Je hebt je helemaal niet vergist: een van de twee onthuld zich vanaovnd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohnee, ik heb het verkeerd begrepen. De twee mystery popstars blijven gewoon anoniem.. Vanavond treden Davy, Wesley, Xander, Kristel, Kim, één Mystery popstar en een wildcardwinnaar op. Volgende week de overige kandidaten. Beide groepen slinken elke week en op een gegeven moment treden ze samen in één uitzending op.
ik ga bitterballen of chips regelenquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik verheug me er wel op! Bakkie thee erbij, chocolade, lekker hoor. Eén van overgebleven mystery popstars doet vanaf nu trouwens gewoon 'als zichzelf' mee. Gok dat dat Dewi is, van haar weet iedereen het nu wel zeker
.
De groep is 7/7 en volgens mij zit Emmily in de groep van volgende week..quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:38 schreef Seam het volgende:
Zit Emmily in de finale?
Dan ga ik wel even kijken vanavond
Wat een vreemde constructie?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ohnee, ik heb het verkeerd begrepen. De twee mystery popstars blijven gewoon anoniem.. Vanavond treden Davy, Wesley, Xander, Kristel, Kim, één Mystery popstar en een wildcardwinnaar op. Volgende week de overige kandidaten. Beide groepen slinken elke week en op een gegeven moment treden ze samen in één uitzending op.
Wotttquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:32 schreef StefanKollaart het volgende:
Let op: Popstars begint vanavond om 20.00 ipv 20.30
waaromquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:32 schreef StefanKollaart het volgende:
Let op: Popstars begint vanavond om 20.00 ipv 20.30
dubble D in tha housequote:Op vrijdag 20 november 2009 20:27 schreef D. het volgende:
Zo, laten we de eerste liveshow maar een kans geven...
Hé dubbel Dquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |