleine rolletjes man.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:39 schreef Eraser127 het volgende:
[..]
dat is Marco Verhagen, ken hem wel ergens van, maar weet niet waarvan
[ afbeelding ]
Maar die Simone Nijs is er dus blijkbaar uitgegaan
Ik weet het niet meer zo goed, het concept ging dat er 3 mogelijke partners bij je kwamen slapen geloof ik, en dat je daarmee ging daten, en hij speelde dan inderdaad een van die drie dates. En dan 'n hele lullige, die hem helemaal niet interessant vond. Ik weet nog dat ik het helemaal shocking vond, ne daarna zag ik hem in die reclame en bij nog wat andere dingetjes. Toen dacht ik, oh ja, televisiequote:Op zaterdag 7 november 2009 23:22 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Hij zat volgensmij ook bij een regionale omroep, ik meen RNN7... een beetje irritante gast. Maar was het soms de vriend van die kandidaat? Ik bedoel, als je niet de partner bent, is het wel een heel wanhopige manier om op deze manier nog op tv te komen![]()
Daar heb ik mij ook al even over verbaasd inderdaad!quote:Op zondag 8 november 2009 17:05 schreef Gerard-Joling het volgende:
Is Emily pas 15Wat kan een mens zich vergissen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |